Shrawan Mukarung – Swargiya Professor Sharma Prati

– प्रोफेसर शर्माको चस्माको सिसा चर्केको छ
– प्रोफेसर शर्माको चप्पलभित्रको खुट्टा छिप्पेको इस्कुसजस्तो छ
– प्रोफेसर शर्माको कमिजबाट टाँकहरू प्रायः खसिसकेका छन्
– ब्ल्याकबोर्डमा
प्रोफेसर शर्माको हात थरथर काँप्छ
– प्रोफेसर शर्मालाई दमको रोग छ ।

सर !
यसरी गफिन्थ्यौँ हामी–
क्यान्टिनमा
चउरमा
रेस्टुराँमा
वा कुनै अल्छीलाग्दो सभा–समारोहका पछिल्ला लहरहरूमा ।

सहरका राता–पहेँला अखबारहरू
निरीह ज्यापूको आलुको भाउमाथि घुरिरहेका छन्
पजेरो, आचारसंहिता र निर्वाचन आयोगप्रति चुइँकिरहेका छन्
पानी, बिजुली, खसीको मासु र ग्याँसको मूल्यादिमा
स्वयं सत्ताभोगीहरूझैँ गिड्गिडाइरहेका छन्/हिनहिनाइरहेका छन्
अपसोस–
कहीँ छैन– प्रोफेसर शर्माको असामयिक मृत्युको खबर !
कसलाई थाहा छ–
प्रोफेसर शर्मालाई मिसेज शर्माले छोड्नुका कारणहरू ?

डेरा सर्दा–
प्रोफेसर शर्माले एक ट्रक पुस्तक किन बेच्नुभयो ?
हिँड्ने बेलामा–
खुद्रा पसलेलाई किन पटकपटक नमस्कार गर्नुभो ?
प्रोफेसर शर्मा–
(जसले मलाई एक असल कवि बनाउनुभयो कवि)

अद्यापि,–
म सम्झिरहेको छु
एकनास सम्झिरहेको छु–
कमरेड…को भूमिगत ताजा प्रणय–प्रीतिभोज

प्रोफेसर शर्माको दमको दीर्घरोग !

Sagar Kafle – Kanchuli Fernu Parchha

सागर काफ्ले – काँचुलि फेर्नु पर्छ

अब माटोबाट खुशी उब्जाउनु पर्छ
हिमालबाट चाँदी भित्र्याउनु पर्छ
जँगलबाट बैध्य जन्माउनु पर्छ
पानी बाट डलर झिक्नु पर्छ

धोति र सुरुवालले मित लागाउनु पर्छ
मँगोलले आर्यन, आर्यनले मँगोले भित्राउनु पर्छ
मन्दिरमा कुरान अनि मस्जितमा बेदले स्थान पाउनु पर्छ
्ुॐ भुरभुव् स्वस््ु र ्ुॐ मानेपेमे्ु मिसायर
्ुअल्लाहो अकबर्ु र ्ुगुरु ग्रन्थ साहिब्ु मिसायर
मूल मन्त्र कथ्नु पर्छ

(हामि सबै मिलेर नेपालको काँचुलि फेर्नु पर्छ)

Bishnu Bhandari – Jevan Tufan Ko Sangeet Rahechha

जीवन तुफानको सङ्गीत रहेछ

नीलिमा ! दिन ढल्किसकेको थियो र बग्दै थियो
सन्ध्याकालीन शीतल हावा
म सहिदको रगतले सिञ्चित भूमिमा
बसेको थिएँ
जहाँ पवन पनि
सहिदको वीरतापूर्ण गाथा बोकेर बग्ने गथ्र्यों ।

ओहो ! कस्तो साहस !
कस्तो आत्मीयता !
उनले गुमाएर आफ्नो जीवन बचाए सयौँ योद्धा
ओहो ! कति महान् !
उनले बलिदानको नयाँ इतिहास रचे र जिते
अर्घाखाँचीको वीरतापूर्ण मोर्चा ।

हो नीलिमा ! उनी अगाडि भन्दै गइन््
त्यही गौरवपूर्ण लडाइँको नयाँ कथा
जहाँ समीर ढलेका थिए
जहाँ उनी समातिएका थिए
र नयाँ इतिहास लेख्दा लेख्दै
स्वयम् इतिहास बनेका थिए ।

कवि ! लडाइँ सकिएको थियो
उनले आकाशगङ्गा हुँदै उडिजाने
पन्छीलाई हेर्दै भनिन््
आँधीपछिको चकमन्न रातजस्तो
समय निस्पन्द बगिरह्योे
पन्छीको चिरबिराहट गायव भयो ।

कवि ! लोरीको छातीमाथि
घण्टौँ घमासान लडाइँ भयो
विमान आउँथे हुइँकिदै
उनले खसाल्थे तोराबोरा
उनले खसाल्थे बमगोला
शठाधीश घनघटाको गर्जनाजस्तो
जमीन थर्काउँदै फाट्थे बम
तुफान मच्चिएर बगेजस्तो
गोली सुसाउँदै उड्ने गर्थे ।

कवि ! असाध्यै नजिक–नजिक थिए
शाही सेना र मुक्ति सेना
मानूँ मल्लयुद्धको तयारी गर्दै छन्
अथवा लड्दै छन् बन्दुक विना
मन असाध्यै व्याकुल भयो
कतै वैरीले पेल्यो भने
कतै दुश्मनले जित्यो भने
छाती ढुक्–ढुक् गरेर बज्न थाल्यो ।

सुन्दर लोरीको मध्यभागमा
जब आगो ओकल्दै बम फाटे
लोरी कम्पित भयो
लोरी त्रसित भयो
बन्दुकको आवाजसँगै
ग्रिनेट सुसाउँदै खस्नथाले
बम गर्जिदै फाट्नलागे
लोरी हरायो धुवाँभित्र
लोरी छेलियो वारुदभित्र ।

शत्रु चाहन्थ्यो रगतको खोलो बगोस्
जनताको प्यारो सेनालाई
ऊ चाहन्थ्यो सिध्याउन
तर त्यो दिवास्वप्न कल्पना मात्र भयो
उसले फेरि हा¥यो
जनमुक्ति सेनाको सामुन्नेमा
ऊ कहाँ टिक्थ्यो
ऊ कालो धुवाँको पर्दा पछाडि
प्राण बचाएर भाग्न लाग्यो ।

त्यो वीरतापूर्ण लडाइँ
त्यो स्वयम् जनताले लडेको युद्ध
अर्को उत्सर्गको कोटा थपेर सकियो
रगतले माटो सिञ्चियो
इतिहास नयाँ लेखियो
यही लडाइँको बीचबाट
कवि ! मैले नयाँ जीवन खोज्ने
नयाँ मान्छेको गीत सुनेँ ।

