Damodar Pudasainee – Nihao Chin ! Nihao

दामोदर पुडासैनी किशोर – निहाओ चीन ! निहाओ

भित्तामा झुण्याउने चित्रहरू
जमिनमा उभिएकाछन्
पुतलीहरू फूलमा होइन
दौडिरहेछन् कारखानाहरूमा
बिद्युतका द्रुत झटकाहरूलाई
आँखा र पैतालाहरूले बोकिरहेछन्

प्रवेशद्वारमा पनि निहाओ
बिदाईद्वारमा पनि निहाओ
मझेरीमा त झन् निहाओ !निहाओ!!

मन र माया सकिंदैन बाँडचुड गरेर
मान्छे छ ,र त
हिसाब किताब र परीक्षण छ मायाको
मायाको मुस्लो जन्मन्छन् कारखानाहरूमा
या,पोलिथिनका टनेलहरूमा

घाम,जून र बादल
लजाएर उभिन्छन्
गगनचुम्बी टावरका बार्दलीहरूमा
चराहरू भने धागो कातेर
पोलिथिनमा गीत लेख्छन्
फलाम ,तामा र चाँदीका बुट्टाहरू
आफ्नै करँगमा सजाएर
कृषकहरू
पुरानो मन्त्र जपिरहेछन्-
निहाओ !निहाओ!निहाओ!!!

ड्रयागनहरू डोजर घोट्छन्
अजिँगरहरू सुरूँग खन्दै बनाउँदैछन्
जमिनमुनि नौलो आकाश
मान्छे उभिएपछि
मान्छेले खान्छ समयका अनुहारलाई
चौघेरामा फसेको समयले
मान्छेसँग केहीबेर फुर्सद माग्छ

भाषा बोलिएन
हेरियो मात्र
मननै साटिएपछि
भाषानै किन चाहियो र बित्थामा ?

एकै प्रेममा सारा सँसार पस्यो एउटै दूलोमा
बोर्डिँग पास र सेक्यरिटी चेक पछि
चाइना साउदर्नकी स्वी चीन न्यानको बोलिमा
लोली मिलाएर मैले बोले-
निहाओ चीन!निहाओ !!

२०७६ बैशाख ८ गते आइतबार
(२०१९अप्रिल २१)
गुआँगझाओ बाइयुन एयरपोर्ट,चीन

Krishna Bajagain – Akshar Ra Prem

कृष्ण बजगाईं – अक्षर र प्रेम

कलिला चिम्रा उसका आँखामा
तृष्णा देखे अक्षरहरुको
निरक्षर उसका आमा बुबाले
घोटी घोटी पिलाए
उनीहरुलाई कण्ठस्थ बाह्रखरी अक्षरहरु ।

झोलामा अक्षरको भारी बोकेर
हिँड्न सक्ने भयो ऊ
चपाएर निल्न सक्छ भन्ने ठाने सबैले
अनि कोच्याई कोच्याई खुवाए उसलाई
शिक्षकले कितावका अक्षरहरु ।

केही भन्नै परेन
अलि ठूलो भएपछि
आफै चाटन् थाल्यो
प्रोफेसरका पुराना नोटका अक्षरहरु ।

हेर्दा हेर्दै ऊ
अक्षरहरुसँगसँगै जवान हुँदै गयो
र अक्षरका छिप्पट शब्दहरुसँगै
दिनरात खेल्न थाल्यो ।

उसको दैनिकी–
रातभर
अक्षरका लिपिबद्ध ठेलीहरु
सिरानी लाएर सुत्नु
दिनभर
अक्षरकै रोहवरमा
अध्यन कक्ष र पुस्तकालयमा
आफूले आफैलाई
घण्टौ कैद गर्नु ।

अचानक एक दिन
अक्षरको अस्त्र चलाएको आरोपमा
फतवा जारी भयो उसको नाममा
अर्को दिन
पक्राउ पुर्जी जारी गरे अक्षरहरुले ।
तर,
केही दिनमै
अक्षरकै जुलुसहरुले नै मुक्त गर्यो उसलाई ।

फेरी एक दिन अक्षरहरुको बारेमा नै लेख्यो
थुप्रै लेख्यो
र अन्तिम वाक्य लेख्यो–
“म अक्षरहरुलाई माया गर्छु” – कवि ।

Nira Sharma – Ama Haru Ho Buddha Janmau

आमाहरु हो जाग अब
आँशु बगाउन छोडेर आऊ
थाकिसकेका कोख रसाउंदै
फेरि एउटा बुद्ध जन्माउ
बम र बारुदको धुंवा भित्र
तिम्रै सन्तानहरु निसास्सिएका छन्
हिंसा, कोलाहल र चित्कार भित्र
कलिला मनहरु तर्सिएका छन्
वातावरण कहालिएको छ
हराएको छ घामको न्यानो अनि
छेकिएको छ जुनको उज्यालो पनि
खोसिएको छ शीतलता
मौलाएको छ उच्छृंखलता
पानी बग्ने खोलाहरुमा
रगत बग्न थालेको यो परिवेश भित्र
तिमी कसरी मौन छौ आमा ?
वन, पाखा र भन्ज्यांगहरुमा
बन्दुकहरुको बिस्कुन लागेको छ
माया खेल्ने आँखाहरुमा
रगतको आँशु बगेको छ
त्यसैले आमा,
आफ्नो गर्भमा शान्ति मगाऊ
फेरि एउटा बुद्ध जन्माऊ ।

पैंचो माग्नु परेको छ आफ्नोपन
वर, पर छिमेकहरुमा
शिला खोज्नु परेको छ आफ्नै मन
विध्वंश पछिका भग्नावशेषहरुमा
देबता भनेर पुजेका ढुंगाहरु
आफ्नै टाउकोमा बर्सिएका बेला
माकुराको चाल हुने भए
बरु कोखमा आगो लगाऊ
मार, काटको बाटो नहिड्ने
थुप्रै मनहरु जन्माऊ
सक्छौ भने आमाहरु हो
रावण होइन, राम जन्माऊ
हराएको शान्ति खोज्न
फेरि एउटा बुद्ध जन्माऊ
नेपालीहरुको आँशु पुछ्न
उही गौतम बुद्ध जन्माऊ ।

