Birkha Chhetri Kranti – Mero Gaadi

बिर्ख छेत्री “क्रान्ति” – मेरो गाडी

मान सरोवरको ताल नाघ्दै,
सिन्धुघाटीको भञ्ज्याङ्ग काट्दै,
नाइल नदीको पूल तर्दै,
२१ औं शताब्दीको,
मेरै टोलतिर उडिरहेको छ
मेरो गाडी ।

मेरो टोलमाः
युरियाको ड्याङ्गमाथिः
लाइ लागेका सिस्नुको झोल खाएर म अर्गानिक डकारिरहेको छु ।
रातो कमिलाले खाएका मानेका गानाका नाबो गुबाहरु पिएर,
अर्गानिक फार्म चलाउने गुमोज बुनिरहेको छु ।
धर्के जुकाले छोडेका डौंठे निगुरो फ्राइ गरेर,
अर्गानिक बासना छोडिरहेको छु ।
बोन्साइ टिम्मुरका पातहरु सुँघेर,
गाउँको पुराण साक्षी बकिरहेको छु ।

मेरो टोलमाः
कठपुतली मान्छेहरुः
लाशको लिलाम घटाघटमा,
मलालीहरु प्रतिस्पर्धा गरिरहेछन् ।
अघोरी बाबाको माला लगाएर,
मूर्दाको शिकार गरिरहेछन् ।
विशाक्त प्रसान्त फिँजाएर,
श्रीखण्डको झाडी बगाइरहेछन् ।
आकाशको छाला खुइल्याएर,
वर्षाको घैला सुकाइरहेछन् ।
हिमालका बुर्काहरु च्यातेर,
मस्तले टायरको नसा तानिरहेछन् ।
महान दुव्र्यसनीहरु,
मानव अधिकारको लागि धरती डढाइरहेछन् ।

मेरो टोलमाः
मान्छेलाई गर्व छः
लुटी खान पाएकोमा,
दासताको वाक स्वतन्त्रता खेल्न पाएकोमा,
आलोचना शास्त्रको दीक्षान्त लिन पाएकोमा,
बत्तीका पुतली भएर,
सभ्यताको साइनाइडमा लाश हुन पाएकोमा ।

तर
मान्छे आत्मलज्जित छः
आफैंले गरिखानु परेकोमा,
आफैंलाई आत्मसम्मान गर्न नजानेकोमा,
कस्तुरी भएर काशी घुम्नु परेकोमा,
आफैं ईश्वर भएर पनि,
स्वर्गमा नर्क ओछ्याएर सुत्नुपरेकोमा ।

यी गुराँसका वन र,
सिस्नुका झ्याङ्गहरु पछि हुत्याउँदै,
विचारका गोलाइहरु उक्लिँदै,
शताब्दीको हर्न बजाएर,
मनको महाभारततिर उडिरहेछ
मेरो गाडी ।

-दोलखा

Biwash Pokhrel – Gaun Ma Euta Sanjh

विवश पोखरेल – गाउँमा एउटा साँझ

पहाडको मायालु छातीमाथि
निर्धक्क टाउको अड्याएर
एउटा थकित दिन
विश्राम लिने तरखरमा छ

गुलाबी बिछ्यौनामा निश्चिन्त
सुतेजस्तो देखिन्छ पहँेलो घाम
निर्जनता छिचोल्दै–
निर्बाध बगिरहेछ नदी
चिरबिर चिरबिर गाइरहेछन् चराहरू
समयको उदास गीत

एउटा सग्लो दिनको अन्त्य गरेर
गोधूलिसँगै फर्किरहेछन् गोठालाहरू
पिठ्ँयूको दाउराको भारी पिँढीमा बिसाएर
कमिजको फेरोले निधारका पसिना
पुछिरहेका छन् एक हुल गाउँले
तुरतुरे धारोमा
माटो सुगन्धित फरुवा पखाल्दै
सन्तुष्टिका स्नान गरिरहेछन् किसानहरू