कवि ! लडाइँ सकिइसकेको थियो र शान्त थियो
लोरीको सुन्दर पहाड
अझै पनि बन्दुक पट्किदै थिए
र उड्दै थिए
गडगडाउँदै हेलीकोप्टर ।
बोकेर मनभित्र अथाह सन्त्रास
म पुगेथेँ जरुवामा पानी लिन
जहाँ जरुवाको कलकल आवाज
सङ्गीत बजेझैँ झङ्कृत हुन्थ्यो ।
सन्ध्याको मिरमिरे अध्याँरोमा
खोल्सो अलिक छेलिएको थियो
घना रुखहरूको छहारीमा
जरुवा अलिक छोपिएको थियो
त्यही खोल्सो छेउ
त्यही जङ्गल छेउ
मानिस हो कि अरु नै कोही हो
साउती गरेझैँ विस्तारै बोल्यो ।

म डराएँ कवि !
यो सुनसान जङ्गल
यो सुनसान साँझ
को होला यसरी बोल्ने ?
कस्को होला यो आवाज ?
कतै यो आवाज मान्छेको त हैन ?
मैले आफूलाई आस्वस्त गर्दा नगर्दै
आवाज फेरि आयो
मैले साहस बटुलेर हेरेँ
जहाँ रक्तमुछेल एउटा मान्छे
मृत्युविरुद्धमा लडाइँ लड्दै थियो ।

कवि ! उसले बोलायो र पानी माग्यो
पानीसँगै उसले जीवन माग्यो
उसको आवाजमा एउटा तरङ््ग तरङ्गित भयो
मैले त्यस तरङ््गमा अज्ञात आशङ्का जागृत भएको देखेँ
जुन विस्तारै उठ्यो र टाढा भाग्यो
मैले त्यस हेराइमा गहन पीडा भरिएको भेटेँ
जहाँ केही याचना थियो
केही भरोसा थियो ।

मन डरले काम्न लाग्यो
यो सुनसान र एकलास ठाउँ
यो एक्लो मानिस
बमले छियाछिया भएको मानिस
कतै मर्ने त हैन ।
अहँ ऊ मर्ने छैन
उसलाई मर्न दिनु हुन्न
म दृढ भएँ र उसलाई बोकेँ
उसको स्पर्शमा
मैले उन्मुक्तिकोे महान् आशा भेटेँ
मैले मेरी बहिनीको सुन्दर तस्बिर देखेँ ।

कवि ! मैले खबर गरेँ ती मान्छेलाई
जो निरङ्कुश सत्ताको विरुद्धमा
गाउँ बस्तीलाई जगाउँथे
उनी तुरुन्तै डाक्टर सहित
पवन बनेर आए र पवन छरे
उनी जीवन बनेर आए र जीवन दिए ।

कति प्रिय छन् यी मान्छेहरू
कति सरल छन् यी योद्धाहरू
फटाफट मेसिनले गरेजस्तो
उनले फटाफट सिलाई गरे
सकेर छिनमै सारा काम रात नढल्किदै अलप भए ।

न जिन्दगीको सम्बन्ध छ
न रगतको साइनो छ
कोही सुदूरपूर्वका मान्छे यिनी
कोही पश्चिमी पहाडका
तर नाताभन्दा गहिरो माया
छचल्किएर बग्ने गर्छ ।

यो कस्तो सम्बन्ध हो
सधैँ–सधैँ बाँचिराख्ने ?
यो कस्तो साइनो हो
सधैँ–सधैँ हाँसी राख्ने ?
एउटा ढल्दा अर्को उभिन्छ र समात्छ उसको बन्दुक
एउटा मर्दा अर्को उठ्छ र भर्छ खाली ठाउँ ।

मैले रगत दिएर जीवन बाँच्ने
युवाको अन्तर्मनमा पसेर हेरेँ
त्यहाँ निस्वार्थ देशभक्ति
जीवनभन्दा प्यारो थियो
मैले जीवन ढलेर आस्था बाँच्ने
महान् सहिदको भावना पढेँ
त्यहाँ सुन्दर बिहान, सुन्दर संसारको कामना थियो ।

कवि ! रातको अन्तिम प्रहर
ऊ गहिरो नीद निदायो र फर्किए डाक्टरहरू
म पेटीमा सुस्ताएर खुल्ला आकास हेरेँ
जून डुब्दै थियो ।
मैले पहाड हेरेँ
पहाड ठिङ्ग उभिएको थियो
टाढा–टाढा देखिने पहाडी बस्तीहरूमा
जल्दै थिए मधुर दीपिकाहरू
एकलास खर्कका कटेराहरूमा
बज्दै थिए मुक्तिका धूनहरू ।

धून विस्तारै बढ्दै गयो
भर्खर अघिसम्मको सुनसान रात
विस्तारै गुल्जार बन्यो र बग्न लागे
केही खुसीका भावनाहरू
केही आँसुका सम्झनाहरू ।

के यो धून उसैको हो ?
के उसलाई सञ्चो भयो ?
म फर्किएर भित्र आएँ
ऊ सुतेको छ र सुनसान छ मेरो कोठा
ऊ निद्रामा निमग्न छ र निस्तब्ध छ मेरो चोटा ।

बिहान अलि अबेर जाग्यो ऊ
बमले छियाछिया उसको अनुहार
भयावह र डरलाग्दो थियो
खुट्टा काटिएका थिए
शरीर सुन्निएको थियो
तर पनि ऊ विस्तारै उठ्यो र दबाइ खायो ।

मैले सोध्न खोजेँ उसको नाम
ऊ को होला ?
कहाँ बस्छ होला ?
उसलाई जान्न र बुझ्न खोजेँ
तर म बोल्न सकिन
बोल्न खोज्दा आवाज गलामै अट्किएर रह्यो ।
मैले सुनेकी थिएँ पार्टीका मान्छेहरूले
आफ्नो पहिचान बताउन्नन्
बहिनीले भनेकी थिई
नाम सोध्नै किन प¥यो र
यात्रामा हिँड्ने मान्छेहरूको ।

उसले झुन्डिएको फोटो माग्यो
मैले फोटो दिँदै भनेँ
मेरी बहिनीको फोटो
तपाईंजस्तै जनताको सिपाही हो
सायद ऊ पनि यहीँ आई र लडाइँ लडी
उही त मेरो आफन्त हो
उही त मेरो भरोसा हो ।

तपाईंकी बहिनी !
उसले अचम्म मान्यो र हेरिरह्यो ।

हो, मेरी बहिनी !
कवि ! मैले उसलाई आश्वस्त पार्दै भनेँ–
जसलाई मैले राखेँ
जसलाई मैले पालेँ र ठूली बनाएँ
विचरी जसले अनेकौँ चाहनाहरू
मनभरि साँच्दा नसाँच्दै
सानैमा घर त्यागेकी थिई
घरबारविहीन
भरोसाविहीन
ऊ नौरङ््गी सपनाको आदि विन्दुमा पुग्दानपुग्दै
स्वयम् रङगहीन बनेकी थिई ।

