Manoj Bogati – Ring Tone Ko Desh

मनोज बोगटी – रिङटोनको देश

-हेल्लो…
-क्याफेमा?
-ओके, ल ल…

***

मल्टिकलर्ड हेल्लोहरूको
माकुरी जालबीच
मच्चिँदै हल्लिरहेको रङहीन आवाजलाई
जीउ जोगाउन साह्रो
यो रिङटोनको देशमा।
गणतान्त्रिक हेल्लोहरूको कमर्सियल कलरट्यूनभित्र
बिलाइरहेछ
रायोको साग उम्रिने गाउँको सातो।
कति छिटो उभियो हँ
हेल्लोहरू कै ईंटाले
गाउँको ढुकढुकी।

बाख्रा खान पल्केको चितुवा बस्ने डॉंड़ामा
टावर बस्छ
त्यसले बाख्रा मात्र खॉंदैन
मान्छे पनि खान्छ।

कति छिटो पुग्यो निर्माण र पतनको सङ्घारमा
गाउँको अर्ग्यानिक संस्कार।

न अक्षर न आवाज
न गोर्खाको रह्यो
न बङ्गालीको, बिहारीको न अङ्ग्रेजको
हिन्दु ईशाई न शिखको।
यो ग्लोबल भाषाको रक्सी पिउन पल्केदेखि
लोकगीतहरू
शोकगीत जस्तो बज्न थालेको छ।

कसैसित रहेन आवाज
आफ्ना आवाजहरूको रङ बसेन अनुहारमा।
आवाज र अक्षरहीन संवेदना
फना उठाएर घिस्रिरहेछ
एलसीडी ग्लोबमा।

बिहानै आइपटले गाउने
भजन
गाउँभरि डुल्छ। बिजुली छ भने मात्र पूजा हुन्छ।

भजनको भॉंच्चिएको जीउभरि सल्बलाइबस्छ
उपभोक्तावाद।

घर-घरको छाना हुँदै
सर्दै आइरहेछ
असम्वेदित्‌ सलह सभ्यता
मल्टिकल्चर्ड झण्डा बोकेर।

स्कुसको जरा र फर्सिको मुन्टा
कुखुराको सुलीले बॉंचेको डल्ले खुर्सानीको सम्झना
आह!
अझ पनि
कति बल्झिन्छ शहर पसेको गाउँलाई।

आह!
कति साह्रो पर्छ अचेल
आँगनका दुबोहरू टेक्दै-टेक्दै
नागबेली बाटो ओहोर-दोहोर गर्नु
गाउँ फर्केको शहरलाई
फिता चुट्टिएको चप्पलमा।

ठूलो मल्टिकलर्ड झोला भिरेर
रिङटोनहरूको फेरी बजाउँदै आइपुग्छन्‌
अम्बानीहरू
घरै दैलोमा।

कति गाह्रो छ अहिले वेदलाई लाज राख्नु।
ग्रन्थबाट एलसीडीमा घुस्रिएका मन्त्रहरू
ट्याटु खोपेको पाखुरा देखाउँदै बस्छन्‌।

सेल्फोनिक मनको भित्ताबाट उप्किदै झर्छ र मर्छ
संवेदनाहरू
एसएमएसको लिलिपुट अक्षरहरूले लेखिन्छ जीवनको नयॉं संस्करण।

( उः अर्जुन
एसएमएस गर्दैछ।)
एलसीडीभरि पोखिएको पुरूष
थाहा पाउँछे उर्मि।

असंवेदित्‌ अनुहारको छॉंया दलेको नयॉं किताब पढ़ाउन
कसले ठड़ाएका हुन्‌
गाउँको चिसो हावा बग्ने डॉंड़ा-कॉंड़ा
टावरे स्कूलहरू?

हेर्नुहोस्‌ त
देशको माटोको रानीमासुमा नै मुख गाड़ेर
घाउ नै घाउ बनाइरहेका छन्‌।
कस्तो टोक्ने
इकोनोमिक डॉंठहरू हुन्‌ ती।

छोरीले सिकरभित्र बिस्तारोस्वरमा आइलबयू भनेको सुन्दा
बाहुनी बोजुले किन खोतलेका होलान्‌
पुराना चिठ्‌टीको त्यो पोको?