काठमाण्डौ, हाल: अमेरिका

Sarubhakta – Pida Ka Yaam Haru

मायामन्दिर
ढुङ्गाका मनहरु रोएर
हामी समयका प्रायोरीहरु निर्माण गरिरहेका छौं
जिन्दगीका त्रासदीगाथाहरुमा
नरभक्षीहरुको अवतरण छ
पीडाका यामहरु टेकेर भगुवा विश्वासहरु
ज्वालामुखी पर्वततिर लागे
जाउँ, वसाईं सरौं अन्तरिक्षतिर
अहिले नेपालमा बस्नु ठीक छैन
वेवसाइटमा थोत्रिएको देश
सभ्यताका जंगलहरु आवाद छन्
आह ! अहिले हामी हिमाल होइन
हिमालको छाँया आरोहणमा व्यस्त छौं
गेलापेगस टापुका वासिन्दाहरु
व्यर्थ देशका व्यर्थ सम्वेदना वाँच्दैनन्
किन हामी जिन्दगीको मृतसागरमा
पूरै जीवित छौं ?
जिन्दगीको स्पेक्ट्रमः रङ्गहरुले धोखा दिन्छन्
नाथे जिन्दगी – जिन्दगीको अर्थ
खोज्दाखोज्दै सकिदोरहेछ
रछ्यानका स्वर्गहरुः कोकशास्त्रीय हेराइहरुमा ठोक्किन्छन्
आह प्रेम ! रोष्टपरी झुण्डिएका छन्
जिन्दगीका यौन बजारहरुमा

Shrawan Mukarung – Harayeko Surya

पहेँलपुर धानबारीबाट टाढा नियाल्दा
नितान्त एक्लो कुनै पहाड देख्छ्यौ
जो तिमीलाई
वर्षौदेखि निर्मिमेष हेरिरहेको छ
आज भने
ऊ आउँछ र बोल्छ कि भनेर
तिमी उतै तानिदैछ्यौ/चुपचाप तानिदैछ्यौ
मानौं तिम्रो तनमा
एउटा Continue reading “Shrawan Mukarung – Harayeko Surya”

Bikram Subba – Byakaran

जताततै जातजातका जुलुस जागेर
तीरझैँ तेजिला प्रश्न तेर्स्याईरहेछन् –
हतियारकै धन्दा चलाउँनको लागि
युद्धको बजार खोल्ने व्यापारीको गतिविधी
र अमेरिकन मन्त्रीको विदेश यात्रामा के फरक छ ?
दुनियाँ लुट्ने मल्टिनेशनल कंपनीको तमसुक
र अमेरिकाको खुँखार मुनिमजस्तो लाग्ने
विश्वबैँकको व्याजदरमा के फरक छ ?
संसारभरि सुलसुलेझैँ काम गर्ने यूएनका अनुहार
र पेण्टागनका रिपोर्टहरूमा के फरक छ ?
जालोझैँ फैलिएका दातृसँस्थाका आँखा
र ह्वाइटहाउसको खुँखार नजरमा के फरक छ ?
यी प्रश्नवाचक वाक्यहरूमा
वक्य गठन र ह्रश्व-दीर्घ मिलेको छ कि छैन
हेर्नुस् त सम्पादक शर्माजी !

सामन्तहरूले जुवा खेल्ने क्लव
र कांग्रेसको बैठकमा के फरक छ ?
कांग्रेसको पुच्छरको झुप्पा
र बल्खु दरवारको जुँगामा के फरक छ ?
स्वाँठ राजकुमारहरूले जाँड खाने भट्टी
र राप्रपाको च्याँखे दाउमा के फरक छ ?
लठैत र हुल्लडबाजहरूको डाङडुङे ग्याङ
र मिलिसियाहरूको कार्यशैलीमा के फरक छ ?
सबैभन्दा फटाहा मानिसको हरकत
र जासूसहरूको गोप्य बैठकहरूमा के फरक छ ?
कुनै षडयन्त्रकारी अड्डाका अकिञ्चन योजना
र सिंहदरबारको गिदीजिब्रोमा के फरक छ ?
यी जिज्ञासाहरूमा
कला र शैली मिलेको छ कि छैन ?
हेरिदिनोस् त समालोचक त्रिपाठीजी !

जनजाति, महिला र दलितको टाउको देखाएर
क्षेत्री-बाहुनको ह्याकुला बेच्ने मासु पसल
र व्यवस्थापिकाको पटांगिनीमा के फरक छ ?
कानुनी डाकाका हातको हँसिया-हथौडा
र पाखण्डी सरकारी विभागहरुमा के फरक छ ?
खुँखार चोरहरूलाई सुरक्षा दिने किल्ला
र अदालतका पर्खालहरूमा के फरक छ ?
घुस र कमिशनका हड्डी चपाउँने बंगारा
र सरकारी कर्मचारीहरूमा के फरक छ ?
भेडाका गर्धनमा गाडिएका ब्वाँसाका दाह्रा-नंग्रा
र देशवासिले तिरेको कर खाएर
मोटाएका विधायकहरूमा के फरक छ ?
कर्णाली र लिम्बुवानको गर्धनमा हान्न
निरंकुस काठमाण्डुले उचालेको खुँडाको धार
र यो संविधानका नियतहरूमा के फरक छ ?
यी सोधनीहरुमा
व्याकरण मिलेको छ कि छैन ?
हेरिदिनोस् त भाषाविद पोखरेलजी !

Narayan Tiwari – Ma Jutta Hoon

नारायण तिवारी – म जुत्ता हुँ

म जुत्ता हुँ
कोही लगाउँछ
म मर्दछु –
कोही फेरि लगाउँछ
· ·
खिइनु पनि मर्नु हो
म खिइँदै मर्छु
घिर्सार्छन् मलाई
मेरो नाम नमेटिउञ्जेल
पर्छार्छन् मलाई …
· ·
म जुत्ता Continue reading “Narayan Tiwari – Ma Jutta Hoon”

