Indra Kumar Sunuwar – Aaos Aba Dashain

ईन्द्र कुमार सुनुवार – आओस अब दशै

आउछ दशै बर्ष पुर्‍याइ
जान्छ दशै ऋण बोकाइ
जसोतसो जोर जाम गर्नैपर्छ
महान पर्ब खुशीले मान्नैपर्छ

अहा!कती राम्रा घरहरु रङ्गिएका
पिङ्गमा बासका लिङ्गोहरु बाङ्गिएका
खुशी र आनन्दको बिकुल फुक्दै
रमाउछन केटाकेटी पिङ्गमा झुल्दै

नातागोता इष्टमित्र सबै भैइदिदा भेला
घर आगनमा लागिदिन्छ खुशीको मेला
हत्या र हिङ्शाले देश रोएको बेला
हासोखुशी बाडौ शान्तिदुतको भैइ चेला

धेरै बली चडिसके सपुतहरु देशका लागि
अत्याचारले डङ्क फुक्दा जिउनु पर्‍यो भागि
दसा नेपाल आमाको सकिएर आओस अब दशै
२०६६ सालको बडाचाड खेर नजाओस त्यसै

Sadhana Sharma – Hareko Manchhe Ko Byatha

साधना शर्मा – हारेको मान्छेको व्यथा

चाह छैन मनको केही, मैले मन मारिसकें
मुस्कानलाई आफ्नै मुहारबाट पर सारिसकें
आउन सक्ने खुशीलाई नि अब मैले टारिसकें
यस्तो लाग्छ आफ्नो जीवनसँग आफैं हारिसकें

अँध्यारो छ जताततै, उज्यालोको नाम छैन
लाग्छ पुरै संसारमा मेरो केही काम छैन
आशा, उत्साह छैन केही मन उहिले मारिसकें
यस्तो लाग्छ आफ्नो जीवनसँग आफैं हारिसकें

बाँच्न मन छैन तर कायरता हो मर्नु पनि
कति सहुँ पल पल आफ्नै नजरबाट झर्नु पनि
आँखा अब सुख्खा भए आँशु सबै झारिसकें
साँच्चै अब आफ्नो जीवनसँग आफैं हारिसकें ।।
साँच्चै अब आफ्नो जीवनसँग आफैं हारिसकें ।।

Acharya Prabha – Samjhauta

आचार्य प्रभा – सम्झौता

यो शुन्य मथिंगलमा
केवल…बेदनाको आगो सल्काएर
यत्तिखेर म न्यानो तापिरहेछु
आफ्नै समस्याको धुनी सम्झी
हो,
आउँछन, जान्छन
पिर,ब्यथाका उकाली ओरालीहरु
तर हामीले धैर्यताको तोक्मा टेकेर
आफूलाई राहतको बिसौनी दिनु पर्छ
ताकी यो सँधै अनि सबैलाई
परि आउने जंजाल हो भनि ।
नत्र त कसरी जीवन बढ्ला
आफ्नो रफ्तारमा अगाडि?
किन कि यस्तै यस्तै बाध्यतामा
जीवनले आफ्नो सत्यता भोग्न
आत्मासात गरेकोछ ,
यसैले म अचेल सम्झौताको
पहाडसँग आफूलाई उभ्याउन
प्रयासरत छु।
कत्ति पनि नथाकी,
रत्तिभर नभागी आफूलाई
त्यही पिर,ब्यथाको पर्याय मान्दै
रापिलो धुनिमा चिसिएको मन सेक्दै
हाँस्न, बाँच्न र जीवन भनाउन
उत्प्रेरित छु, उत्साहित छु ।

Amar Nembang Limbu – Man

अमर नेम्बाङ लिम्बू – मन

आज म मात्र कोठामा सुतिरहेँ,
केवल मेरो मनमात्र
घुम्नगयो बाहिर ।
कुनै वेला मेरो मनले
बाहिर एउटा अग्लो रुखमा बसेर
चियाइरहेको हुन्छ संसार।
कुनै वेला मेरो मनले
बुर्कुसी मार्दै चुम्नपुग्छ
टाढा एकार्कामा अडेस लागेर
उभिएका म्लान पहाडहरूलाई ।
तर आज भने यो मन
टुक्रा टुक्रा भएर
उड्दैछ आकाशभरि
टुक्रा टुक्रा भएका कागजहरू जस्तै ।

टुक्रिएका कागजहरू कहिल्यै जोडिंदैनन्
न टुक्रिएका पातहरू नै
जोडिनुसक्छन परस्परमा ।
तर जति मन टुक्रिए पनि ,
जति मन भाँचे पनि ,
जति मन मरे पनि ,
जति मन भौंतारिए पनि ,
जति मनमा पहिरो गए पनि,
आखिर मनले मनलाई
खोजीरहेको हुँदोरहेछ
एकापसमा जोडिनुलाई।