कसरी छुट्टियो नि संवेदनाको नाता पनि
ढिलो नढिलो ढुकढुकिने लामो केश पाल्ने चिठ्‌टीलाई
फर्किएर पनि हेर्दैन सबैतिर चिरिएको जिन्स लगाउने त्यो एसएमएसले।

सबै आ-आफ्नो झण्डा बोकेर बस्ने त्यो ग्लोबलभिलेजमा
कसैले मोइ पार्छ कि
यो संक्रमणको तिर्खा मेट्‌ने।

ए सॉंच्ची
पाठक तपाईं कुन दलको?
रिलायन्स कि एयरटेलको ?

Baidhyanath Upadhyaya – Bipatti

वैद्यनाथ उपाध्याय – विपत्ति

विपत्ति पनि पर्खेर बसेको हुन्छ
मान्छेलाई
बाटो घाटो र अस्पताल का बेडहरूमा
मान्छे
भित्र भित्रै कत्ति असहाय
एक्लो हुन्छ।
आफ्नो सामर्थ्य देखि पर
सबैथोक घटिरहेको हुन्छ।
हामी केवल आफ्नो र परको
धर्को कोरेर
रूने र हाँस्ने
अभिनय गरिरहेका हुन्छौं।
आखिर मान्छे पनि
धेरै घटना र परिघटनाको
एक सग्लो रूप न हो
उ के गर्न सक्छ
हामी केवल केही गरिरहेको
स्वाँग मात्रै रचिरहेका हुन्छौं।

Yuddha Prasad Mishra – Launa Maile Ke Garne (Nepali Bal Kabita)

युद्धप्रसाद मिश्र – लौ न मैले के गर्ने ? (नेपाली बाल कविता)

बाबु जान्छन् दाउरा काट्न
आमा जान्छिन् मेला
घरको धन्दा गर्दा गर्दै
जान्छ मेरो बेला
लौ न मैले के गर्ने ?

मनको कुरा उर्ली उर्ली
मनैभित्र थाक्छ
ठाडै खुट्टा मुग्लान्तिर
भागौं भागौं लाग्छ
लौ न मैले के गर्ने ?

आमा भन्छिन् छोरालाई
पढाउनु पर्छ
बाबु भन्छन् आकाशबाट
बर्सिन्छ र खर्च ?
लौ न मैले के गर्ने ?

पढ्ने कुरा गर्दाखेरि
झर्को फर्को गर्छन्
मलाई र आमालाई
आँखै मात्रै तर्छन्
लौ न मैले के गर्ने ?

इस्कुल जान्छन् गाउँघरका
सबै साथी भाइ
चराउनु पर्छ मैले
जिमिन्दार्को गाई
लौ न मैले के गर्ने ?

मलाई भने सधैंभरि
पढूँ पढूँ लाग्छ
जाँचो पाँचो नमिल्नाले
मनको रहर भाग्छ
लौ न मैले के गर्ने ?

कैले काहीँ सिकाउँछन्
पुरेत बाजे आई
मनैमनले क ख भन्छु
चराउँदै गाई
लौ न मैले के गर्ने ?

बारखरी पढ्ने मेरो
सार्है ठूलो धोको
तर मैले बोक्नु पर्ने
सधैंभरि डोको
लौ न मैले के गर्ने ?

Krishna Bahadur Chhetri – Meri Dharti Lai

आरामदायक निद्राको सपनामा पनि
मेरी धर्तीलाई म खोज्छु
अस्थिर भएर मुटुभरि ममता सल्बलाउँछ
पातलो स्मृतिमा छुन खोज्छु

कैले हुन्छ र पानीबाट टाढा माछा !
फूलबाट सौन्दर्य सुवास खासा !
धर्ती मेरी हुन् म धर्तीको
छुट्टिन सम्भव छैन, दुई हृदयको एक भाषा

हजार जन्म मिल्छ भने पनि मलाई
मेरी धर्तीको भएर म जन्मिऊँ
पिएर आँखाले दृश्य यहींको शीतल
मानब भई म बाचूँ

के छ र दिऊँ तिमीलाई धर्ती
हृदय मात्र छ मेरो मसंग
अरु जे छ अर्काको ऋणमा अडेको
भएको हृदय तिमीलाई दिएको छु, अपनाऊ खुशीसंग