Tanka Subba – Prasanta Mahasagar Ko Chhal Sanga

टंक सुब्बा – प्रसान्त महासागरको छालसंग

सगरमाथा झैं अग्लिएर
प्रसान्त महासागरको छेवैमा उभ्दा
पाइतालाहरु सुम्सुम्याएर
भाग्छन् अनायासै छालहरु
र छलाङ्ग मार्दै जिस्क्याउछ
उत्ता गहिरार्इमा पुगेर महासागर
उसको वालुवासरिको वक्षस्थलमा
गर्मी छल्ने अनगिन्ति मान्छेहरु
सागरको मोहकतामा डुवेका पर्यटकहरु
र आलिङ्गनमा बाँधिएका प्रेमीप्रेमीकाहरु
हराएकाछन् सवै महासागरको अङ्गालोमा
त्यसवेला लाग्यो मलाई
कसैलाई कसैको पर्वाह छैन
समयको कुनै मतलव छैन
किनकी दृश्यहरु अवलोकन गर्दा
त्यहि यथार्थ झल्किरहेछ
यसरी प्रसान्त महासागरको अङ्गालोमा
सवै हराउँदा म पनि हराएछु
तर उसको चिसो स्पर्शले थाहा पाए
महासागरको माधुर्यता
हो त्यसै वेला मेलै देखे
मुस्कुरार्इरहेको प्रसान्त महासागर
अथाह नीलो आँखाहरुमा
र उर्लिदै आउँने अनगिन्ति लहरहरुमा
तव सम्झे छङछङ गर्दै वग्ने
जरुवा खोलाको साङलो पानीलाई
तव सम्झे हिमालसँग विछोडिदै भाग्ने
हरियो तम्मोर नदीलाई
र सम्झे सवै खोलानाला र नदीहरुलाई
किनभने उनीहरुको गन्तव्य
यहि महासागर हो भनेर
र चित्त बुझाए
महासागरको नुनिलो स्वाद चाखेर
अनि महासागरको फैलावटलाई नियाल्दा देखे
व्हेल माछा झैं डुवुल्कि मार्दै आउँने
अजङ्गको पानी जहाजलाई
जो क्षणभर मै मेरै नजिक भएर
पौडिदै गयो अर्को महासागरतिर
तव मलाई पनि जीन्दगीको महासागरमा
त्यसरी नै पौडीन मन लाग्यो
समुद्र माथिको निलो आकासलाई हेरे
त्यहाँ स्वतन्त्र उडेका चराहरुलाई देखे
तव त्यसरी नै उड्न मन लाग्यो
आफ्नै स्वतन्त्र आकासभरि
यसरी प्रसान्त महासागरसँग झुम्दा
एउटा अपरीचीत मान्छेले सोध्यो
के तिमी प्रसान्त महासगरसँग
प्रेम गर्न चाहान्छौ ?
उसको सोधाइले मेरो अग्लिनुको स्वभिमान
त्यसै होचीएर गयो
किनकी मेरो देशलाई महासागरले
कतै मायाँ गरेको छैन
भूपरीवेष्ठित देश हुनुको पीडाले
त्यसै घोचिरह्यो
मैले सानो छँदा प्रसान्त महासागर ठानेको
त्यो गरम खोला काली दह
यौवनमा नाउ खियाउँदै डुलेको फेवाताल
त्यो भन्दा विशाल सम्झेको
सप्तकोशी प्रवाह
यीनै हुन् भूपरिवेष्ठित आँखाले देखेका
महासागरहरु
यीनै हुन् मैले देखे र जानेका महासागरहरु
किनभने आज मलाई त्यहि महसुस भैरहेछ
महासागरको न्यानो अङ्गालोले वाँधीदा
सोचे प्रसान्त महासागरले
सगरमाथालाई अलिकति मायाँ गरेको भए
सायद हाम्फाल्थे होला सगरमाथावाट
प्रसान्त महासागर गहिराईमा
र छलाङ्ग मार्दै पौडिन्थे होला
उसको न्यानो अङ्गालोमा
यसरी महासागरको अनगिन्ति छालहरुसँग
हराउँदै टोलाई रहदा
सम्झेँ यहाँ पो रहेछ सारा जीन्दगी
तव प्रत्तिउत्तरमा भन्न मन लाग्यो
त्यहि अपरीचित मान्छेलाई
के तिमी सगरमाथालाई प्रेम गर्छौ ?

Bhumi Raj Bastakoti – Divya Bihani Ko Pratiksha Ma

भूमिराज बस्ताकोटी – दिव्य बिहानीको प्रतीक्षामा

पूर्वबाट उज्यालाको
एक झोक्का आएर स्पर्श गर्छ
म आनन्दले आँखा चिम्लन्छु
अनि हृदयको गहिराइ हाँसेको अनुभव गर्छु ।

क्षणभरमै काला धर्साहरू
पिँजडा जस्तै अगाडि प्रकट हुन्छन्
धमिलिन्छ प्रकाश, आप्mनो आकृति हराउँदै
त्यो साँच्चै दिव्य रूप थियो !
वा थियो बादलको टकराव ?
म विस्मृतिको खाडलभित्र बिस्तारै दबिँदै जान्छु ।

अविराम समय रथमा
म घस्रि रहेको अनुभव गर्छु
मरुभूमिका अग्ला पहाड
के के नमिले जस्तो
के के नपुगे जस्तो
के के नभए जस्तो
फेरि कतै सुदूर प्रदेशबाट
एक अँगालो उज्यालो बोकी
एक हुल परेवा
एड्दै आउँछन् आकृतिभरि
म शान्तिको लामो निःश्वास छोड्दछु ।

घिस्रि रहकोे छु सधैँ सधैँ
अस्पष्ट मार्गहरूमा
दुर्घटनाको सम्भावना बोकेर
जोगिँदै आएको अहिलेसम्म
रात पर्न थालि सके जस्तो छ
उज्यालो घोप्टियो कि कुन्नि पश्चिमतिर !?
तर म सधैँ सधैँ
‘त्यो’ दिव्य बिहानीको प्रतीक्षामा
पूर्वतिर हेरि रहेको छु ।।

Sujan Budhathoki – Tyo Din Ani Meri Aama

त्यो दिन अनि मेरि आमा

म घरबाट
निस्कने बेलामा मेरि आमाले
दुबै आखाहरुबाट,
बुद्दले झै
अन्जान आसुका थोपाहरु खसाएर
रोएकी थिन
त्यो दिन
मानोउ कि म रणभुमीमा
दुस्मनहरुसङ्ग बिस्वयुद्द लड्न जादैछु।
“तैले भैसिको दूध खाएको छस ,त्यसैले त चट्टान जस्तै बलियो छस”
मेरा बा! भन्छन
तर जहाँ, म फर्कने कि हराउने ? भन्ने
कुनै
सुनिस्चितता नै छैन
” म भित्रभित्रै चर्किएको सिसा झै
कमजोर छु” आमा भन्नूहुन्छ
या यस्तै केही कल्पेर
त्यो दिन
मेरि आमा रोएकी थिन।
र हरेक दिन आफ्ना आखाका नानिहरुबाट
म जस्तै कमसल आसुहरुलाई उनी जन्माउछिन ।
मेरि आमा रोएकी थिन