दिनभरि मेलापातमा हराएकी
आमाको न्यानो काखमा लुट्पुटिंदै
निस्सासिंदै चुसिरहेछ एउटा बालक
आमाको गानिएको दूध
गोठमा गाँसिदै छन्
बिहानी पूर्वाद्धमा फुकेका
बस्तुका असरल्ल दाम्लाहरू
एउटा सिलसिलाको
नवीकरण गरिरहेछ समय

क्रमशः आँखाबाट ओझेल परेको छ
अनवरत यात्रारत एउटा दिन
जीवन समरमा हारेको छ समय
गाउँलेहरू मनाइरहेछन्
समयको पराजयमा एउटा विजयोत्सव
पाहुनाजस्तै –
प्रकृतिको ढोकाबाट भर्खरै भित्रिएको छ
गाउँमा एउटा साँझ ।

Rakesh Karki – Akraman

इन्जिनियर राकेश कार्की – आक्रमण

विदेशमा आयो
भाषामा आक्रमण
स्वदेशमा बस्यो
जीवनमा आक्रमण

विदेशमा आफूलाई
अर्कैको साँचोमा ढाल्नुपर्ने
स्वदेशमा आफूलाई
अर्कैको कमाण्डमा चाल्नुपर्ने

विदेशमा जीवन छ
तर मन कहाँ मान्छ र ?
स्वदेशमा माया छ
तर रमाउन कहाँ पाईन्छ र ?

विदेशमा बडप्पन छ
तर आफ्नोपन कहाँ छ र ?
स्वदेशमा संस्कार छ
तर सपनी विपनीमै मरिने डर

Shreeshisha Rai – Akshar Haru

श्रीशीशा राई – अक्षरहरु

निम्तो पठायौ विश्वासको खाम हालेर
म कलम लिएर आएँ

कुटील मुस्कुरायौ अंकमाल ग¥यौ
आत्मियता स्विकार्न मैले
कलम च्यापेको हातले तिमीलाई अंगालेँ
अंकमाल गर्ने बहानामा तिमीले
मलाई पिठ्युँमा छुरा घोप्यौ
म एक्कासी कहालिएँ
कलम भुईमा खस्यो

तिम्रो निम्तो मान्न म कलम लिएर आएँ
मलाई स्वागत गर्न तिमी छुरा लिएर आयौ

यी भत्किएका सीमाहरुको घाइते बनेर म अहिले
अस्पतालको शैय्यामा असुरक्षित पल्टिएको छु
कलम भुईमा छ

असामान्य आवाज कहालिएको मेरो चित्कार
सारा संयन्त्रहरुले सुने
तर त्यो कुनै संगीत थियो
रक्ताम्य हातहरुले जीवन मागिरहेको देखे
तर त्यो कुनै रमीता थियो
मेरो कलम अहिले सडकमा छ

यही बाटो भएर
पजेरो–संयन्त्र र स्कर्टिङका चक्काहरु
मेरो कलम कुल्चँदै अघि बढिरहेछन्
अक्षर जति निचोरेर वर्दि र लाठीहरु
कलमलाई चौकहरुमा निषेध गरिरहेछन्
अक्षरहरु हतार हतार पम्प्लेटमा सिउरिएर
भीड र टाउकाका ताज बनेका छन्

तिमीले उमारेका यी
अमुक पीडाहरु वापत तिमीले स्यावासी पायौ
विस्वासको मुहानहरुका यी अस्वाभाविक भङ्गिमाहरुले
मेरो शीर निहुरिएको छ
कलमवाट छुटेर अक्षरहरु
तिम्रा विकृत पाइला र आवाजहरु स्तब्ध पार्न
तिखो सल्बलाईरहेछन्