Seema Abhash – U Ishwar Futai Rahanchhe

पहिलो पटक
कुन कालिगढले उदास बनेर
भगवान कुँदयो होला ?
कुन भक्तले
कुन मितिमा
कुन फूल चढायो होला
र कस्ले राख्यो होला मन्दिरमा
चुपचाप बस्न सिकाएर,
यो निर्वासित भगवान
कहिलेसम्म
मान्छेको शरण परिरहन्छ हँ ?
रोशीको बगरमा गिट्टी कुट्ने
स्वास्नीमान्छे सोधिरहन्छे
क्षितिज नफाटुञ्जेल
सपनाभन्दा अग्लो गिट्टी थुपार्छे
थुप्रोको आडमा
अढाइ बर्षे नानी हुर्काइरहेकी छे,
बामे सर्दै रमाएर नानी पुतली पछ्याईरहेछ,
आमालाई छोडेर टाढा पुगेको छ
उस्ले गिट्टी कुट्दा बुन्ने सपना
रोशीको पानीमा झर्दै गरेको
चन्द्रमाभन्दा सुन्दर छ,
उस्को धरातल
मन्दिरको देउताभन्दा शालीन छ,
उस्को नानीले पछ्याउने बाटो
इन्द्रेणीभन्दा लामो छ ।
हत्केलाका ठेलाहरु हेरेर
फूल जस्तो कल्पनामा हराउँछे,
गिट्टी कुट्दाको टकटकसँगै
काब्य रच्छे र झयाउरेमा भन्छे
कायर बनेर ढुङ्गामा लुक्ने
यो भगवान गिट्टी बनेको छ ।
पिठ्युँमा नानी
काधमा घन लिएर
रोशीले बगाउन नसकेको
ढुङ्गा फूटाउने उ
दुनियाले पुज्ने भगवान फूटाउँछे,
दुनियाले तिरस्कार गरने
बाउ नभेटिएको नानी
भगवान मानेर हुर्काइरहेकी छे,
घरबाट निकालिएकी
गाउँबाट खेदिएकी
बिस्थापित उ
सिन्दुर इन्द्रेणीलाई बुझाएपछि
मन्दिर बनाइने ढुङ्गा गिट्टी बनाउँछे
भगवान पुजिने ढुङ्गा गिट्टी बनाउँछे
घर बनाउने ढुङ्गा गिट्टी बनाउँछे
गिट्टी बेचेर नानी पाल्ने उस्लाइ
भगवान पुजिने धेरै ढुङ्गा फूटाएपछि
यो निर्जन दुनियाँले भन्ने गरछ
उ इश्वर फूटाइरहन्छे ।

Pratima KC – Parai Ko Mato Mathi (Nepali Gajal)

प्रतिमा के.सी. – पराईको माटोमाथि

आज भोलि पर्सि भन्दै भाका सरिराछ
पराईको माटो माथि आँशु झरिराछ

अग्लो थियो आदर्शको सगरमाथा
घरि घरि ठेस लाग्दा मन मरिराछ

बाध्यताको हुरीले प्रदेशमा धकेल्यो
गाउँघर Continue reading “Pratima KC – Parai Ko Mato Mathi (Nepali Gajal)”

Sabitra Kafle – Asthipanjar Pahad

साबित्रा काफ्ले – अस्थीपन्जर पहाड

ग्लेसीयरमा रेटीएर
पत्थर बनेको मन
दिनहूँ जुवारी खेल्छ
आफ्नै ऊल्झनहरुसँग।
बुनेर बैसका रङहरु,
आँखामा खेल्छन्
ईन्द्रधनुसी छाया,
सुन्य सँघारमा
बएली खेल्छन् सपनाहरु।।
क्याक्टसमा रोपेर,
फ्यान्टेसी भाब
प्रेमीला साँझहरुमा,
नजन्मदै मर्छन्
बबुरा ईच्छाहरु
अर्गाज्ममा पुगेर।
निस्तेज मनको
सुषुप्त चाहनाहरु,
पोखिन्छन् अनायसै
जुनेली रातको
अधर भएर,
अनिदो अनुभूतीमा
लुकामरी खेल्छन् तिर्सनाहरु।।
रातो घाम ओडेर,
ब्युँझन्छ बिहान,
सुनौला बुँदहरुमा
प्रतीबिम्बीत हुन्छन्
रङ्गीला दिनहरु।
घुम्टो खोलेर आकाश
अँगालो मार्छ
प्रेयशी पहाड
बिर्सेर सारा ऊल्झनहरु।

Sharan Aansu – Mero Akshar Saarera Gaye Kati (Nepali Gajal)

शरण आँसु – मेरा अक्षर सारेर गए कति!