सायदै कुनै दिन म घर फर्कदा
मेरो देसको सगरमाथामा फर्फराइरहेको
त्यि रङ्गिन
झन्डाहरुभन्दा पनि ठुला सपनाका स्वाभिमानहरु लिएर अनि
फर्किएर
ती तिम्रा आसुहरु पुछिदिनेछु
त्यो दिन
र सट्टामा तिम्रा ति रुन्छे आखाहरुमा
अलिकती रोइदिनेछु म केही सन्झिएर कि यसरि,
मानोउ कि जसरी तिमी मलाइ सोचेर अनायसै रोएकी थियोउ
कुनै दिन।

मानोउ कि म गम्भीर घाइते भएर
अस्पतालको शैया या
ओपरेशन थ्रेटरमा राखिएको छु
जहाँ जस्को जिवनको कुनै ठेगान छैन,
तर तिमी मलाइ आफ्नो शिशु जस्तै सम्झेर
प्रेमिल पवन झै कोमल स्पर्शले सुम्सुम्याउनु
अनि आफ्ना आसुहरुमा
हाम्रा हिमालपर्वतमा फुलेका
अलिकती ती लालिगुरास,
लालुपात्ते,अनि गुलाफका रस
मिसाएर मलाइ प्युन दिनु
जहाँ म स्वयम् ब्युझनेछु
र त्यो दिन
अनि होसमा आएर तिमिलाइ
तोते ओठहरुमा
म जानी नजानि
मेरि आमा
भन्नेछु ।।

यदि म बिच बाटोमा
कुनै दिन
हिन्दा हिन्दै कुनै
स्वार्थी फकिर झै
या, कुनै पर्यटक झै
परदेसको भिसामा
पृथ्बिबाट
ब्रहमाण्डका अपरिचित अनि
अग्यात दिसामा
ती चराहरुजस्तै
उढेर
गोधुली साझमा कुनै अँध्यारो आकासमा हराए छु भने
अथवा,जुन जस्तै बिलाएर दिनभरी निदाएछु भने
तिमी छितिजमा मलाइ दुरबिन लागाएर खोज्नु ,
या,
रातभरी गएर बाख्राको खोरमा अनि उस्का पाठाहरुलाई हेर्नू
अनि हासका बच्चालाइ हेरेर उस्को माउ जस्तै
एक्लैएक्लै कैले पथ्झर बाझो मैदानमा त कैले
नदिकिनार सागरका छालहरु सङ्गै रमाउनु
वा, तिमिले
मेरो लागि ताताएर राखेकि त्यो अमृत जस्तो दुध
उस्कै बच्चाहरुलाइ म जस्तै प्यारो सम्झिएर प्युन दिनु ,
मेरि आमा अनि हाम्रो घरको कोउसिमा गएर
मैले दसैमा चङ्गा उडाउदा काडाको अग्लो रुखमा अड्केका
ती डोरिहरुलाइ एकछिन हेरेर बस्नु,
कि कत्ती धेरै अझै रहरका धागाहरु छन त्यहा,
कि जस्ले हाम्रा बाउको कम्मरमा कमिज बाधेर अनि त्यो पुरानो कोट पनि सिलाउन पुग्नेछ,
अनि ती कागजहरुले भने घरका भित्ताहरु टाल्नु
जहाँ म पड्थे, चित्रहरु कोर्थे
हिसाब गर्थे वा कबिताहरु लेख्थे ।
कति धेरै दुखहरु छन त्या
जस्लाइ सन्झिएर हर्दम।
त्यो दिन जहाँ
मेरि आमा मेरो रहरहरुमा रोएकी थिन ।
जुन दिन म घरवाट
सपनाहरु किन्नलाइ बजार निस्किएको थिए।
सायदै उनले मलाइ यो सन्सारबाटै गएको सम्झिएकी थिन ।

सयदै कुनै दिन
गोपालप्रसाद रिमालले भनेको दिन जस्तै हुनेछ
म मेरो देस
मेरो मातृभुमी
अनि मेरो परिवेस
जब फर्किएर आउनेछु
जुन दिन जहाँ म
मेरो मन्मन्दिरमा बस्ने भगवानले भने जस्तै
अबसेसहरु पाउनेछु
त्यो दिन बिहानै मेरो घरभरी घाम छिर्नेछ
एउटा उज्यालो घाम……
अनि चम्किलो क्रान्ती…..
जस्लाइ म अहिले क्रान्तिकारी कुनै जुनकिरी झै
अन्धकारहरुमा खोजिरहेछु ।

Abir Khaling – Bimba

अबिर खालिङ्ग – विम्ब

अक्षरको कालोपन व्यवहारमा बोकेर
वेईमानीसँग हिंडिरहन्छ
विश्वास…
वेवास्तासंग विचारको बस्तीमा ।

मानिसहरू
शंकाको दीयो जलाएर
विश्वास खोजिरहन्छन सधैंको अँध्यारो मनहरुमा ।
चराले गाएपछि विद्रोहको गान
हावाले फेरेपछि अशान्तिको श्वास…
विश्वासका पातहरू झर्छन ।

तूहिसके विश्वासहरू…
सपनाहीन घरको ।
फूलको / नानीहरुका / चराको / खोलाको / आकाशको ।
विश्वासहीन बाटाहरू कति षडयन्त्र रच्छन ।

आकाशको नांगो आंङबाट
चुहिरहन्छ – घामको पीप /
श्रापित बाँच्नुको पसारोमय स्थितिमा दुर्गन्ध फैलिन्छ ।
हत्केलाले अनुहार छोपेर
कुदिरहेछन सबै
आफैलाई खोज्ने उपक्रममा ।

डढेलो लागेको छ विश्वासको जंगलमा
दमकल खोज्नेहरु पनि
त्यहीं बनवास पसेका छन ।

Shrawan Mukarung – Ye Naulo Manchhe

ए नौलो मान्छे सुन यो सहरमा तिमी एक्लो छैनौ
बाटो हराएका
माटो गुमाएका
यो ठूलो संसारमा तिमी एक होइनौ

कति छन् यहाँ आफ्नो नाम खोज्दा बेनाम भएका
कति छन् यहाँ अनुहार खोज्दा पग्ली झरेका
ए नौलो मान्छे…

यहाँ छन् हजारौँ दुःखले गलेका मानिसका आँखा
यहीँ छन् हजारौँ मान्छे अटाउने देवताको काख
ए नौलो मान्छे…

तिमीले टेकेको गोलो यो पृथिवी तिम्रो पनि हो
यो धर्ती, यो आकाश अहँ हुँदैहोइन बिर्ता कसैको
ए नौलो मान्छे…