तिम्रा ताण्डवहरुको मुकदर्शक
तिमीले निलेका यी पजेरो र चक्काहरु
कुनैबेला मेरा आस्थाका शीरफुल थिए
अहिले
कलमले कोरेको घाम छेक्न खोजीरहेछन्
घामै अर्घेलो भएपछि
तिम्रो कुनै फुलबारीमा अब रंग टुसाउनेछैन
कुल्चँदैमा कलमको भाषा भाँचिनेछैन
तिमी क्षीण सम्भावना र नाजुक विकल्पहरुको उत्कर्षमा छौ
अक्षरहरुको घेराबन्दीमा छौ तिमी

यहीँ नेर
तिम्रा ताण्डवहरुको अन्त्य हुनुपर्छ
सारा विषाक्त शैलीहरु
अक्षरहरुको कठघरामा उभिनैपर्छ
कलम हातमा हुनुपर्छ
अक्षरहरुसँग खेल्नुपर्छ

धरान

Shreeshisha Rai – Samarpan

जवानीका प्यासहरुलाई तृप्त पार्न
म भौतारिरहँदा
शहर सँधै मेरो अघि
सर्वाङ्ग नाङ्गिएर उभिन्छे

म उत्तेजित हुन्छु
प्यासहरुलाई लुगाहरुवाट खोलेर
तिनलाई भोग्न थाल्छु
अन्ततः तिनी सन्तुष्ट हुनु अघि नै
स्खलित हुन्छु
शिथिल भएर पाउनेर थुप्रिन्छु

तिनको शरिरभिर
वासनाको ताप उम्लिरहेकै हुन्छ भकभक
म कामेच्छाहरु थेग्न नसकेर
तिनका खुट्टाहरु मुसार्न थाल्छु

२०५७ मंसिर २७, ललितपुर

Rabindra Nath Thakur – Seema Ma Aseem [From Geetanjali]

सीमामा असीम
हे असीम ! सीमामा पनि तिम्रो स्वर ध्वनित भइरहे छ ! मेरो
अन्तःकरणमा पनि तिम्रो मायाले प्रकाश छ !
हे रपरहित ! मति रङ्ग, गन्ध, संगीत, छन्दहरुमा तिम्रो रुप,र तिम्रो
लीलाका बयान मेरो ह्दयमा भरिएको Continue reading “Rabindra Nath Thakur – Seema Ma Aseem [From Geetanjali]”

Dr. Suraj Niraula – Janma Bhoomi Ani Karma Bhoomi

डा. सूरज निरौला – जन्मभूमी अनि कर्मभूमी ।

झन् हेर्यो झन् चाउरिएको देख्छु,
आयु बढला भनेको त, झन् घटेको सुन्छु ।
लुट्न पाए सर्वस्व लुट्दा रहेछन्
चुसेर यहाँ खोष्टा मात्र छोडेको देख्छु ।
महत्वाकान्क्षी तिम्रा ती अभिलाषाहरु
खोई पलपल मरेको म पाउछु ।
देखेर पीडा, बसेर म धुरु धुरु रुन्छु ।
द्रोपतीको चीर हरण् झै,
दिनदिनै तिमी नाङ्गिएको देख्छु ।
अनुहार तिम्रो सधै अंध्यारो नै पाउछु ।
हाय ! मेरो जन्मभूमी, हाय ! मेरो कर्मभूमी ।

तिम्रो दशकौको शान,
हिजोआज शरमले झुकेको देख्छु ।
जताततै यत्र तत्र सर्वत्र,
बेइज्जतको ढोल बजेको सुन्छु ।
के तिम्रो के मेरो ?
के तिम्रो के मेरो,
आफ्नै जन्मथलो नै बाङ्गिएको पाउछु ।
आफ्नै कर्मथलो नै नाङ्गिएको देख्छु ।
दुई ढुङ्गा बीचको तरुल,
दिन प्रतिदिन चेप्टिएको पाउछु ।
हाय मेरो जन्मभूमी, हाय मेरो कर्मभूमी ।