मेरा अक्षर सारेर गए कति
तिनै अक्षर मारेर गए कति !

उस्तै छु म, मेरो अक्षर उस्तै छ
यै अक्षरको चिट्ठा पारेर गए कति!

अक्षरको मर्म र अर्थै नबुझी
अक्षरदेखि हारेर गए कति!

अक्षरमा पो फुल्छ नयाँ जमाना
जमाना त्यसै टारेर गए कति !

बिर्से पाप लाग्दो हो त्यसैले
गालामा आँसु झारेर गए कति !

Bimal Giri – Yo Dhukdhuki

यो ढुकढुकी रहेसम्म तिम्रै गाथा गाइरहुँ
बादलपारी रहे पनि नेपाल भन्न पाइरहुँ

प्राकृतिको प्रतिक तिमी मेचीदेखि कालीसम्म
हत्केलामा श्रम रोपी फलाउ फल लटरम्म
साझ बिहान आमा भन्दै तिम्रै गाथा गाइरहुँ
बादलपारी Continue reading “Bimal Giri – Yo Dhukdhuki”

Taranath Sharma – Nawa Barsha 2065

नववर्ष झुलुक्क उदाइसक्यो
जनताबिच झ्याम्मिन आइसक्यो
सब कष्ट र पीर बढारिदियो
मनभित्र उमङ्ग फिँजारिदियो

झगडा अनि फूट कतै नचलोस्
अब राष्ट्रिय मेल फुलोस् र फलोस्
धनसम्पतिले जनता सजिऊन्
सुखशान्ति बढेर सुरक्षित हुन्

Biplav Dhakal – Chyau Ko Jungle

विप्लव ढकाल – च्याउको जङ्गल

यही झन्डाबाट उखेल्छु घन
र फुटाउँछु आफ्नै निधारको चट्टान !
यही झन्डाबाट निकाल्छु हँसिया
र भत्काउँछु आफ्नै विचारको पर्खाल !
हतियार र औजारले पिटीपिटी
प्वाल पार्छु मस्तिष्कमा
र बनाउँछु रोटी !
त्यही रोटीको गोलाकार सुरुङबाट
बाहिर निस्केर
म उड्छु अब यो नीलो आकाशमा !
तिमीहरुले
चामलको दानामा लेखेछौ
मेरो इतिहास !
सागको पातमा लेखेछौ
मेरा गीतहरु !
मेरै विचारलाई सिक्री बनाएर
पशुको तबेलामा बाँधेछौ मलाई !
मेरै हड्डीलाई मुरली बनाएर
आवाजको विपक्षमा बजाएछौ मलाई !
म गर्छु अब समुद्रमन्थन
र पिउँछु हलाहल विष !
म खोस्छु कृष्णको हातबाट मुरली
र उठाउँछु सुमेरु पर्वत !
विष्णुलाई जमिनमा ओरालेर
म चढ्छु अब गरुडमाथि !
महादेवको घाँटीबाट निकालेर
म लउँछु अब सर्पको मफलर !
मरुभूमिमा
पसिनाले बालुवा मुछेर खाएको छु मैले !
अफ्नै रगतको घुट्काले
भिजाएको छु घाँटी !
बाँस चपाउँदै टुकीको सलेदो चुसेर बाँचेको छु म !
मेरो खप्परभित्र केही छैन – विचारशून्य छु म !
यो च्याउको जङ्गलभित्र
एउटा निर्जीव भीडको विपक्षमा उभिएर
उखेल्छु आफ्नै टाउको
र भुइँभरि टक्टक्याइदिन्छु !
केही बिस्कुटका खोल
रोटीका टुक्रा चप्पलको फिता
मृत उडुस र पुत्लीकिराहरु
खस्छन् मेरो मस्तिष्कबाट !
यति रित्तो बनेछु म
कि यो विचारशून्यता नै मेरो शक्ति हो !
यही विचारशून्यताको हतियारले
म अब आक्रमण गर्छु
र जलाउँछु तिम्रो विचारको लङ्का !
के थाहा तिमीहरुलाई-
मभित्र कसरी उम्लिरहेको छ खरानी
के थाहा तिमीहरुलाई-
म किन निदाउन सक्दिनँ रातभरि
युद्धमा मरेका केटाकेटीहरु
उखुको राइफल बोकेर लखेट्छन् मलाई
म तिम्रो तस्विरपछाडि लुकेर सास फेर्छु !
तरबारमा झुन्डिएका टाउकाहरु
गीत गाउँदै लखेट्छन् मलाई
खरानीबाट उठेर
क्षतविक्षत कङ्कालहरु
आफ्नो जीवनको मूल्य माग्दै
लखेट्छन् मलाई
म झन्डाले मुख छोपेर आँसु पुछ्छु !
संसार बदल्न िहंडेको म
अब आफैं बदलिएँ !
यो च्याउको जङ्गलभित्र
िरंगटा लागिरहेको छ मलाई !
यो मेसिनको शरीरभित्र
तरङ्गिदै छ जीवनको कम्पन !
म तिम्रा आदेशहरुलाई अस्वीकार गर्छु-
अब मान्छेको लासमा घोटेर
खुकुरीमा धार लगाउन चाहन्नँ म !
अब मान्छेको रगतको मूल्यमा
आफैंलाई गुमाउन चाहन्नँ म !
यही झन्डाबाट उखेल्छु घन
र फुटाउँछु आफ्नै निधारको चट्टान !
यही झन्डाबाट निकाल्छु हँसिया
र भत्काउँछु आफ्नै विचारको पर्खाल !!