Bhim Darshan Roka – Char Tukra

ताराहरुको आकाश बोलाउँछ मलाई,
यो कति टाढाको आश बोलाउँछ मलाई,
कहिल्यै पनि नफक्रिएको
कलि कलिको सुवास आउँछ मलाई ।

हृदयले आफूसँग राख्दछ मलाई,
बचपन बारबार छोई भाग्दछ मलाई,
जसलाई पनि हेर्दछु म
उसैले आई समात्छ मलाई ।

पिउँछु, पिउने मेरो बानी छ;
मस्त छु मग्न छु, बेहोसी मेरो कहानी छ;
जो लुटिएका छन् आउनू नजिक मेरो
कि जवान छु र जवानी छ ।

आकाशका सब तारा गनिसकेपछि
प्रत्येक श्वास सुस्केरा बनिसकेपछि,
के रह्यो र अब मेरो मसँग
प्रियतम ! तिमीलाई आफ्नो भनिसकेपछि ।

Narayan Tiwari – Man Paryo, Man Parena

नारायण तिवारी – मन पर्‍यो/मन परेन
(नेपाल साप्ताहिक ३७१)

तिमीले कोट-पाइन्ट लगाएको
मन पर्यो
राष्ट्रियता
पोसाकमा नखोजेको मन पर्यो
तर, बन्दुक बोकेको मन परेन
बन्दुकको धङ्धङीले अझै गाँजेको
मन परेन ।

तिमीले स-साना मानिसहरूको आँसु पुछ्छु भनेको
मन पर्यो
तिमीले देश बनाउँछु भनेको
मन पर्यो
तिमीले चेतनाको दियो बालेको
मन पर्यो
तर, बन्दुकले नै जितेको हो भनेको
मन परेन
बन्दुकले हारेको नस्वीकारेको
मन परेन ।

हिजो-
बन्दुक बोकेको मन परेन
आज-
बन्दुकको धङ्धङीले नछाडेको मन परेन ।

तिमीले आगो बोकेको मन पर्यो
आगो बालेको मन पर्यो
आगोले पोलेको मन परेन
त्यही आगोले डढाएको मन परेन…!