नाङ्गिएरै आएका थियौ,
नाङ्गिएरै जानेछौ ।
यँहा नकचराहरु उन्मुक्त भई
थपडी मारिरहेको सुन्छु ।
खाएकै थालमा ओकल्ने स्वाँठहरुले
त्यही थालको डम्फु बजाएको देख्छु ।
आफु भने, भीरको चिचिन्डो
न उभो, न उधो भए जस्तै पाउछु ।
हाय मेरो जन्मभूमी, हाय मेरो कर्मभूमी ।

स्वार्थमा लम्पटहरु
उठाउन आफ्नै लगानी
तल्लिन भएको देख्छु ।
न्यायको तराजु तौलने
आखाँको त पट्टी नै हिजोआज
खोलिएको म पाउछु ।
डेमोक्र्यासि त झन्, बाघको खालमा
स्यालहरुको रजाई भएको म देख्छु ।
हाय मेरो जन्मभूमी, हाय मेरो कर्मभूमी ।

धिक्कार छ ती नामर्दहरु !
धिक्कार छ ती नामर्दहरु
जस्ले राजनितीको नाममा
मेरै देश बेचिरहेछन् ।
देशको राजस्वले नपुगेर
भ्रष्टाचार गरिरहेछन् ।
अचम्म लाग्छ मलाई,
ठूल-ठूला भाषण गड्गडाउने नेताहरु
चुनाव जिते पछि आफ्नै गाँउ टोल फर्कन
अर्को चुनाव पर्खेको देख्छु ।
तिनैलाई जनताले फेरि चुनाव जिताएको
देख्दा आफै थकित हुन्छु ।
हाय मेरो जन्मभूमी, हाय मेरो कर्मभूमी ।

Shrawan Kumar Dhungana – Sakchhau Bhane Phool Deu

श्रवणकुमार ढुंगाना – सक्छौ भने फूल देउ

सक्छौ भने फूल देउ
तिमीलाई जस्तो मन पर्छ उस्तै रंगको,
जसको सुबासले
मलाई मेरो मृत्‍यु शैयासम्म पछ्याओस
र मेरो प्राण त्यसैसँग फैलियोस ।

सक्छौ भने फूल देउ
जो सम्झनाको बाफिलो वर्को बनेर
घम्लंग छोप्न आओस,
भलै मिलन नसुल्झने गाँठो भए पनि
कम्तिमा
जिन्दगी नै उच्चाटिलो बनाउने
उदासीको सिरेटोलाई त छेक्न सकोस !

यो संसार तिनको पनि हो
जो आए, र बाँच्नका लागि
तिमीसँग युद्ध गर्न परिरहेछ !
यो संसार तिनको पनि हो
जो जाँदैछन, र तिनका लागि
ति गैसके पछी मात्र
तिमीमा करुणा भरिएर आएको छ !
म त त्यो करुणामा उत्सव देख्छु
फगत् ति गैसकेपछि
तिमीमा भरिएर आएको
उत्सवको उभार !

सक्छौ भने फूल देउ
त्यो नाबालकको शिर तिर सोझिएको
बन्दुकको नालमा सिउरिन,
मर्नै परे पनि कोमलताको भेदनले
यमराजको आलिंगन पनि
आमाको अङ्गालो जस्तो बनोस ।

सक्छौ भने फूल देउ
त्यसैपनि भोक र भूमरीको तावामा
छड्किरहेको जिन्दगी माथि,
आकाशबाट बर्षाइएका आगोका ज्वालाको पनि
फूलको जस्तो स्पर्श होस्,
र जल्नै परे पनि त्यो जलाई
डढिरहेको बन जस्तो होइन
बलिरहेको दियो जस्तो होस् ।

बर्वरताका केही शब्दहरूको मात्र
औचित्य प्रमाणित गर्न मै मात्र उद्दत देखिने,
-यति पनि नबुझ्ने तिमी छौ भनेर
मलाई विश्वाश गर्नै मन छैन-
खोला किनारबाट ल्याएर ढुङ्गाहरू
मन्दिरमा पुजिएका देउताहरूको मात्र होइन
यो संसार
मान्छेहरूका माझबाट उठाएर देउताहरू
तिम्रा पाइताला मुनी टुक्र्याइएका
ति ढुङ्गाहरूको पनि हो !