– नयाँ बानेश्वर
काठमाडौं

Prakash Thamsuhang – Chasok

प्रकाश थाम्सुहाङ – चासोक

नयाँ दिन
नयाँ मौसम
नयाँ परिवर्तनमा
पखालेर सप्पै क्षयग्रस्त पुराना बिम्बहरू
पुरानो जग
पुरानो घर
पुरानो राष्ट्रियता
आऊ सोल्टिनीहरू
नयाँ घाम लागेको बेला
नयाँ अन्न पाकेको बेला
नाचौं उल्लासले
नाचौं उमङ्गले

च्याङ्ब्रुङ ब्रुङ
च्याङ्ब्रुङ ब्रुङ

नयाँ संरचनाका लागि
नयाँ जीवनका लागि

हामी विजयको नजिक
हामी प्राप्तिको नजिक
अब, अग्लिएर चेतनाको कञ्चनजङ्घा
डाकौँ सहस्र उत्पीडित हंसहरू
डाकौँ सहस्र सिमान्तीकृत मुटुहरू
डाकौँ सहस्र मुर्झाएका सातोहरू
भाकौँ पवित्र मनले
मुजिङनाखेयङना
र बोलाऊँ ताजा हावा

लिऽखुरी लिऽऽखुरी
लिऽखुरी लिऽऽखुरी,

यो गुम्सिएको युगमा
जन्माऊँ नयाँ भ्रुण
साक्षी छन्
यो हावा
यो पानी
यो जङ्गल
आऊ निर्वासित मनहरू
जाग पराजित आत्माहरू
लेखौँ सुनौलो इतिहास
कोरौँ आफैले आफ्नो भाग्य

च्याङ्ब्रुङ ब्रुङ
च्याङ्ब्रुङ ब्रुङ

आऊ सोल्टिनीहरू
नाचौँ उल्लासले नाचौँ उमङ्गले
नयाँ संरचनाका लागि
नयाँ जीवनका लागि ।

1. चासोक : किराँत लिम्बूहरूका एक उधौली चाड, जसमा नयाँ अन्नहरू भित्र्याइने गरिन्छ ।