त्यो घर जहाँ हामीले धर्ती चुमेका थियौँ
जहाँ आमाको लोरी सुन्दै हुर्किएका थियौँँ
घरजस्तो थिएन
माया र दयाविहीन
खुसीर हाँसोविहीन
मानौँ भूत बङ्गला हो
जहाँ न ममताको निर्झरी छ
न स्नेहको माधुर्य छ
एक्लो र उराठ उराठ मानौँ मसानघाट हो त्यो ।

त्यहाँ न दिन झुल्थ्यो न बिहानले चिहाउँथ्यो
त्यहाँ न साँझ फुल्थ्यो न खुसीको हावा चल्थ्यो
मानूँ यन्त्र हो साँचोमा ढालिएको
मानूँ ढुङ्गा हो ममता लुटिएको
स्नेह बेचिएको ।

आमा धेरै टाढा
सितारा बनेर चम्किने गर्थिन््
बाबा राक्षसजस्ता
हर्दम आकाश गर्जिएझैँ गर्जिने गर्थे
त्यो मातृत्वविहीन घर
हमेशा दुख्ने गथ्र्यो
आशाका पत्रहरू नफक्रिदै मुर्झाउँथे ।

मैले सोचँे कवि !
यो दासयुगीन अँध्यारोमा
यो पवनकली मुर्झाउने छ
ऊ सड्ने छ
उ सडाइने छ र फ्याँकिने छ ।

हो, मैले यही सोचेँ र सँगै लिएर आएँ ।

तर त्यो कुसुमकलिका
फक्रिएर फुल्दानफुल्दै
लालीगुराँस बनेर झुल्दानझुल्दै
हाम्रो आँगन प्रियजनको रगतले रातै भयो
हाम्रो संसार गाढा अन्धकारमा विलुप्त भयो
मेरो आधार
मेरो सर्वश्व
एकै झट््कामा स्वाहा भयो ।

जब सम्झिन्छु त्यो कालो बिहान
जब त्यो पीडामयी बिहान स्मृतिमा तरङ्गिन्छ
मन पीडाले दुख्छ
मन घृणाले झुक्छ
जहाँ निष्कलङ्क मेरा श्रीमान्
आफ्नै आँगनमा ढलेका थिए
विना कसुर
विना गल्ती
घामका किरण नजन्मिदै मुला काटिएझैँ काटिएका थिए ।

मानूँ पशु हुन् ती
मानूँ मध्ययुगीन दास हुन् ती
जसलाई चाहे किने हुन्छ
चाहे बेचे हुन्छ
चाहे पिटे हुन्छ
चाहे काटे हुन्छ
नभन्दै उनलाई पिट्दापिट्दै
जिउँदै आँखा निकालिए
जिउँदै हात काटिए ।

उनको अपराध थियो खाना दिनु
उनले भोकालाई खान दिए
उनको अपराध थियो बास दिनु
उनले रातका पाहुनालाई बास दिए
बस् यत्ति न हो उनको अपराध
कति अक्षम्य अपराध !
भोकालाई खाना दिनु
कति ठूलो गल्ती !
मान्छेलाई ओत दिनु ।

उनको गल्ती थियो साँचो बोल्नु
उनको अपराध थियो सत्य खोल्नु
उनले ढाँटेनन्् सत्य बोले
उनले निर्विघ्न छाती खोलेर भने
हो, मैले बास दिएँ
मैले गास दिएँ
बास र गास दिनु अपराध भए
म तयार छु सजाय भोग्न ।

तर त्यो सजाय यति बर्बर थियो कि
उनले ऐया भन्नै पाएनन्् ।

उनले मलाई बिहानी लालीसँगै
लालीमय बनाउने सपना साँच्दासाँच्दै
आफ्नो जीवनलाई न्यौछ्वार गरे
विद्रोहको विगुल फुक्नेहरूलाई
खाना दिएकै कारण
आफ्नो जीवनको बलिदान गरे ।

यो दारुण समयको दर्दनाक बिहानीमा
मात्र आकाश रोयो
सूर्य उदायो तर ऊ मुस्कुराएन
बादलको घना जङ्गलभित्र ऊ गायव भयो
त्यो नृशंसताले छपक्कै घेरेको बेला
मेरी प्यारी बहिनी
जसले भिनाजुलाई असाध्यै सम्मान गर्थी
जसले ममताको न्यानो अँगालो
मेरै सान्निध्यमा खोज्ने गर्थी
असाध्यै मर्माहत बनी
उसका आशा र सपनाहरू
फेरि पनि टुक्रा टुक्रा भए
उसले कलम बोक्ने हातहरूले बन्दुक बोकी
ऊ पवनसँगै उफुर्किएर उड्दानउड्दै
स्वयम् तुफान बनी र बारुद बनेर जल्न पुगी ।

कवि ! ऊ फेरि सुत्यो सायद ऊ बस्न सकेन
ऊ फेरि उठ्यो सायद ऊ सुत्न सकेन
हुन सक्छ घाउको पीडाले ऊ दुख्दै थियो
हुन सक्छ घरको चिन्ताले ऊ रुँदै थियो ।
उसमा केही छटपटी थियो
उसमा केही हडबडी थियो
सायद जीवनको, सायद यात्राको वा आफन्तको
गहिरो सम्झनाले ऊ व्याकुल थियो ।

उसमा कति साहस थियो
त्यस्तो असह्य पीडामा पनि
उसले निरन्तर लेखिरह्यो
उसमा कति स्नेह थियो
त्यस्तो सङ्गीन क्षणमा पनि
उसले मलाई सम्झाइरह्यो ।

कवि ! मैले नजिकै बसेर उसलाई सोधेँ
के तपाईं उसलाई चिन्नुहुन्छ ?
उसलाई सन्चो त छ के ?
उसको सम्झनाले मन उदीप्त बनेर जल्ने गर्छ
उसको चिन्ताले मन खरानी बनेर उड्ने गर्छ ।

कसलाई ? बहिनीलाई ?
हो चिन्छु
म उनलाई चिन्छु
धेरै नजिकबाट र धेरै गहिरोसँग
शान्त स्वरमा उसले भन्यो
उनी तपाईंकी मात्र हैन
लाखौँ मान्छेको अमूल्य निधि
लाखौँ शोषितको सम्पत्ति हुन्
उनी जीवनको नवीन बिम्ब
शत्रुविरुद्धको महाकम्प हुन् ।
उनलाई ठीक छ
उनी निरन्तर लड्दै छिन् मोर्चाहरू
उनी निरन्तर चुम्दै छिन् विजयहरू ।

छोटो समयको मौनतापछि
उसले मलाई सोध्यो
जीवन कहिले दुख्ने रहेछ
जीवन कहिले हाँस्ने रहेछ
दुःख र सुखको संगम रहेछ जीवन
तपाईंले जो भोग्नु भयो वर्तमानको यथार्थ हो
हामीले भोगेको तीतो सत्य
निरङ्कुश सत्ताको उपहार हो ।
दुःखको यो भयावह आँधीबीचमा
जीवन कसरी चल्दै छ त ?