म यो रगतको मसीले
फूलको पत्रमा
आँशुको गीत लेख्न चाहन्छु,

सक्छौ भने फूल देउ !!!

Sharan Aansu – Milyo Aja Bhetna Bahana Timilai (Nepali Gajal)

शरण आँसु – मिल्यो आज भेट्ने बहना तिमीलाई

मिल्यो आज भेट्ने बहाना तिमीलाई
दिन्छु यो दिलको नजराना तिमीलाई!

प्रिय लाग्छ हाम्रो त्यो अतीत, त्यसैले
ल्याएको छु पुरानै जमाना तिमीलाई!

आँखाहरू छचल्किएर अविरल बर्संदा-
सुहाउँथे ती मोतीका दाना तिमीलाई!

यो साँझ सरगम, यो बिछोडपछिको
दिलाई दिन्छ आनन्द नाना तिमीलाई!

मनोहर यो शिशिर पछिको ऋतुमा
चराहरूको चिर्विर गाना तिमीलाई!

Basanta Mohan Adhikari – Aja Pani Yo Sanjh Ma Maile Khana Khaina (Nepali Gajal)

बसन्त मोहन अधिकारी – आज पनि यो साँझमा मैले खाना खाइन

आज पनि यो साँझमा मैले खाना खाइन
चामल किन्न गाकी आमा अझै पनि आइन

चाडपर्व दशै तिहार गाउँघरमा आए
हाँसो खुसी उमंगको कहिल्यै गीत गाइन

कालीकोटको Continue reading “Basanta Mohan Adhikari – Aja Pani Yo Sanjh Ma Maile Khana Khaina (Nepali Gajal)”

Baidyanath Upadhyaya – Naya Bhabishya Ka Aadhar Haru

वैद्यनाथ उपाध्याय – नयाँ भविष्यका आधारहरू

भोलि व्यूँझदा
म अर्कै देहमा
जीवनको नयाँ पडावको
शुरुवात गर्दै गरेको
हुनसक्छु।

धेरै भयो पीडा सहेको
यो देहमा
तर मलाई
अति निर्धो न सम्झ

भोलि
अर्कै जुनीमा
नौलो आश र उद्यम जुटाएर
म नौलो शुरुवातको
जग बसाउँदै गरेको हुनेछु।

कालो पाटीमा
लेखिएका अक्षरहरू
मेटाएसरि
मेटाउनेछु पीर व्यथाका
जम्मै यादहरू
भोलि उदाउने त्यो दिनको
चौडा निधारभरि
कोर्नेछु आफैं
भविष्यका नयाँ आधारहरू।

Shyamal – Dilmaya

मेरो सपना खोसेर राखिएको छ
थिम्पूको अँध्यारो जेलमा
सर, म त्यसै फर्कनेछैनँ भुटान ।
म सम्झन्छु आफू रोएको बाल्यकाल
तर जति म रोएँ
मेरो सात क्लासको किताब
च्यातिएको दिन रोएँ
त्यही दिन म जति रोएँ रोइसकें
जुन दिा पसे पिाहीहरु हाम्रो घरमा
र उफ्रन थाले
मेरी आमाको शरीरमाथि
मसँग अब छैन रुनलाई आँसुको मुहान
सर, अब रुन आउँदैन
म बेस्सरी राइसकें ।
म हाँस्थें पनि कहिलेकाहीं
जब चुट्किला सुनाउँथे हाम्रा बाबा
एक दिन। कुनै एक दिन
मुसा फुत्केर भाग्यो बिरालोको पन्जाबाट
र दुलाको मुखैनेर रुँगेर बस्यो बिरालो !
म बेस्सरी हाँसेकी थिएँ ।
हँसाउन सिपालु थिए देवीलाल सर
त ती बाबा छन् न चुट्किला
न बिरालो छ न देवीलाला सर
हाँस्नुजति हाँसिसके म
अब हास्न आउदैन मलाई
सर मैले त हाँसो त साम्चीमै छाडिसकेँ
सर, यौटा केटो थियो उहीँ
लुकी—लुकी हेथ्र्यो मतिर
नहेरुँ भन्दाभन्दै आनायास
आँखा गइहाल्थे उसतिर
यसैलाई भनिन्छ भने प्रेम
प्रेम पनि छैन मसित
त्यसलाई पनि मारिसके शासकहरुले ।
कन्काईको बगरमा छु म
र सब थोक छाडेर आएकी छु यो ज्यानबाहेक
फेरि किन सोध्नुहुन्छ भुटान जनो—नजाने कुरा ?
मैले मेरो सपना फर्काउनु छ
मैले मेरो आँसु फर्काउनु छ
मैले मेरो हाँसो फर्काउनु छ
मैले मेरो प्रेम फर्काउनु छ
मैले मेरो किताब फर्काउनु छ
थुनेर राखिएको मेरो सर्वस्व फर्काउनु छ
सर, म त्यसै फर्किने छैन भुटान ।