2. मुजिङनाखेयङना : मेन्छामगेन याप्मी कुबोक्मा (मानिसको उत्पत्ति) मुन्धुमअनुसार लिम्बूहरू मुजिङनाखेयङनाका छोरा सुऽसुवालिऽलिम याक्थुमहाङका सन्तान हुन् । मुजिङनाखेयङना हावाबाट गर्भवती भएको हुनाले आफनो छोरालाई हावा-बतासको छोरा भनेर सुऽसुवालिऽलिम भनेर न्वारान गरिदिइन् । यो नामको अर्थ सुस्तरी चल्ने बतास लाग्छ । मुजिङनाखेयङनाले आफनो दौतरीहरू नभेटेपछि थकित उनी रूखमा चढेर लिऽखुरी लिऽखुरी भन्दै मीठो हावा बोलाएर दौतरीहरूको तिर्सना मेटिन् । आज पनि रूखको फेद वा कतै थुम्कीमा बसेर लिऽखुरी लिऽखुरी भन्दा मीठो हावा चल्ने गर्छ ।

Rakesh Karki – Diunsai Fulharu Lukna Thale (Nepali Gajal)

राकेश कार्की – दिउँसै फूलहरु

दिउँसै फूलहरु लुक्न थाले
नदी -नाला तालहरु सुक्न थाले

अझ अझ तँ गधा भन्दै
मनपरी गाली गर्दै थुक्न थाले

आयो आयो मा-यो भन्दै
हातले छेक्दै शरिर झुक्न थाले

झुण्ड झुण्ड मान्छेको खल्बली
जोड जोडले कुकुर भुक्न थाले

भूत पिशाच हो कि भन्दै
धामीले मंत्र पढ्दै फुक्न थाले

आफ्नै देशमा हिँडेका बटुवा
अर्का देश हो कि भन्दै रुक्न थाले

– लस् एन्जेलस्

Pramod Sarang – Aago

प्र​मोद सारंग – आगो (कविता)

पेट​मा आगो लिएर​
ज​न्मिन्छ​ मान्छे-
भोक रोग​ र​ शोकको ।

ऊ चुल्होको आगो बालेर
पेट​को आगो निभाउन
घ​र बाहिरको आगोस​ँगै हिँडिर​ह​न्छ​
पृथ्वीको कुना- कुना !

ऊ शान्त हुनै स​क्दैन
ज​ब​स​म्म​ पुग्दैन ऊ
चिताको आगोस​म्म​ !
र​, पिउदैन –
म​हाआत्मामा विल​य भ​एर अथाह सुख​को ल​प्का !

साँच्चै मान्छेको जीव​न
आगोको व​रिप​रि घुम्दो र​हेछ​।

(२०६४,फागुन )

Pramod Sarang – Shahidko Ragat

प्र​मोद सार​ङ्ग​ – श​हीद​को र​ग​त


श​हीद
ढ​ले
म​रे
ग​ए।

त​र​
र​ग​त
बाँचिर​हेछ​
कराईर​हेछ​
उठिर​हेछ !

र​,
खोजिर​हेछ
शान्ति
अझै
य​ही
माटोमा !

ㅁ (२०७५, माघ )

Pramod Sarang – Kabita Ko Mrityu

प्रमोद सारंग – कविताको मृत्यु

कविता भोको हुन​ स​क्छ
त​र​ कविताको मृत्यु हुँदैन !

कविता स​ड​क, ग​ल्लीह​रूमा देश​भ​रि चाहारेर
आन्दोल​न​को भीड​बाट ह​राएको हुन​ स​क्छ
देश​को अनुहार​ हेर्न फ​न्को मार्ने
युद्द​को सार​थि भ​एको प​नि हुन​ स​क्छ
घाम हुन​ स​क्छ​ , पानी हुन स​क्छ ।

एकदिन​ कविताको त्याग​पुञ्ज​मा रूम​ल्लिएर​
फिस्स​ म​र्न स​क्छ कवि
त​र​ कविता म​र्दैन/ म​र्न स​क्दैन

कवि म​रेर​ जान्छ
तर कविता बाँचिर​ह​न्छ युगौँयुग ।


ㅁ (२०७६, जेठ )

Pramod Sarang – Attar Gulaf

प्र​मोद सारंग – अत्त​र​ गुलाफ ( कविता)


म य​ही ब​तास​मा अल्झिर​हेको
एक मुस्कानी घाम​को ओठ​
खोजिर​हेछु प​ल​प​ल व​स​न्त​को न्यानो स्प​र्श​
र​, प्रेमानुराग​को प्रेमिल म​ह​क !