मैले झस्किएर उसलाई हेरेँ
ऊ मलाई नै हेर्दै थियो
म ऊदेखि झस्किएँ कि उसको प्रश्नदेखि
म जीवनको प्रश्नदेखि आत्तिएँ कि
उसको घाइते अनुहारदेखि
जेहोस् मलाई लाग्यो
ऊ मलाई चिन्छ वर्षाैंदेखि
अथवा सगोत्री हो जिन्दगीको
ऊ मलाई बुझ्छ महिनौंँदेखि
अथवा परदेशिएको सदस्य हो ।

मैले विस्तारै उत्तर दिएँ –
जीवन आँसुको सागर रहेछ
म नुनिलो सिन्धुमा डुबेकी छु
जीवन सिरासिरामा चर्किएको छ
म सहाराहीन बाँचेकी छु ।

उसले भन्यो –
जीवन आँसुको दहमा पनि
कमल बनेर फुल्ने गर्छ
जीवन एकलास मरुभूमिमा पनि
सरिता बनेर बग्ने गर्छ
जसले जीवनको गरिमा बुझ्छ
ऊ सदैव सुखी हुन्छ
जीवन सिर्जनाको दिव्य सुमन
किन उदास बनेर झर्नुहुन्छ ?

मैले सोचेँ म सुमन हुँ वा कलङ्क हुँ
म कुसुम हुँ वा काँडैकाँडा
मैले आँसुलार्ई रोक्दै भनेँ –
जसले जीवनको भाका दियो
मैले सङ्गीतमय मिर्मिरेमा
लयहीन बनाई छोडिदिएँ
जीवन वृत्तको जटिल मोडनेरै
जसले मायाको फाँद दियो
मैल गुमाएर त्यसलाई पनि सुक्खा बगरझैँ बाँचिरहेँ ।

उसले एकोहोरो हेर्दै भन्यो –
किन तृणझैँ सुक्नु हुन्छ ?
किन लक्ष्यहीन बाँच्नु हुन्छ ?
जीवन आँसु र खुसीको सङ्गम न हो
पीडैपीडाको बीचमा पनि माया साँचेर जिउनु पर्छ
जीवन हर्ष र विस्मात्को दोभान न हो
चुनौतीले भरिएको खोंचमा पनि छाल बनेर बग्नु पर्छ ।

माया साँचेर गर्नु के छाया खोसिएपछि
छहारीविनाको शीतल पवन
छानोविनाको घरजस्तो
मात्र मृगतृष्णा
म एकलाष्ट मरुभूमिको प्यासी यात्री
सहारविहीन बसेकी छु ।

उसले सन्ध्याको क्षितिजमाथि
डढ््दै गरेको आकाश हेर्दै भन्यो –
छाया अस्थिर हुन्छ
छाया क्षणभङ्गुर हुन्छ
ऊ रोकिँदैन अचला बनी
ऊ घुम्छ चपला बनी ।

हामी सजाउँछौँ चौतारीमा
सुकोमल वृक्षहरू
हामी सङ्गाल्छौँ घुम्तीघुम्तीमा
सुमधुर सम्झनाहरू
समय न हो,
समयसँगै ती छाया बन्छन्
जीवन न हो
जीवन विस्तारै समृद्धिको पहाड चढेपछि
ती छोडिन्छन् र पछि पर्छन् ।

कवि ! साँझ असाध्यै छिटो आयो र छिनाइदियो
हाम्रो संवादका तुनाहरू
उनले एउटा झोला दिँदै भने
म विश्वस्त छु
यो बच्ने छ जीवन–जीवन
जीवन सपनाहरूको महापुञ्ज हो
म सपना साटेर फर्किने छु ।

यसमा छन् जीवनका सम्झनाहरू
आगो ओकल्ने क्षणहरू
यसमा छन् एकलास चौतारीमा पनि
जीवन हँसाउने सुमनहरू ।

केही समयमै रात प¥यो
रातको चुपचाप सन्नाटा फेरि चलमलायो
फेरि फर्किए खरानी बनेर जीवनको गीत गाउनेहरू
फेरि आए आफू सकिएर अरूको आँसु पुछ्नेहरू
उनीहरूले उसलाई बोके
विदाइको हात हल्लाए र अन्धकारमा कतै बेपत्ता भए ।

मैले अँध्यारो रातमा पनि
उनलाई पछ्याएँ र हेरिरहेँ
उनको अस्पष्ट छायालाई
मैले अनकन्टार पहरामा पनि फुल्नसक्ने
देखेँ जीवनको नमेरोलाई ।

कविले भनी सिध्यायो
समीरको छुटेको कथा
उसको अतीतको कथा र नीलिमालाई भन्यो–
हो नीलिमा ! उसको किशोर वय
असाध्यै विरस थियो
उसको यौवन
असाध्यै नीरस थियो
यही अप्ठ्यारोमा उसले सिमरान भेट्यो
यही सङ्घर्षमा उसले नीलिमा भेट्यो ।

सायद, सिमरान यौवनको भाका थिई
जुन गाउँदा नगाउँदै टुट्यो
नीलिमा जीवनको आशा थिई
जुन झङ्कृत नबन्दै
ऊ स्वयम् अलप भयो र बाँकी रह्यो
उत्सर्गको महान् गाथा ।

नीलिमा ! यो उनकै झोला
यो उनकै डायरी
सिमरानले दिएकी हुन्
जसमा लेखिएको छ
तपाईसँगको अन्तिम रातपछि
गिरफ्तारपूर्वको महान् कथा
घेरालेखको अन्तिम सेल्टरपछि
सिमरानसँगको अन्तरसंवाद ।

तर यो अन्तरसंवाद मात्र हैन
महान्युद्धको आँखीझ्याल हो
यो समीरकै अन्तिम लेखोट
उनको जीवनकै महत्ता हो ।

म उनको अन्तिम साक्षी
म उनको अन्तिम गवाह
म कहिल्यै भेट्ने छैन
ऊजस्तो महान् मान्छे
जसले अन्तिममा भनेका थिए –
कवि ! जीवन कति सुन्दर हगि
म पहरामा फुल्ने जीवन पछ्याउँछु
आँधीसँग खेल्ने जीवन रोज्छु
जीवन तुफानको सङ्गीत रहेछ
जीवन पवनको गुञ्जन रहेछ
म आगोको बीचमा पनि
सजीव बनेर उठ्न खोज्छु ।

कवि ! यो युद्धको नयाँ मोर्चा
म अझै हतास भएको छैन
यो लडाइँको घाइते जीवन
म कुण्ठा बोकेर बसेको छैन ।

जीवन आखिर लडाइँ त रहेछ
म जीवनको नवीन लडाइँ लड्दै छु
जीवनका नवीन बिम्बहरू
महान् युद्धमा छलाङ मार्दै छन्
अहँ ती डराएका छैनन््
अहँ ती पछाडि फर्किएका छैनन््
अझै माथि–माथि बढ्दै छन् र चुम्दै छन्
हाम्रो आस्थाको सगरमाथा ।

कवि ! म तिनै नवीन बिम्बजस्तै
अझैँ घनीभूत हुन चाहन्छु
अझै प्रदीप्त बन्न चाहन्छु ।

Anju Subedi – Chetanshil Manchhe

अन्जु सुबेदी – चेतनशील मान्छे

सदरमुकाम खलंगाको उकालो काट्दै गर्दा
पीपल चौपारीमा बाबा र म ।

“धेरै पढ्नुपर्छ छोरी,
मानिस मात्र त एक चेतनशील प्राणी हो।”
बेसीमा भर्खरै रोपिएका हरीया धानहरु
फाट भरि, डोकोबोकेर घास खोज्दै आमाहरु ।
एउटा चरो भुर्र उडेर आई हागामा बस्यो,
मेरा बालशुलभ जिज्ञासाले प्रश्न कस्यो ।

“बाबा त्यो चरो कि चरी ?”