Gautam Rimal – Bhugol Ra Aatmiyata

गौतम रिमाल – भूगोल र आत्मीयता
(असोज मधुपर्क, २०६८)

इतिहासको पाना पानामा
वीरताको रक्तसञ्चार भएर
कोरिएका हाम्रो आमाका अङ्गप्रत्यङ्गहरू
कहिले कालापानी गडेर मुटु चिस्याउँछ
त कहिले खुर्दलोटन बाँधिएर
पानीमा निस्सासिन्छ
समयको अन्तरालमा
आमाको नाङ्गो कुर्कुच्चा र पाइतालाहरू
सिमाना बनेर चरचरी चिरिए, चिथोरिए
मातृभूमिको योगदान चुकाउने अभिनयमा
मातृभूमिकै छातीमा कुल्चिएर
धेरैले ढोलक पिटे, कुल्चिएर
रङ्गमञ्चमा नाटक मञ्चन भैरहृयो
मात्र पात्र र शीर्षक फेरिदै रहे
देशप्रेम र सुशासन छताछुल्ल बिस्कुन बनाइयो
तर मानसिकताले दासताको माखेसाङ्लो भेद्न सकेन
उही धमिलो आहालमा डुबुल्किएर
भागीरथ गङ्गाको स्नान सम्झनु !
मुखमा रामनाम जपी
बगलीमा छुरा धस्नू !
यो कस्तो राष्ट्रियता महोदय ?
त्यसैले अब मन मुटुहरूमा गुट र फुटको रेखा होइन
आत्मीयपन रेखाङ्कति हुनुपर्दछ
मेचीलाई घाउ दुख्दा कालीले मलमपट्टी गर्नुपर्दछ
अबको नयाँ नेपालमा
हरेकको मन मस्तिष्कमा
मात्मीयपनको राष्ट्रियता
र स्वाभिमानसहितको स्वाधिनतायुक्त
भावनात्मक रेखा कोरेर
आमाको दुखेको घाउमा मलमपट्टी गर्नुपर्दछ ।

Nawaraj Subba – Baa Ama Ko Sapana

धेरै भयो
गाउँघरका सपना
बन्धकी राखी
उत्साही युवाहरू
सिर्जनाका कलम तिखार्न
सहर पसेका,
खुशी र सुखका दिन लिएर
चाँडै फर्कने भन्दै
बाचा गरी
बाआमासित विदा भएका ।
बाआमा कुरिरहेछन्
खोला सुसाइरहेछ
गाउँ अनिदो छ
खेत बाँझै छ
अभाव र अनिकालले पिरोलिरहेछ
छाना छाउने बा बूढा भए
हिड्ने बाटो कालो झारले ढाक्यो
चिठी लेखिदिने सम्म छैनन् गाउँमा ।
कसैले भनिदिए हुन्थ्यो
कसैले फर्काईदिए हुन्थ्यो
ती छोराहरूलाई
तिम्रा बाचा पर्खने बाआमा
साहुका रिनमा डुबे भनेर
बन्धकी परेका सपना
लिलाम हुन लाग्यो भनेर ।