म अज​य​तृप्तिको प्र​ण​य​ ल​ह​र
तिम्रो माधुर्य​ताको अन​मोल कोलाजमा
भेट्न स​कूँ म, र​म्दै-र​म्दै
जीव​न​को अन​न्त प​राग !

निर्म​ल​ न​य​न​ ओछ्याउँदै
ईन्द्रेणी म​न​को त्यो लालित्य​ साटिर​ह​ने
ए ! मायालु, भ​न तिमी को हौ ?
म तिम्रो ओठ​मा फुल्न चाहान्छु।


ㅁ (२०७७, पुष​ )

Pramod Sarang – Euta Kabita Ko Bayan

प्र​मोद सार​ङ्ग – एउटा कविको ब​यान


कुनै ग​रिब देश​को भोको कविले
जिन्द​गीदेखि हारेर​
आत्म​ह​त्या ग​र्नुअघि लेखेको
सुसाईड नोटज​स्तो किन छ ?
यो देश​मा उम्रिदै ग​रेका
कविताको आवाज !

बेलुकी ह​तार- ह​तार घ​र फ​र्केप​छि
शुद्ध​ पाग​ल भ​एर किन लेखिर​ह​न्छ
भोक, म​ह​ङी, लोड​सेडिङ्ग​
र​, स​र​कार​को विरुद्ध​मा निर​न्त​र​
दुःख​ले पिल्सिएको कविता ?

एउटा कविले देहत्याग न​ग​रूञेलस​म्म
कति लेखिर​ह​न्छ उदासी कविता ?

ㅁ (२०६४ ,जेठ )

Pramod Sarang – Gaun Ma

प्र​मोद सार​ङ – गाउँमा (कविता )

जीव​न​को अन्तिम प्रार्थ​ना
ग​रिर​हेका मान्छेह​रू गाउँ पुग्छ्न्,
जीव​नदेखि थाकेर
अथ​वा, काल कुरेर​ ब​सिर​हेका मान्छेह​रू प​नि
गाउँ नै पुग्छ​न् !

मेसिनसंगको युद्ध​मा हारेर​
बैंस​मै बाकस​मा फ​र्केको लास प​नि गाउँ नै पुग्छ​ !
श​ह​र​बाट संघर्षमा ब​रालिएका र​ह​र​ह​रू
र​ , बंचेखुँचेको आश प​नि गाउँ नै पुग्छ​।

के आप​त -विप​त, म​हामारी!
के ज​न्ती ,के म​लामी?
टुप्लुक्कै गाउँ नै आइपुग्छ​न् ​मान्छेह​रू

गाउँ छोडेर​ स​दाका लागि जानेह​रू प​नि
यात्राका अन​न्त​ घुम्तीह​रू बोकेर​
गाउँतिरै फ​र्किर​हेका हुन्छ​न्

हैन, के छ​ त्य​स्तो ख​जाना,
टाढिदै ग​एको गाउँमा ?


(२०७६, मंसीर )

Pramod Sarang – Manchhe Ra Nadi

प्र​मोद ​सारंग – मान्छे र​ न​दी (कविता)

टाढिएर​ आफैँदेखि
च​ट्टान र​ खोंचह​रूस​म्म​
डुब्दै र​ उत्रिदै ग​न्त​व्य​मा पुग्न
मान्छे न​दी भ​एको हुन्छ​ !

स​ङ्ग्ल्याएर​ फेरि
ध​मिला स​म्ब​न्ध​ह​रू
धोएर​ आँशु र​ हाँसोका दैनिकीह​रू
आशाका उही पारिला
र​, उज्याला दिन​ह​रू कुर्दै
घाम​का न्यानो स्प​र्श​ह​रूमा
मान्छे न​दी भ​एको हुन्छ​।

शाय​द,
म​हासाग​र​स​म्म​ पुग्नु छ​
मान्छे र​ न​दीलाई
गाउँदै -गाउँदै दिन​रात​
संघर्षका आफ्नै गीत​ह​रू !



(२०७१,पुष​)