“खै बा ,चरो नै भन्छौं
चरोको कुनै जात हुंदैन
चरोको कुनै भात हुंदैन
चराहरु पनि स्त्रिलिंग र पुलिंग हुन्छन
तर सबै चरा नै देखिन्छन ।”

“बाबा !
चरा होस् वा चरी उत्तिकै उड्छन् है आकासमा?”

“हो बाबा”

“चरी पनि उड्छे?
के उनीहरुको पनि आफ्नो सस्कार हुन्छ?
के उनीहरुको पनि आफ्नो समाज हुन्छ?”

“चराहरु स्वतन्त्र छन् छोरी”

“बुझें बाबा हामीहरु चेतनशील मान्छे!”

Laxmi Prasad Devkota – Bhoot Sawar

लक्ष्मी प्रसाद देवकोटा – भूत सवार

क.

थिए सिकन्दरका जुँघा
क्या बाघका !
करमा कस्तो करवाल !
मुठी कस्ता !
लाख, लाखका !

ख.

झोक्रिरहन्थ्यो, झोक्रिरहन्थ्यो,
लहडी एक !
भाग्यो केही ?
सब मोटाए चाटी, चाटी !
विश्वविजेताको छ उदेक !

ग.

“के चाहिन्छ ?”
त्यो भन्छ,
“हा ! हा ! हा ! हा ! घाम नछेक”
शस्त्रअस्त्रको शेखीउपर
हेर ! बुद्धिको कत्रो टेक !

घ.

दीवालाका दान गजब छन् !
स्वतन्त्र दिलको पुजारी
हाँस्दछ, हाँस्दछ मेरा दिलमा
पाजी, पूँजी, लूटहरुमा,
इन्कार तथा धिक्कार
नामका खुट्टा बजारी !

Yogendra Raj Sharma – Shahar, Mrityu Ra Ma

योगेन्द्र राज शर्मा – शहर, मृत्‍यु र म

आज मृत्‍युलाई भेट्नु छ
यो बन्द कोठाभित्र जीवनका
दुर्गन्धित संवेगहरुसगँ
सतरंज खेलको घोडा हुन
सिक्दासिक्दै हारेको अनुभुती हुन्छ
उफ् यो मिनेटमिनेटमा कत्रो अन्त्य
पेट्रोल नहुँदो हो,
के ले पोल्दा हुन् हँ लास
शहरका मान्छेहरु ?

मलाई मध्यरात
मसानघाट हुँदै कोठामा पुग्न डर लाग्दैन
यहाँ बस्तीसँगै हुन्छन् घाटहरु
गाउँतिर त…ल खोलामा हुन्थे
यहाँ प्रत्येक मान्छे
आफुसगै मसान लिएर हिंड्छ
यता घाटहरु भुस्याहा कुकुर जस्तै भेटिन्छन्
यता मसानहरु मान्छेसँग डराउँछन्
जस्तो भुस्याहा कुकुरहरु मसँग डराउँछन्

घाटमा मृत्‍यु हुँदैन
त्यहाँ मृत्‍युको पनि मृत्‍यु हुन्छ
हस्पिटलहरुमा मृत्‍युको सुगन्ध हुन्छ
ईमर्जेन्सी वार्डहरुमा मृत्‍यु टड्कारो हुन्छ
मृत्‍यु वासिङ्टन डि. सि. भित्र हुन्छ
थाहा छैन, मृत्‍यु कहिले मेरो मित्र हुन्छ ।

सबैभन्दा पहिले
यो शहरको मृत्‍यु होस् न !
म सबैभन्दा पहिले गाउँ जान्थें
थाहा छ ?, मलाई किन गाउँ जान डर लाग्छ ।
मलाई मान्छेहरु एल्गी भन्छन् ।

Kshetra Pratap Adhikari – Lako Maya Laina Nabhana

क्षेत्रप्रताप अधिकारी – लाको माया लाइन नभन

लाको माया लाइन नभन
थाहा पत्तो पाइन नभन
बिपनी मा हासे पनि सपनीमा रुन्छु
औंलाहरु चुमी हेर म त तेतै हुन्छु

बैगुनीले मारी भन्यो रे
दोधारैमा पारी भन्यो रे
तिम्रो बारे कताकता कुनि के के सुन्छु
औंलाहरु चुमी हेर म त तेतै हुन्छु

सँगै बस्ने बाचा नभुले
गोदावरी अन्तै नफुले
सिंदुर लाउने सधैं मुटुभरि बुन्छु
औंलाहरु चुमी हेर म त तेतै हुन्छु

दियो कलस पुजे पनि लौ
चोखो माया हुन खोजे नि लौ
म पनि त जता छोयो उतै तिमी छुन्छु
औंलाहरु चुमी हेर म त तेतै हुन्छु

शब्द – क्षेत्रप्रताप अधिकारी
स्वर – राजु लामा, सुनिता सुब्बा
संगीत – मदन दिपबिम
एल्बम – के भूल भयो प्रिया