जिउको छायाँ त सबैले देख्छन् ,
तर मनको छायाँ देख्दैनन् कसैले।
छायाँका पनि छायाँ हुन्छन् मनका।
यही छायाँ र उप-छायाँभित्र
एउटा मनले अर्को मनलाई
खोजीरहेको हुँदोरहेछ सधैं।
जिउँदो मान्छेबाट तात्तातै
सञ्चार भएको यो मन
जहाँ उडेर गए पनि,
जहाँ उफ्रेर आकाशमा ठोके पनि,
जहाँ लडेर प्रिथ्वीमा खसे पनि,
आखिर जीवनमा एक न एक दिन
जुन मनले एउटा मनसँग जोडिनुखोज्छ
त्यही मनसँग जोडिनुपुग्दोरहेछ यो मन ।

Moti Ram Bhatta – Yati Samma Preeti Gari

मोतीराम भट्ट – यतिसम्म प्रीति गरी

यति सम्म प्रीति गरी गरी न यता भयें न उता भयें,
नत मन् लियें नत दीदियें न यता भयें न उता भयें ।

नत होस् वासकि राखियो नत फूलको रस चाखियो,
नत याद भो नत स्वाद भो, न यता भयें न उता भयें ।

बिनु औसरै सित भेट्नू तरबार लीकन रेट्नू,
नत छिन्दिनू, नत नछिन्दिनू, न यता भयें न उता भयें ।

नत साथ बस्न सँगी भयें नत दुस्मनै सरि भै गएँ
न पुरानियाँ नत मो नयाँ न यता भयें न उता भयें ।

नत खुस् भईकन प्रेम् गरी तन रिस् गरी कन मन् हरी
न यसो गरी न उसो गरी न यता भएँ न उता भयें ।

Krishna Bahadur Chhetri – Sneha Ritteka Ankha Haru

नदेखाऊ, नदेखाऊ
सुख्खा निरस
स्नेह रित्तेका आँखाहरु
मलाई नदेखाऊ
डर लाग्छ –
तेश्रो विश्वयुद्ध पहिले नै त्यहीँ भेटे जस्तो
हाहाकार मच्चिन्छ कोमल मुटुभित्र
कुनै आफन्तबाट हेला पाए जस्तो

Krishna Prasai – Manchhe Binako Shahar

माटाले भयानक युद्ध लडिसकेकाछन् ।
माटाले भयंकर युद्ध खेपिसकेकाछन् ।
माटाले भीषण युद्ध देखिसकेकाछन् ।
पराजयको नाममा –
म गीत गाइरहेछु ,
महाभारत
मात्रै, माटोको युद्ध थिएन –
अजेय शक्ति ठानिएको ,
कौरवराजको अवसान पछि ,
मरुभूमि जस्तै बनेको कुरुक्षेत्र –
चाहेर पनि युद्ध लड्न सक्दैन ,
स्वयं युद्ध लडेर थाकेको ,
कुरुक्षेत्र झै भएको छ कुरुक्षेत्रको मन पनि ।
कुरुक्षेत्रको युद्धमा ,
कंकाल भएका हाडहरु ,
अझै मक्किसकेका छैनन् –
केहीअघि मात्र ,
गिद्धहरु उड्न छाडेकाछन् आकाशमा ।
चारैतिर चकमन्न छ –
सुन्सान छ हस्तिनापुर ,
बाँचेका जे जतिछन् ,
पाएर पनि गुमाएका जस्ताछन् ।
जितेर पनि हारेका जस्ताछन् ।
लिने मान्छे नपाउँदा,
अंशको मूल्य नै कहां हुन्छ र धर्तीमा
भरखरै मात्र धृतराष्टले ,
आफ्नै छोराहरुको श्राद्ध सकेकाछन् ।
केही अस्टचिरन्जीवीहरु,
शीतल ताप्न ,
हिमालयतिर छिरेकाछन् ।
पुत्र शोकमा शोकाकुल द्रौपती ,
पुत्रमोहको नशामा ,
भौतारिरहेकी छिन् –

देशको पुण्य शिखरमाथि उभिएर ,
सांकेतिक घोषण गरिरहेछिन् –
“पुनः एक दिन त्रि्र्रो माटामा,
भयानक गड्गडाहट संगै –
फेरि भूइचालो जानेछ ,

हाहाकार हुनेछ –
सहयोगको / याचनाको ,
सहज भोग्न पाउनेछैनौ मृत्युलाई –
मर्ने मान्छे नभेटेर ,
मृत्युसमेत रुनेछ त्यो क्षण ।

सकिनेछ अध्याय –
कफनको / मलामीको ,
असंख्य अघोषित मृत्युवरणपछि ,
त्रि्रो शहर हुनेछ –
मान्छे बिनाको शहर ।”