Shyamdas Baisnav – Jyoti Stambha Mahakabi Devkota

ज्योति-स्तम्भ’ महाकवि देवकोटा

ज्योति-स्तम्भ’ झैँ थिए उनी, उज्ज्वलता फैलाए- विचारले
सुधारवादी ध्येय लिएर ‘दक्ष’ बने व्यवहारले
“विचार घुस तेजिला, हृदयमा उज्यालो भर
अँधेर-निशिमा परेँ, किरण छाऊ हे सुन्दर ”
भन्दै, शिव-सुन्दर भावले-भित्री चेत उघारेर
अथक परिश्रम कविले गरे-साहित्य-क्षेत्र सिँगारेर
धनी थिए चेतनताका उनी, लागिपरेथे ‘ज्ञान-युद्धमा’ ।
प्रभाव पर्न गएथ्यो सबतिर-शोषित, पीडित, प्रबुद्धमा ।
अमर बनेथ्यो उनको चिन्तन, कहलिए- ‘लक्ष्मीप्रसाद’ भनी
अपहेलित जीवनको उद्धार-गर्ने ठहरिन गए- ‘गुनी’
पहाड, उपत्यका, तराई सबैतिर, ‘कवि-नजर’ पुगेको देखिन्छ ।
सबै जात र वर्गहरूकन-कृतिले ब्यूँझाएको पाइन्छ ।
पूर्वीय संस्कार भएका मान्छे, पश्चिमतिर पनि लागे हेर्न ।
शिक्षा, दीक्षा, पठन-युक्त भई, लागे ‘अशोभनीयता’ फेर्न ।
‘भुलभुल कविता मूल फुटे’ झैँ, उनको ‘भाव-प्रवाह’ फुटेथ्यो ।
प्रतिभाबाट छुटी छहरा, हृदय हृदयमा- ‘स्पर्श’ गरेथ्यो ।
उपत्यकाको गाथा उनले, छन्द झ्याउरेमा ब्यूँझाए ।
‘मुना-मदन’ को रचेर काव्य, घर-घरलाई ‘द्रवित’ तुल्याए
“ईश्वरको हाँसो पाएका फूल, छोएर नमार ”
भनेर उनले अर्कै नै नयाँ देखाए संसार
पूर्वीय गौरव दर्शाउँदै- उनले रचेथे- ‘शाकुन्तल’
मीठो लाग्छ भनी गाथा- थिए उठाएका यो भूतल
पश्चिमी जगत्तिर हेरी कविले- ‘प्रमिथस’ काव्य रचेथे ।
पूर्व र पश्चिम दर्शनलाई- उनले ‘निकै’ मथेथे ।
‘ल्हुनी’ र ‘म्हेन्दु’ सिर्जना गर्दै- शेर्पा र तामाङ वर्ग जगाए ।
गुँथेर गाथा- ‘कुञ्जिनी’को, ‘राउतहरूको’ हाल खुलाए
आस्तिक-नास्तिकको गन्थन- ‘सुलोचनामा’ हेर्न सकिन्छ ।
बाहुन, राणा, क्षेत्रीहरूको गतिविधि जान्न र बुझ्न सकिन्छ ।
गोसाइँ-स्थानको निर्झर गान सुनेर उनले लेखे काव्य ।
उनको प्रतिभाले देखायो- ‘सुन्दर प्रकृति’ बनेको भव्य ।
‘स्वदेश गौरव’ दर्शाउँदै- उनले चिनाए विविध स्थान ।
‘भरेर चेत’ विशालताको, कविले गर्न खोजे उत्थान ।
वीरहरूको गाथालाई ‘लक्ष्मीले’ जगाएको पाइन्छ ।
वलिदानी, साहसीप्रति पनि कविले ‘सम्मान’ जताएको देखिन्छ ।
बोले धर्म- ‘कुन मन्दिरमा ‘पूजा’ गर्छौ- आऊ ‘
मैले बोलेँ- “वीरहरू वलिदान भएको ठाउँ ।”
यस्ता उत्सर्गी भावमा- ‘सेवालाई’ महìव दिएर
विवेक र पसिना ठूलो ठानी उनी हिँडेथे- ‘सत्य’ भजेर
‘वन कुसुम’ फुलेको देखाएर, रज-नायक त्यहाँ पुर्‍याएथे ।
दन्त्य कथाको पारी भान, कविले काव्य उब्जाएथे ।
विविध प्रकारका ‘रचना’ रच्दै-शिक्षणतिर पनि बढे उनी ।
अदक्षलाई ‘दक्ष’ बनाई-उच्च गराउन भिडे उनी ।
स्वतन्त्रताको महिमा सम्झी, ‘चौहान’ र ‘राणा प्रताप’ जगाए ।
जस्तै आपत् आइपरे पनि, हिम्मत नहार्नुको ‘होस’ खुलाए ।
‘शाहजहाँको’ बुझेर इच्छा, ‘ताजमहलतिर’ दिए ध्यान
सहृदयताको व्यापकतामा, यिनका कृतिहरू भर्थे ज्यान
रजपूतहरूको साहस सम्झी, ‘नाटक’ रचिएथ्यो रमणी
अरावलीको सुन्दरतामा, ‘भल्केथ्यो’ ‘जल दरबार’ ‘मणि’ ।
स्वदेश-सुधारक शिक्षासेवी, लेख्न तपस्वीतुल्य उनी,
यत्रतत्र सगाइ हिँड्थे- ‘हित-चिन्तक’ भई, बनी ‘सगुनी’ ।
रोएको सारङ्गीमा देखे गायन गर्नेहरूको गीत ।
पिछडेका वर्गहरूमा उनले दर्शाएथे- आˆनो प्रीत ।
“के गरुँ त यसै सुतुँ ? अँध्यारैमा ? भन्थे- हजुर
हिमालमा जब ‘धप्प’ बल्दो देखिइन्थ्यो गजुर ”
पग्ले ‘सृजनघन’ भनेर उनले- इन्द्रेणीको रङ खुलाए
यात्री बन्दै देश-विदेशको ‘पुकार-पहाडी’ पनि व्यक्ताए
शिक्षा अनि साहित्य-क्षेत्रले उनको धेरै नाम चलायो ।
‘नेपाल नानीतुल्य छ’ भन्दै ‘लक्ष्मी निबन्धले’ विश्व चिनायो
‘ज्ञान-ज्योति’ फैलाउन खातिर, बन्न गए ‘शिक्षा मन्त्री’ उनी
त्रिभुवन विश्वविद्यालयको साथै ठडियो ‘प्रज्ञा निकाय’ पनि
‘हिमवत्खण्डी’- आदर्शसाथ पश्चिमको गुणलाई उघारी ।
भौतिक-आध्यात्मिकता दुवै-उग्राए उनले, खूब विचारी ।
सुनको बिहान उदाउने कुरा- बालक रमाउन गरेथे उनले ।
चरा र स्वर्गको मीठो गीत, उत्साह जगाउन कथेथे उनले ।
अङ्गे्रजी भाषामा भई प्रवीण, उनले त्यसमा पनि रचे कृति
अङ्ग्रेजीका प्रख्यात सिर्जना अनुवाद गरेर- थपे द्युति
नेपाल र नेपालीको गौरव, थियो ‘रहर’ बढाउने उनमा ।
रुस र अन्यत्र पुगेर पनि-देखाए चमत्कार सम्मेलनमा ।
‘देश-सुधारक’ उनी हुँदा, लागे-राजनीतितर्फ पनि ।
‘हैरानी’ भोग्न पर्‍यो यसबाट, घेरिन आए-धुर्त वैगुनी ।
धेरैले उनलाई ‘ढाल’ बनाए, चाहिने नचाहिने काम गराए ।
छलकपट र स्वार्थी घेरामा- उनको ‘यश’ जति धमिल्याए
‘अभिशाप’ हुन गयो गतिविधि सारा, यसबाट हुन गए ‘डण्डित’ पनि
घायल पछीतुल्य बनेर- हुन गए बडो ‘पीडित’ उनी
ईष्र्या द्वेषले थाल्यो डस्न, देखाए ‘दोष’ सहयोगीले नै ।
कुरा लगाई ‘जाति’ बन्ने- राखे इरादा उपयोगीले नै ।
तब लाग्यो उनलाई क्यान्सर रोग, कुपथ परेको ठानियो ।
सक्रिय हुन खोज्नेको ‘आन्द्रा’, भारततर्फ लगेर काटियो ।
‘नेपालीमै’ स्वदेशभर पढाउने उनको ‘आदर्श’ थियो ।
विषाक्त कारण बन्न गएर-यसबाटै क्लेश उब्जन गयो ।
खेद मनाए साराले तब- कुटिल काम हुन गएकोमा
‘भौगोलिक त्रुटि भो’ भने कसैले- ‘गुणका वैरी’ बढेकोमा
आखिर-निभ्न नै गए उनी, मर्न नचाहँदा नचाहँदै पनि ।
शिक्षक विद्यार्थीहरू झुमिए- ‘अन्तिम दर्शन’ गर्न भनी
गरियो प्रार्थना पुगी चितामा- “देवदूत हे महान्” भनेर
स्थानीय व्यक्तिहरू त्यहाँ झुके, गुम्यो उज्यालो भन्ठानेर
श्रमिक थिए कवि उपकारी, हेर्न खोज्दथे ‘तम’ खारी
कृतघ्नताको बनी शिकार, उल्टो ‘दोषी’ भई लाचार
मुटुको धुकधुक बन्द भएको, आर्यघाटमा चिता जलेको
देखे संवेदनशीलहरूले- ‘सत्व मिटी’ निर्द्वन्द्व भएको
आज पचासौँ वर्षपछि- कविको मनाउन लागिँदैछ ‘शताब्दी
मरेपछि गुण देखिन थाल्यो, अवगत हुँदैछ उनको ‘उपलब्धि’
‘गुणको अन्त्य हुँदोरहेनछ’- भन्ने देखिन थाल्यो अहिले
भित्र घुसेको ‘उज्ज्लताको’- सुकीर्ति फैलन थाल्यो अहिले
ज्वालामुखी विस्फोट भएथ्यो कविलाई पागल ठानिँदा,
छैटौँ इन्द्रीय बोलेथ्यो-रहस्य भित्री नजानिँदा ।
परिपञ्ची स्वार्थ विरुद्धमा जागृति- ‘अभियान’ थाल्नेलाई,
ठान्दै-ईशा, गान्धीतुल्य- गरिदोरहेछ पछि हाई हाई
गीतामा झैँ- सार कुरा जति ग्रहण गरौँ अब हामी सबले
‘विकार’ र ‘विकृति’ पन्छाएर- ‘शुभ-चिन्तन’ प्रबल गरौँ सबले
उपसंहार-
हानथापको खेलमा, पर्न गए कवि झेलमा ।
‘मालिकवादी’ परिपञ्चीको फस्नगए- ठेलमठेलमा