Bikram Subba – Timro Man

विक्रम सुब्बा – तिम्रो मन

… कस्तो बलियो रहेछ तिम्रो मन
हरेक चुस्त-दुरुस्त-जवान अंगहरूलाई
ठीक-ठीक आदेश दिन सक्ने तिम्रो मन
जसले अह्राएपछि
बाटो लाग्ने पाउहरू छम्छमाउँछन्
र मसम्म पुग्ने तिम्रो महान यात्रा पूर्ण हुन्छ
तिम्रो मनकै हुकुम मुताबिक
हाम्रो हरेक एकान्तमा तिम्रा जोर हत्केला
आकाशतिर तरवारझैँ जुरुक्कै उठ्छन्
र मेरो काँधमा वरमाला हाल्ने साइत छोपिन्छ
तिम्रो मनकै निर्देशनमा
नजरका पखेटा हालेर
तिम्रा आँखाहरू क्षितिजतिर उडान भर्छन्
तर हर साँझ धर्ती-आकाशको मिलन नियाल्दै
मेरै छातीको बाँसझ्याङमा बास बस्न आइपुग्छन्
त्यसो त तिम्रो मनले आदेश दिएपछि
जिन्दगीको सुन्दर सपनाजस्तो
जवानीले उम्लिरहेका तिम्रा पाखुरा ममा बेरिन्छन्
अनि गुन्गुनाउँन थाल्छन् तिम्रा अधरहरू
र मेरै ओठका नोटेशन मुताबिक चुम्बन गाउँछन्
पत्तैबिना तिमी लहराझैँ हल्लिँदै बेरिन्छौ
म रुख, बेस्सरी तिम्रो कब्जामा कैद हुन्छु
वतासमा सुखैसुखको सुगन्ध मग्मगाउँन थाल्छ
आकासमा मेघ मडारिँदै गर्जिन थाल्छ
अहो ! क्या गजबको नाता हाम्रो
महाकाव्य र त्यसभित्र रगतझैँ बग्ने कथाजस्तो
जहाँ छन्द र सर्गको लय भएर बगिरहन्छौ तिमी
ढुकढुकीसँग मिलाएर ताल ठोकिरहन्छु म
र छटपटिको आदिम हरफमा बर्सिन्छन् चट्याङहरू
हामी एकपछि अर्को प्रहारले अनेक पल्ट मृत्यु वरण गर्दै
चरम चुली भीरबाट खस्दछौँ र गर्ल्याम्मै झरेर मीठो मर्छौँ
जसरी ध्वस्त भएर मृत्यु अँगाल्छन् विउहरू – नौलो उमार्न
जसरी फतक्कै गलेर सकिन्छन् फुलहरु – नयाँ फलाउँन
यत्तिबेला, शरिरभरि चलेको आँधी पुराणको
एक अध्याय इतिश्री भएपछि
पल्टाएरै राखेको ग्रन्थको दुई फ्याकझैँ
हामी लामो लामो सास फेरिरहेछौँ
र अर्को अध्याय थाल्ने तैयारी गरिरहेछौँ
यस्तो आत्मीय महा-अनुष्ठानको कुशल आयोजक
… कस्तो शान्त तर कति विशिष्ठ तिम्रो मन

Jayanta Sharma – Aaundai Chhan Hisab Magna

जयन्त शर्मा – आउँदैछन् हिसाब माग्न

तिमीले दिएको आश्वासनको तिउन-आशाको ढिँडोसँग
विश्वासघातको अचार नमज्जाले मिसायौ है !
तिमीले देखाएका नयाँ सपनाहरू साँच्न नपाउँदै
उही पुरानो नमिठो थप्पडले फेरि बिउँझायौ है ।

अत्याचारको शिकार, अन्यायको मूक गवाही
बोली त तिमीले पहिले नै खोसिसकेका रहेछौं !

तर भुस्याहा कुकुरहरूको मिथ्या भुकाइमा
तर्सिन छाड्यो त्यो कमजोर रामबहादुर
दबाउन सक्दैन आवाजहरूलाई कसैले
बोल्ने बोलेरै छाड्छ अब अन्धकारविरुद्ध
भीरबाट खस्ने गोरुको लङ्गडो ढिपीमा

राम राम भनिन्छ अब काँध थाप्ने छैनन् कोही !
लाखौं आमाहरूको आँसुले सजाएको त्यो मन्चमा
तिम्रो देशभक्तिको कालो चिट्ठा मन्चन हुँदैछ
कुरीति र कुशासनको पटाक्षेप हुँदैछ
गाँस-बास-कपास दिन्छु, नयाँ आश दिन्छु
झुक्किने छैन घरिघरि त्यो सोझो मानबहादुर
तिम्रो यस्तो फुस्रो कुरा गराइमा ।

न्याय, समानता, हक र परिवर्तन
कुनै किराना पसलमा पाइने खाद्य वस्तु हो ?
पाइने भएको भए पनि तिमीले कहाँ दिन्थ्यौ र ?
खोक्रो आडम्बर, ढोङ्गी सहानुभूति त हो तिमीले दिने !

कुरा ठूला-ठूला तर सस्तो मानसिकता
उद्घोष नयाँपनको तर सोच बर्बर
अब छोप्न सक्दैनौ तिमीले आफ्नो नपुङ्सकता !

भाइ मारेर ज्वाइँ पोस्ने तिम्रो फोहोरी चाललाई
अब कसैले सफा भन्ने छैनन्
तिमीले फेरेको काँचुलीलाई परिवर्तनको नाम त दियौ
तर उही पुराना रुग्ण मानसिकता भने छाड्न सकेनौ
तिमीले पनि त कति गाडी घरहरू फेर्‍यौ
कङ्गालीको करङ्गमाथि घुम्ने कुर्सीको स्वाद पनि फेर्‍यौ !

गरिब श्यामबहादुरको खुन पसिनामा बाँच्ने तिमी
कति लासहरूमाथि महँगो हृविस्की पनि फोड्यौ ।

तिम्रो स्वार्थ पूरा गर्न हजारौं सपनाहरूले बलि चढाए
तिम्रो विश्वासको भुमरीमा लाखौँ इच्छाहरूले आत्महत्या गरे
तिमीले पनि तिनीहरूको मृत्युलाई बलिदानको नाम दिएर महान् बनायौं
श्रद्धाञ्जलिस्वरुप तिनीहरूको लासमाथि सहिदको ‘लेबल’ पनि टाँस्यौं
महानताको गाथा गायौं अनि डकार्यौ उनीहरूको रगत सर्बत
तिनीहरू सहिद भएर अमर, तिमी सहिद बनाएर अमर !

तर अब जुर्मुराउँदैछन्
तिनै राम, श्याम र मानबहादुरहरू
बुहारीको पुछिएको सिन्दूर, मुछिएको मर्म
छोरीको लुटिएको अस्मिता, फुटेको कर्म
खोसिएको आफ्नो घरबार, मान्छे हुनुको धर्म
सबैको हिसाब माग्न उठ्दैछन्, जुर्मुराएरै आउँदैछन् ।

Sarubhakta – Dharap

कुमारी घर
तलेजुका रक्तिम अनुष्ठानहरुमा
सर्वकालीन नम्छरा राष्ट्रगानहरु
घटस्थापित छन्
ज्याम्वुरी हामी परापूर्वकालदेखि
खड्गजात्रा मनाइरहेछौ
भीर भूगोलमा
वुसान एसियाड
स्टोभ पड्केर आगलागी भएको छ
हाम्रा संचेतनाहरु
यसर्थ एक मृत्यु संस्कारित देश
व्ल्याकहोलदेखि व्ल्याकमेलसम्म व्यस्त छ
युटेरस् प्रोल्याप्स–खोई–क–कस्का
आङ खसेका छन् कुन्नी ?
हामी जाली नोटका सपनाहरुमा
माउसुली आक्रमण व्यस्त छौं
करणी उद्योग ः देवदासीप्रथा जमेको छ
आह ! मानव अङ्गका व्यापारीहरु
साँढेयुद्ध विभीषिका–अनङ्ग छन्
ए ! संकटकालीनदेशको महाखवर
‘डोल्पामा चामल पुग्यो ?’
म हिमालपारिको देशमा हिमालवारिको
कथा भन्दैछु–धरापदेखि
धरापसम्म
माफ गर खेम्पोहरु
देश थुप्चेन गुम्वाहरुभित्र शरणार्थी छैन
अभिशापिन यात्राहरुमा
हामी समयका विषाक्त च्याउ खाइरहेछौं
आह ! देशको टेण्डर खुलेको छ
परिकल्पित जुम्ल्याहा भवनहरुमा
यहाँ सबै व्यस्त छन् विनलादेनहरु