Kali Prasad Rijal – Jhareko Paat Jhain Bhayo Ujaad Mero Jindagi

झरेको पात झैँ भयो उजाड मेरो जिन्दगी
निभेको दिप झैँ भयो उदास मेरो जिन्दगी
झरेको पात झैँ भयो उजाड मेरो जिन्दगी

चुरा फुटेसरी भयो चराहरु उडीगए
चुरा फुटेसरी भयो चराहरु उडीगए
हजार कोपिलाहरु नमुस्कुराउँदै झरे
उठेको बस्ती झैँ भयो प्रवास मेरो जिन्दगी

विहान जो खुशी थियो जलेर साँझ भैसक्यो
विहान जो खुशी थियो जलेर साँझ भैसक्यो
भिजेको पात पातमा निशादको कथा थियो
अधेँरी रात झैँ भयो विषाद मेरो जिन्दगी

जलिरहेछ लास भित्र भित्र कहिँ छातीमा
जलिरहेछ लास भित्र भित्र कहिँ छातीमा
टुटेफुटेका स्वप्न झैँ अँगारमात्र छातीमा
जिवन बजर सरी भयो उराठ मेरो जिन्दगी

शब्द – कालीप्रसाद रिजाल
स्वर, संगीत – नारायण गोपाल

Saroj Dhital – Ghau (Nepali Short Poem)

सरोज धिताल – घाउ

गहिरो पीडा
वर्षाको चोट्को हो कि
हिउँदको खतको ।

फरवरी, २००४

Bhimnidhi Tiwari – Hamra Samaj Ka Manchhe [Muktak]

पैसा तिर्नुपरे औषधि पनि नखाने
सित्तैमा पाए विष पनि खाने
हाम्रो समाजमा यस्ता मान्छे पनि छन्
भ्रमणभत्ता पाइन्छभने, नरक पनि जाने

Deepak Jadit – Tauko

ईतिहासमा कुनैबेला
टाउको थिए तिनीहरु
भित्र खोपडीमा गिदी भरिएको
बाहिर घना केशले ढाकिएको
आँखाले हेर्न सक्ने
कानले सुन्न सक्ने
मुखले आवाज निकाल्न सक्ने
जिउंदो जाग्दो टाउको थिए
लाग्थ्यो कुनैदिन त
शरिर बन्नेछन तिनीहरु
हिंडाउनेछन समग्र युगलाई
एकै चालमा छरितोसंग
उचालेर सगरमाथा
देखाउनेछन संसारलाई
सुन्दर समुन्नत नेपाल ।
ईतिहासमा कुनैदिन
हेर्न सक्ने आँखाले
निदाएको बहाना गर्यो
सुन्न सक्ने कानले
बहिरो छु भन्यो
बोल्न सक्ने मुखले
आफ्नै गिदी चपाईदियो
छेक्न सकेनन घना केशहरुले
टाउको कुहिंदै गयो
टाउको सड्दै गयो
टाउको बचाउन तिनीहरुले
ऐँजेरुको सहारा लिए
टाउको सुक्दै गयो
ऐँजेरु झाँगिदै गयो
केशहरु झर्दै गए
टाउकोको अस्तित्व झनै
खतरामा पर्दै गयो
केश बचाउन तिनीहरुले
साबुन फेरी फेरी
टाउको धुन थाले
दुर्गन्ध हटाउन तिनीहरुले
सैम्फो दली दली
टाउको पखाल्न थाले
कालान्तरमा टाउको
खल्वाट प्राय भयो
आँखा छोप्यो ऐँजेरुले
कानहरुमा पिप भरिए ।
ईतिहासमा भर्खरै
आफैंले गिदी चपाएको
टाउकोको अस्तित्व रक्षा गर्न
पर्दा पछाडीबाट मुख बोल्यो
यो हतियार उठाउने बेला हो
बिस्थापित गरेर टाउकोलाई
झाँगिएको ऐँजेरु
हो हो गरेर हल्लियो
र गिदी चपाईएको टाउकोले
ठम्याएको समयमा
हतियार उठाउने हात
खोज्न थाले तिनीहरु
कहिल्यै पुर्ण बन्न नसकेको
आफ्नै शरिरमा ।