अनामनगर, काठमान्डौ

Ramkumar Shrestha – Euta Atma Kahani

रामकुमार श्रेष्ठ – एउटा आत्मा कहानि

कामै के छ र ए साथी हो
त्यसैले सुन न त एउटा आत्मा कहानि
गाइजात्रै गाइजात्रामा एउटा थपनि।

कसैले भनेन-
हिमाल तिम्रो हातबाट गुम्छ,
पहाड तिम्रो हातबाट गुम्छ,
तर ढुक्कसँग भनिदिएँ
अति गर्बसाथ हुँकारीदिएँ-
तराइ तिम्रो हातबाट गुम्छ-
कस्को छ यस्तो स्वच्छ अनि निस्कलंकित मन,
भित्र जे छ त्यही बोलिदिएँ,
मनको कुरा खोलिदिएँ-
राजदूत् होइन मन्त्री हुँ त
केको कुटनीति, भने भन्छन यसलाई सूदनीति !

लाज कस्ले केको लागि मान्ने यहाँ,
भ्रस्टाचार गर्नु गरेर पनि फुर्ति लगाउने ठाउँमा,
रातो पासपोर्ट बेचेर पनि शानको जीबन बिताउने गाउँमा,
पुरुष भएर सुत्केरी भत्ता खाएँ त के भो ?
लाटा सुधा जनताले बारम्बार पत्याएकै हो।

भाषाको तौर तरीका किन यहाँ
कुरोको चुरो चाहिन्छ जाहाँ,
बिरोधको लागि बिरोध गर्नु पो थियो –
चर्किरहेको बिबाद सेना समायोजनको,
बोल्न हुने नहुने थाहा के मलाई –
ओकलिदिएँ अन्तर्कुनामा लुकिरहेको थियो जो ।

गोर्बाच्योभले त शान्ति नोबेल पुरस्कार पाए,
मैले भने कठै बरा त्यो चिताउने कसरी हाए,
मैले जे बोलें त्यो पुरा भए पनि लछार्पाटो लाउन त सकिन्छ नै के र ?
कुर्सी ओगटिरहने सूत्राधार मात्र नभए होला त अरु के र ?

Bimal Nibha – Samalochak

इलाका प्रहरी घरको
रेकर्ड पुस्तिकामा अङ्कित छ
कविताको परिभाषा
भावनाको आवेगलाई
व्यवस्थाको प्रचलित व्याकरणमा
नियमअनुसार ढालेर
कोमल कोमल पदावलीहरु
रचना गर्नु नै
सर्वोत्तम काव्य हो
हृदयमा लँगौटी कसेर
शब्द–साधना गर्नुपर्छ
अनावश्यक तर्क गर्नुहुन्न
र मस्तिष्कलाई च्यापेर मुठीमा
बेस्सरी
सिर्जनाको जगत्मा
सुस्तरी ओर्लनुपर्छ
यही काव्य–व्यवहार हो
दायाँबाट हिँड
टोपीलाई चिन
शान्तिको पाठ पढ
र स्वागतका लागि एक पङ्क्तिमा
शिर निहुराएर उभिऊ
सर्व कर्म सिलसिलाबद्ध रुपले गर
अनि कलम समाऊ
प्रिय कविज्यूहरु
तर आजका कविहरु
किन पटक पटक
काव्यानुशासनको उल्लङ्घन गर्छन् ?
ठानाका पुलिस इन्सपेक्टर साहेब
आश्चर्यचकित छन्
र अत्याधिक क्रुद्ध पनि
(२०५१)

Lekhnath Paudyal – Satya Sandesh 3

लेखनाथ पौड्याल – सत्य-सन्देश ३

विद्याको, वयको र बुद्धिको, बलको,
सौन्दर्यको, मानको
प्रज्ञाको, कुल-जातिको, इलमको,
ऐश्वर्यको, ज्ञानको ।
तातो ग्याँस मनुष्यका मगजको
सम्पूर्ण उत्री-दिए ।
पृथ्वीमा सब Continue reading “Lekhnath Paudyal – Satya Sandesh 3”

Manita Limbu – Dherai Bhayo

मनिता लिम्बु – धेरैभयो

धेरै भयो जातियता अनि संघियताका कुरा
आउ सबै मिली अब गरौ एकताको कुरा
एक अघि अरू पछि हिड्ने होइन
हातेमालो गरी सबै सँगै अघि बढौ
धेरै भयो वादविवाद अनि विचारको कुरा
अब गरौ सबै मिली देश सिंगारनेको कुरा
भत्काउने,लडाउने होइन अब
गरौ सबै मिली देश बनाउनेको कुरा
धेरै जुध्यौ,धेरै लड्यौ दाजुभाई फुट्यौ
बैरीहरुले फाइदा लुटे हामीले के नै पायौं
विश्वासले,शान्ति सँगै हातेमालो गरौ
व्यक्ति होइन,समुह होइन देश उठ्ने काम गरौ
फाली सबै मनको मैलो आउ अब
लड्ने लडाउने,मर्ने मार्ने होइन
सबै उठि,देश उठने कर्म गरौ