Anup Joshi – Manchhe

अनुप जोशी – मान्छे

मान्छेलाई थाहा छ–
आकाशको रङ
थाहा छ– सगरमाथाको उचाई
झरनाको शिर
मौसमको जादुले रुखमै पाकेको फल
उसलाई सबै थाहा छ–
बादलले कस्तो गीत गाउँदा वर्षात हुन्छ,
चट्याङ् पर्छ
थाहा छ–
हाँगा छाडेर भुर्र उँडेको चरा
बादलभित्र गायब भएको जहाज
जूनको आकार
ताराको धिपधिप ।
टाउको उठाएर
मान्छेले सबै–सबै देख्न सक्छ ।

तर साँच्चै, मान्छेलाई थाहा छैन–
आफु टेकेको धर्ती
भर्खरै पाइला बढाउँदा कुल्चिएको कमिलो
वैलिएर भुँइमा झरेको फुल
थाहा छैन–
यौटा नवकवि प्रकाशन गृहमा अल्मल्लीरहेको
हिंड्दा–हिड्दै
आफ्नै जुत्ताको तुना फुस्किएको पनि थाहा छैन
मान्छेलाई केहि पनि थाहा छैन
तेसैले त मान्छेलाई जीवनमा
सबैभन्दा बेसी ठेस लाग्छ
सबैभन्दा बेसी मान्छेले ठक्कर खान्छ
उसलाई थाहै छैन माटोको गन्ध
थाहा छैन–
भुइँफुलको योवन
खोला छेऊ बालुवाको प्यास
किनभने यौटा स्वभिमानी मानिसलाई निहुरिन
उसको नैतिकताले दिँदैन ।

Indra Kumar Sunuwar – Man Jhaskinchha

ईन्द्र कुमार सुनुवार – मन झस्किन्छ

तिमी छौ वारी म छु पारी बिचैमा साउने भेल
न परिवार न त समय कसैले गराएन हाम्रो मेल
मायाको डोरी फुकाउनु पर्ला गाठो नै नकसी
मेरो मनको ढोका गर्दैछु बन्द तिमी नै नपसी

जूनी Continue reading “Indra Kumar Sunuwar – Man Jhaskinchha”

Sarubhakta – Mithak Utkhanan Ra Sambodhi Ma Harayeka Buddha Haru

समय–संक्रमण
युगीन क्रान्तिका अभिछिन्न भ्रान्तिहरु
दुखेको वेला
किराँतचुलीतिर सलामाण्डरहरु
शिकार खेल्दै हिडे
जीवन अल्झेको छ
दुम्सीकाँडैमा
म प्रेमपत्रको मुठो वोकेर
‘यो जाती भागी हिड्दैन’ भन्ने
मिथक Continue reading “Sarubhakta – Mithak Utkhanan Ra Sambodhi Ma Harayeka Buddha Haru”

Chanki Shrestha – Kranti Ko Pathshala

त्यो युवतीलाई भेटेपछि
मलाई बोध भयो –
धोकापुर्ण राजनीतिविरूद्ध
वेश्यावृत्ति पनि यो देशमा सशक्त कारबाही हो ।

जोन हब्सको पुस्तकभित्र
अलंकार पहिरेर सजिएको छ संविधानको आदर्श
भाषाको सुन्दर जलप लगाएर
संविधानको पुस्तकभित्र थुनिएको छ मौलिक हक
व्यवस्था र व्रि्रोह दुवै यो देशमा
कट्टुसका त्यस्ता दाना हुन्
जसभित्र केवल ढुसी हुन्छ ।

त्यो युवतीलाई भेटेपछि
मलाई बोध भयो –
वेश्यावृत्ति यो देशमा व्यवस्थाभन्दा सुन्दर वृत्ति हो ।

देशमा बुद्धको तस्बिर र हिंसाका खबर
बिकिरहेछन् एकसाथ
एकसाथ बिकिरहेछन्
बेइमानी र संवेदनाका कविता
हो, एकसाथ चलिरहेछन्
क्रान्ति र सुरक्षाका मुनाफादायक व्यवसाय
सूचनाको हक यो देशमा
त्यत्तिकै सुरक्षित छ
जति सुरक्षित छन् यस देशका नागरिकहरू ।

इमानको परिणाम खोज्नु यो देशमा
एउटी बैँशालु आइमाईले
त्यो मानिससँग यौनसुख खोज्नु हो
जो जन्मजात हुन्छ हिँजडा
यद्यपि इमानबिना क्रान्ति हुँदैन
क्रान्ति यो देशको सबभन्दा पुरानो भोक हो ।

दुःख छ
मुटु नै कटकटी खाने दुःख छ
दुःख, वेश्यावृत्ति र इमानबीच के साइनो छ कुन्नि !
त्यो युवतीलाई भेटेपछि
मलाई अनुभव भयो –
वेश्यालय यो देशमा क्रान्तिको पहिलो पाठशाला हुनसक्छ ।

Bhimnidhi Tiwari – Adha Chha Anga Mero Ardhangini Timi Hau (Nepali Gazal)

भीमनिधि तिवारी – आधा छ अङ्ग मेरो अर्धाङ्गिनी तिमी हौ

आधा छ अङ्ग मेरो अर्धाङ्गिनी तिमी हौ
सिन्दूर हुँ म तिम्रो सौभागिनी तिमी हौ

यो स्नेहको बिरुवा कैले पनि नसुकोस्
फूलबारीको म माली मधुमालिनी तिमी Continue reading “Bhimnidhi Tiwari – Adha Chha Anga Mero Ardhangini Timi Hau (Nepali Gazal)”

Komal Bhatta – Bharosha Garethen Dhalyo Aaja Feri (Gajal)

कोमल भट्ट – भरोषा गरेथेँ ढल्यो आज फेरी

भरोषा गरेथेँ ढल्यो आज फेरी
खरानी भएरै बल्यो आज फेरी

दियौ घात धोका कसम बिर्सनाले
विचारेर मष्तक गल्यो आज फेरी

उडाएर स्वप्ना अधिक शून्य पार्दै
मनैमा हुरी पो चल्यो आज फेरी

कपटले सबै चीज निखारेर लुट्दै
अधर्मी निठुरले छल्यो आज फेरी

विषाद धेर बढ्दा खुबै नम्र यो मन
दुखाएर”कोमल”जल्यो आज फेरी

 