Bimal Nibha – Kyuriyo

हिटलरले प्रयोग गर्ने गरेको
निजी रिभल्भर प्राप्त भयो भने
खुसीले पागत हुनेछन्
क्युरियोका धनाढ्य संकलकहरु
फराओनको राजछत्र,
सिकन्दरको घोडाको खुट्टाको नाल,
सुन्दरी क्लियोपाट्राका गहनाहरु,
चङ्गेज खाँको खुनी तरबार,
निरोले बजाउने गरेको बाँसुरी
र प्रथम पोपकालीन पोसाकहरु
यी सबै जम्मा गर्नुपर्ने
अप्राप्य चीजबीजहरु हुन्
जसको खोज गरिँदैछ
मरलिन मुनरोको ब्रेसियरको पनि
ठूलो माग छ
चन्द्रमामा पहिलो पटक पठाइएको
कुकुर लाइकाको रौं
सरलक होम्स सिरिज जासुसी उपन्यासका
मौलिक पाण्डुलिपिहरु
प्राचीन डाइनोसरका जीवाश्म पनि
कम महत्वपूर्ण छैनन्
प्रिन्सेज डायनाका गुप्त प्रेमपत्रहरु
जोन केनेडीकी श्रीमतीले
विवाहका बखत लगाएको स्यान्डल
हेनरी फोर्डले आफ्नो युवावस्थामा
चढ्ने गरेको गाडी
आदि–इत्यादि
आफ्नो संकलनमा राख्न नपाएर
खिन्न छन्
विश्वप्रसिद्ध क्युरियोका संकलकहरु
संसारमा संकलन गर्नुपर्ने सामग्रीहरु
अनन्त छन्
पचास वर्षपछि
जर्ज बुसको हाड,
गोर्बाचेभका बङ्गाराहरु
र मार्गरेट थ्याचरका
पालिस गरिएका नङ्ग्राहरु
सबै क्युरियोका पदार्थ
भइसकेका हुनेछन्
(२०४८)

Sharan Aansu – Man Ko Diyo Balera Here Mato Chininchha (Nepali Gajal)

शरण आँसु – मनको दियो बालेर हेरे माटो चिनिन्छ

मनको दियो बालेर हेरे माटो चिनिन्छ
मनकै मैलो फालेर हेरे माटो चिनिन्छ !

कुतर्कहरुका तानाबाना बुन्न छाडेर
ससाना काम थालेर हेरे माटो चिनिन्छ !

माटो नै धरोहर हो सबै मनहरुको
मनमा मायाँ पालेर हेरे माटो चिनिन्छ !

इमानजमान, स्वाभिमान साक्षी राखेर
माटैमा हात ह़ालेर हेरे माटो चिनिन्छ !

यै माटोले बनेकी – नेपाल हाम्री आमा
आमाको चोली टालेर हेरे माटो चिनिन्छ !

Krishna Upadhyaya – Bho Aba Ma Boldina

कृष्ण उपाध्याय – भो अब म बाेल्दिन

भो अब म बाेल्दिन
उ बोल्यो।
श्लेशमान्तबाट दिगन्त हेर्दै
उ बाेल्यो
अब म बाेल्दिन!

म बाेल्दिन
किन बाेल्नु
शुन्यतामा सुन्ने कोहि छैन
शुन्यतामा बाेल्ने कोहि छैन।

अलि अलि बाेल्नेहरु पनि
संवेदनहीन आर्यघाटका उत्तप्त अग्निज्वालामा
जलिरहन्छ्न
धुमिल धुवामा विलिन हुन्छन।
श्लेश्मान्तका हावामा हल्लिदै
मेरा आवाज
आगोको वेग र आवेगमा
आर्यघाट माथी धुवा उडिरहन्छ।

भो म बाेल्दिन
उ एक्लै बाेल्छ।
सुन्दा सुनाखरि सुनिन्छ नि।
सुन्दर सुनाखरिमा
जरक्क परेका जैतुन्का हागामा पनि
शिरिसका शान्त सुशान्त स्वर हरु त आउँछ
म त्यही सुन्छु
म बाेल्दिन
उ बोल्यो।

शिरिसका शान्त स्वरहरुमा
शताब्दीहरुको गर्भ बोकेर
जन्माइएकी आमा हरुका गीत
आगोमा पोलिदैन
धुवामा उड्दैन
खरानीमा हराउदैन।
म त्यही गीतसुन्छु
म बाेल्दिन
उ बाेल्छ।

शताब्दीहरुको गर्भबोकेर
गर्भाधान भएको सम्चेतना
चेतना जन्माउने पिडामा
चेत-अचेत चिच्याइ रहदा
श्लेशमान्त सुनिरहन्छ
म पनि सुनिरहन्छु
म बाेल्दिन
उ फेरि बोल्यो!

Shrawan Mukarung – Bise Nagarchi Ko Bayan

मालिक !
म यो गोरखा राज्यमा
अढाई सय वर्षपछि बौलाएँ ।
मेरो टाउको फनफनी घुमिरहेछ
जमिन आकाशतिर
आकाश जमिनतिर भइरहेछ
आँखा तिर्मिरतिर्मिर भएर
हजुरको शिर दसवटा देखिरहेछु

खोइ मेरो पैताला कहाँनिर छ ?
कहाँनिर छ बिसे नगर्ची ?
मालिक !
म बौलाएँ ।

मै त महाराजको सेवा गर्नुपर्ने
इतिहासको रक्षा गर्न
यो गोरखकालीको पाउ छोएर
नुनको सोझो हुनुपर्ने
अढाई सय वर्षपछि आज के भयो मलाई ?
यो बिसेलाई दिशा लाग्यो मालिक !
म बौलाएँ ।
नाथे मेरी स्वास्नी न हो मारिएकी
नाथे मेरी छोरी न हो बलात्कृत भएकी
नाथे यो बिसेको झुप्रो न हो जलाइएको
यतिमै म बिसे उफ्रनुपर्ने ? थुइक्क बिसे… ।
म बौलाएँ मालिक !
म बौलाएँ ।

मेरो हात भाँचियो
अब म हजुरका भारदारहरूलाई लवेदा सिउन सक्दिनँ
नर्सिङ्गा फुक्न/सनाई बजाउन
अथवा कुनै मङ्गलगान वा मृत्युगीत गाउन सक्दिनँ
मेरो खुट्टा भाँचियो
अब म हजुरको राज्यको पहरा गर्न सक्दिनँ
मेरो दिमागै ठीकमा छैन
अब म ठिक्कले बोल्न सक्दिनँ
मालिक ! म बौलाएँ ।

मालिक !
यो गोरखा राज्यअघि उभिएका
हिजोका ती अग्ला अग्ला पहाडहरू
आज कसरी यस्तरी होचाहोचा भए ?
हिजोका ती सग्ला र कल्कलाउँदा यहाँका मानिसहरू
आज कसरी यस्तरी खुनी र कुरूप भए ?
यो दरौँदी किन उल्टो बगेको देख्छु ?
यो दरबारै किन खण्डहरजस्तो देख्छु ?
म बौलाएँ मालिक ! म बौलाएँ !