Manoj Kafle (Mansoon) – Papi Hunda Rahechhan

मनोज काफ्ले मनसुन – पापी हुदारहेछन

पापी हुदारहेछन निर्दोष मुटु पोल्ने मान्छे
लुकाएर सत्येता झुटो कथा बोल्ने मान्छे

तिमीमेरो सपनाको राजकुमार एउटालाई
सुम्पिएर अर्कोसंग मन मुटु खोल्ने मान्छे

खाइखाइ पेटभरी बाचा कसम झुटा झुटा
जानी जानी पाप धर्म सरोबरी मोल्ने मान्छे

हजार माया फेरीफेरी सयौ संग चुप्पा चुप्पी
गरिबको निश्चल माया तराजुमा तोलने मान्छे

पापी हुदारहेछन निर्दोष मुटु पोल्ने मान्छे
लुकाएर सत्येता झुटो कथा बोल्ने मान्छे

मनसुन

Diyesh Ratna Shakya – Samudri Kinarma Ubhiyera


दियेश रत्न शाक्य – समुद्री किनारमा उभिएर

निलो आकाश
निलो समुन्द्र
आपसमा टाँसिएर
युगौंदेखि गाँसिरहेछ
एउटा अटुट प्रेम बन्धन
नजाने कति हजार
सिल्भर जुब्ली पार गर्दै
यसले निखारेर उभ्याएको छ
प्रेमको महासौन्दर्य
यसैमा मोहित भएर टेकिरहेछु
सिंगापुरको यो भूस्वर्ग
मेरिना बे स्यान्डस्
समुद्री किनार

बिना बिश्राम
मेरा पाइला भेटाउन खोजिरहेछ
स्वप्नमय तिम्रो
प्रेमदृश्यको अन्तिम किनारा
बिना पर्खाइ
मेरो मन जान्न आतुर भइरहेछ
तिम्रो निश्चल प्रेमको
बास्तबिक गहिराई
जति नाप्न खोज्छु
म तिम्रो प्रेम
झन उति फिंजिएको पाउँछु
आफ्नो उँचाईले आकाश छेड्न खोज्ने
त्यो स्काइ पार्कभन्दा धेरै अग्लो
र मेरिना बे गार्डनका फूलहरुले
उन्नसक्ने मालाभन्दा धेरै लामो

म पोस्ट गरिरहेछु
फेसबुकका भित्ताहरूमा
स्नेही र पारखी
आँखाहरुको लागि
जादुमय यी प्रेमिल दृश्य चित्रहरु
एउटा अनुपम प्रेमको समर्थनमा
हजारौं लाइक र कमेन्ट जुटाउन
मलाई बिश्वास छ
तिम्रो हृदय बोकेका
यी दृश्यले
-पखालिने छ उनीहरुको मन
-उचालिने छ उनीहरुको जाँगर
र उभ्याउने छ
एउटा संबेदनाको शीतल समुन्द्र
एउटा आकांक्षाको उच्च आकाश

मलाई लाग्छ
एउटा सुन्दर सपना सजाउन
हाम्रा आँखालाई
एउटा सुन्दर दृश्यको
उत्प्रेरणा चाहिन्छ
र म दाबीको साथ भन्न सक्छु
यो समुन्द्री किनारमा
एकछिन उभिनु भयो भने
तपाईंले भेट्नु हुनेछ
यसैको खोजीमा
यो भूगोलको कुनाकुनाबाट आएका
हजारौं पाहुना आँखाहरू
जो आनन्दको घेराभित्र
र खुसीको सपनाभित्र
आफूलाई हराई राख्न चाहन्छ्न्