पुरानो नैकाप,काठमाडौँ
हाल:-न्युयोर्क,अमेरिका

Rakesh Karki – Gas Station

इन्जिनियर राकेश कार्की – ग्याँस स्टेशन

कल्पनामा धेरै धेरै फुल फुलाएथेँ
सपनाको रंगीचंगी दुनियाँ बसाएथेँ
आज पनि हतार हतार गरेर आएँ
उही ग्याँस स्टेशन पुगेर ठिँग उभिएँ

कहिले तेलमा डुबे झैँ लाग्छ
कहिले जेलमा थुनिए झैँ लाग्छ
उफ्रीन्छु कहिले ठानी हरीयो बन
पुछ्दै बढार्दै उही ग्याँस स्टेशन

घंटी पछि घंटी गिज्याउँछ भित्ते घडी
तेल हाल्दै गुड्कीदै थरीथरिका गाडी
घरी घरी बजाउँछु झर्को लगाउने रजिष्टर
लाग्छ यही ग्याँस स्टेशन नै हो मेरो घर

हिउँ भन्दा चिसो कुलर भित्र कहिले
डोको भन्दा गह्रुँगो उचालेर जहिले
घंटामा घंटा थपेर बटुल्नु छ धन
जुन होस् या घाम उही ग्याँस स्टेशन

पालो दिने त्यो साथी हतार गर्दै होला
यसो लन्च कुम्लाएर प्लाष्टिकको झोला
ड्याँग पडका पड्किदानी झसँग हुन्छ मन
फेरी झिस् मिसेमै आउँछु है ग्याँस स्टेशन

लस् एन्जेलस्

Rabindra Nath Thakur – Jal-Bihar [From Geetanjali]

हामी दुवैले परस्पर गुप्त प्रतिज्ञा गरेका थियौँ, एउटा डुङ्गामा
केवल तिमी र म बसेर स्वच्छन्द जल–विहार गर्नेछौ,
हाम्रो तीर्थयात्रा कुन देश अनि कुन लक्ष्यको निम्ति होला, यसको
विभिन्नता संसारभरका कसैलाई Continue reading “Rabindra Nath Thakur – Jal-Bihar [From Geetanjali]”

Sujan Budhathoki – Kunai Kunai Kukur

सुजन बुढाथोकि – कुनै कुनै कुकुर

मैले एउटा सुन्दर कुकुर देखे
र हसिलो अनुहार र आतुर शरीर लिएर
हासेर हेरिरहे उस्लाइ
सडकमा एकछिन
उस्ले पनि हासेरै हेर्यो मलाइ
र पुछ्छर हल्लाउदै सुङ्घुर झै सुघेर
घुमिरह्यो मेरो नज्दिक आएर
मेरो क्यामेष्ट्री जस्तै मलाइ ।

मैले उस्लाइ बिस्कुटका चोक्टा चोक्टाहरु दिएर
गए त्यहाबाट,

भोलिपल्ट जब उस्ले मलाइ दुरबाट सहरका गल्लिहरुमा
परिचित नजरले हेर्यो,
अनि आफ्ना कुकुर साथिहरुलाइ छाडेर
र लुखुरलुखुर आएर उसै गरि सुम्सुम्याउन थाल्यो मलाइ,
अफसोच
थिएन बिस्कुट त्यस दिन
मैले केबल मीठो मुस्कान र बोलबचन दिएर गए,

प्रतेक पटक म आउने बाटोहरुबाट
चोकचोकमा उस्ले मलाई देख्दा मेरो कार्यलय सम्म
हिडेर आउथ्यो अनि हासेरै जान्थ्यो,
र साझमा म फर्कदा साघुरो सडकको किनार हुदै
मेरो घरमा आउथ्यो
म भने उस्लाइ क्रमश एक परिचित नजर र प्रेमिल स्पर्शका लाम्टाहरु मात्र
दिएर जान्थे
हर्दिन हेरिरहन्थ्यो हर्दम उ मलाइ
मनोउ कि कुनै प्रेमिकाले
आफ्नो प्रेमको बाटो हेरे झै
हरकदम.कदम
सान्त प्रकृति अनि उन्मुक्त मन लिएर
जहाँ म कुनै ठुकुर झै पर्खिरहे उस्लाइ
कुनै युगको युगल जस्तै
हेर्दै र बोलाइरहे बाटोहरुमा जो चतुर
अनि स्वार्थी बनेर मुर्ती झै नबोली अनि नहेरी क्रुर
तर्किएर सिसा झै मेरा सपनाहरु चकनाचुर बनाएर
गयो उ
नत कैले पनि फर्किएर नै आयो
म भने आफ्नै सुरमा पागल जस्तै बनेर पर्खिरहे उस्लाइ
कि त्यि पुरानै गाउका गल्लिहरुमा
बोलाइरहे र फगत पर्खिरहे
ए मेरो हजुर भन्दै अझै
मेरो पृयासिलाई
त्यो बिगतको इमान्दार कुकुर जस्तै
सम्झिएर……!!

Dev Pathak – Ram Ra Hanuman Haru

देव पाठक – राम र हनुमानहरु

म यो युगको मर्यादा उल्लघन राम हुँ
यो त्रेता युग होईन जहाँ म मर्यादा पालक बनु
हो म त्यहि राम हुँ
त्रेतायुगमा १४ बर्ष बनबास बस्ने राम
अहिले कलियुगमा पनि बसेको छु बनबास
पूरा ११ बर्ष
त्यसैले त म कलियुगको राम हो
मर्यादा उल्लघंन राम

त्यही राम झै मेरा पनि प्रशस्त छन् वानर सेना
अनी प्रशस्त छन् राम भक्त हनुमानहरु
त्यो कालमा रावणले पुच्छरमा आगो लगाउथ्यो
अनी रामभक्त हनुमान सुनको लँका जलाउथ्यो
तर
यहाँ म आफै मेरा हनुमानहरुको पुच्छरमा आगो लगाउदै भन्छु
“जाओ देशमा आगो लगाओ”
मेरा भक्त हनुमानहरु
मेरो हुकुम शिरोधार्य गर्दै
बुर्कुशी मार्दै
देश जलाउदै हिडेका छन्
मेरा हनुमानहरु कमजोर छैनन्
ती नाथे हनुमान भन्दा पनि तगडा
मेरा भक्त हनुमानहरु
आजपनी पुच्छरमा आगो लिएरै बसेका छन्
जुन आगो जहाँपनी,
जतिबेलापनी
अनी जो सुकै माथि पर्न सक्छ
किनकी
यो उद्दन्ड रामका
उद्दन्ड वानरसेना हुन्

त्यसैले होशियार
यो कलियुगी मर्यादा उल्लघन रामको बानरसेना उद्दन्ड छ
घमन्डी छ
तर महान छ
त्यसैले त म कलियुगको महान राम हुँ
मर्यादा उल्लंघन राम