मालिक !
हजुरको तरबारले टाउको काट्छ कि फूल
भ्रममा परेँ म
हजुरको बन्दुकले विचार ढाल्छ कि मान्छे ?
भ्रममा परेँ म
यस राज्यलाई प्रजाले बनायो कि राजाले ?
भ्रममा परेँ म
अढाई सय वर्षदेखि म तपाईंसमक्ष छु मालिक !
म कसरी आतङ्ककारी हुनसक्छु ?
म केवल बौलाएँ मालिक !
बौलाएँ ।

हो, मैले मालिकको दिव्योपदेश पालन गरिनँ हुँला
रक्सी खाएर
यो देश मैले पनि आर्जेको हुँ भनेँ हुँला
भानुभक्त बाजेको गीत र मेरो सियो बराबर हो भनेँ हुँला
मैले सिएका सुकिला लुगा ओढेकाहरूलाई
मेरो नाङ्गो आङ देखाएँ हुँला
बौलाएपछि मैले मेरै भगवान्लाई पनि गाली गरेँ हुला

मालिक !
मान्छे बोलाएपछि आपैmँसित पनि निहु खोज्दोरहेछ
अढाई सय वर्षदेखि मैले तुनेका थाङ्नामा हुर्केका
मेरा दरसन्तानहरू कहाँकहाँ पुगे ?
मैले खोज्न चाहेँ हुँला
मेरा औँलामा खोपिएका छ्यान्द्रा र बगेका
रगतहरूले मलाई उक्सायो
तरबारले आर्जेको मुलुकभन्दा
मैले धागोले उनको मुलुक विशाल ठानेँ हुँला

मालिक !
यस माटोको इतिहाससँगै म हजुरको राष्ट्रमा छु
म कसरी अराष्ट्रिय हुन सक्छु ?
म साँच्चै बौलाएँ मालिक !
साँच्चै बौलाएँ ।

मेरो टाउको फनफनी घुमिरहेछ
जमिन आकाशतिर
आकाश जमिनतिर भइरहेछ
आँखा तिर्मिरतिर्मिर भएर
हजुरको शिर दसवटा देखिरहेछु

खोइ मेरो पैताला कहाँनिर छ ?
कहाँनिर छ बिसे नगर्ची ?
मालिक ! म बौलाएँ ।

Samarthya – Sapana Ka Baare Ma

सामर्थ्य – सपनाका बारेमा

याे कविता जाे म लेख्न चाहन्छु,कसैमा समर्पित छ
ती सपना जाे म देख्न चाहन्छु, कसैमा आधारीत छ;

हामी सानैदेखि सिक्दै जान्छाैँ भन्ने बुझ्दासम्म
मलाई कसैले सिकाइसकेकाे रहेछ
कि हात समातेर नहिँडाएसम्म
हामी हात र खुट्टा टेकेरै हिँड्छाैँ रे
काेही राेएकाे नदेखुन्जेलसम्म
आफ्नै घाउ काेट्याएर दुख्छाैँ रे
त्यतिबेला मैले मेरी आमाकाे अनुहारमा पसिना
र ओठहरुमा कलेटी मात्र देख्थेँ
अनि माग्थेँ आमाकाे जस्तै पसिना र कलेँटीहरु
उबेला मलाई थाहा थिएन कि
उनका ओठमा कलाहरुकाे बेग्लेै दुनियाँ बस्दाे रहेछ
उनकाे अनुहारबाट ज्ञानकाे अर्कै नायग्रा खस्दाे रहेछ

समयलाई अङ्कहरुमा गन्दैगर्दा अचेल
आमाकाे बिछट्टै याद आउँछ
आमाका लागि अङ्कहरु आकाशभरि छरपष्ट थिए
समयहरु उज्याला थिए,
उनी ठाडाे शिरले आकाशतिर हेरेर समय भन्थिन्
ताराहरु आमाका निम्ति समय हुन्
समयहरु आमाका निम्ति तारा हुन्
म निहुरिएर घडि हेर्नमात्र जान्दछु
लाग्छ अङ्कहरु मेरा निम्ति समय हुन्
र समयहरु डरलाग्दा अँध्यारा हुन्

मलाई मेरी आमाले क र ख मात्र सिकाइनछिन्
काेदालाे र खर्पन
कलम र खरी
कागज र खेस्रा
सबै सिकाइछिन्
अनि भन्थिन्
कामरेड र खेलाडीहरु नबन्नु भनेर
कमसल र खराबहरु नबन्नु भनेर
कारागार र खाडीहरु पार गरिसकेकाे म
जीवनकाे अर्काे काल-खण्ड बाँचिरहँदा
भएजति बेचिसकेर बचेकाे
स्याउले डाँडाेकाे टुप्पामा बनाएकाे
आलिसान महलमा छाेरीलाई भन्दैछु
करेसा र खेत एउटै हाे भनेर

प्यारी छाेरी,
तिमीपनि अामा बन्नेछाै
तिम्रालागि पनि समय चाहिन्छ
कला चाहिन्छ
हेराइ चाहिन्छ
भाेगाइ चाहिन्छ
स्वीकृत अस्वीकृत
विकृत प्राकृतिक
मैले गुमाएका सबै चीज चाहिन्छ
मैले हारेका सबै जीत चाहिन्छ
त्यसैले म याे कविता तिम्रालागि लेख्दैछु
मैले बिर्सिएकाे एउटा दरिलाे सपना,
तिमीलाई देखाउने अाशामा
याद राख
लेखिनका लागि शब्दहरुकाे एउटा आधार आवश्यक छ
देखिनका लागि सपनाहरुकाे एउटा आकार आवश्यक छ॥