Abhas – Gufa

हातमा मैन बत्ती लिएर
तिमी
अनकण्टार जङ्गलतिर लाग्यौ भने
अँध्यारोको साम्राज्य
पहाडले थचक्क थिचेको
कुनै मुलुक भेट्ने छौ
त्यसले
तिमीलाई सोध्ने छ–
तिम्रो हातको टल्कने कुरा के हो हँ ?
जवाफमा तिमीले–
यो तिमीलाई नै उपहार हो
भन्यौ भने
उसको खुसीको सीमा रहने छैन ।

Rajendra Shalav – Bhadrapur

राजेन्द्र शलभ – भद्रपुर

भद्रपुरमा
अलिकति कारिन्दाहरू छन्
त्यो भन्दा बढ्रता हाकिमहरू छन्
अलिकता उद्योगधन्दाहरू छन्
त्योभन्दा बढी नेताहरू छन्
केही स्कूल र कलेजहरू छन्
त्योभन्दा बढी भट्टी पसलहरू छन्
कमबेसीको कुरा बेग्लै हो
तर , मेरो भद्रपुरसँग सबै थोक छ
छैन भने – जाबो प्रगति छैन ।

मेरो भद्रपुरमा
बाह्रै महिना राजनीतिको खेती हुन्छ
मेची पुल सेलाए
हुलाकी राजमार्ग तात्छ
हुलाकी राजमार्ग सेलाए
मेची पूल तात्छ
खोयाबिर्केहरूको एउटा जमात छ
जो हरेक साँझ नेता बन्छन्
अर्काथरी
कोठे नेताहरू छन्
जो बिना काम नै
बाह्रै महिना चर्चामा हुन्छन् ।
के छैन मेरो भद्रपुरसँग
क्याम्पस छ , अस्पताल छ
जिल्लास्तरीय कार्यालयहरू छन्
यो अर्कै कुरा हो
हामी सौदादेखि चन्दासम्म लिन
धुलाबारी जान्छौँ
दुईदुईवटा दैनिक अखबार छन्
तर यो अर्कै कुरा हो
हामी पनि गोरखापत्र र कान्तिपुर मात्रै पढ्छौँ ।

भद्रपुरका छोराहरू राजधानीमा छन्
भद्रपुर उनीहरूका लागि साँगुरो छ
दशैँतिहारमा घर आँउछन्
बाआमाहरूसँग चिनजान गर्छन्
र , माया बस्न नपाउँदै राजधानी फर्किन्छन्
राजधानी आखिर राजधानी हो
उनीहरूबिना शून्य राख्नु पनि त भएन ।

जे होस् , भद्रपुरसँग
अलिकति सम्वेदनाहरू छन्
केही नाता – गोताहरू छन्
त्यसबाहेक ,
जमिन्दारी हराएको जमिन्दारजस्तै भद्रपुर
आफ्नो अस्मिता जोगाउन
पुराना सामानहरू लिलाम गर्दैछ ।

Prakash Dhamala – Ma Jun Ra Sun Ka Kiran

प्रकाश धमला – म जुन र सुनका किरण

म सानो छदाँ
मेरी हजुर आमाले
ऊ………..माथि देउकी माता भनेर जुन देखाउनु हुन्थ्यो
म रोइरहेपनि चुपचाप रहन्थें
मेरी कर्कश पनि ठप्प हुन्थ्यो
त्यही समयदेखि हुनुपर्छ सायद
जुनलाई शालिन र विनयशील ठानिरहें
शालिनता र विनयशीलता आमामा हुनुपर्छ भनिरहें
हो मैले
जुनलाई आमा मानिरहें
थाहा छ,
म आमालाई शान्ति मानिरहन्छु
तर,
आजकाल, राँके जुलुस बोकेर
असंख्य ताराहरु जुनसमिप जादै गरेको समाचार छ
म डराइरहेछु
म अत्तालिरहेछु
म बेहोस हुन खोजिरहेछु
कतै मेरो बाल्यकालको
एक जोडी वरपीपल त ढल्ने होइनन् –
अहिले,
म रोएको रात,
जुन पूर्णिमा भएर आउन सक्दिनन्
म थाकेको रात
शीतलता बनेर छाउन सक्दिनन्
नाङ्गो सडकमा निदाएको रात
प्रिय जुन धुवाँ चिरेर आउन सक्दिनन्
त्यसैले,
म हरेक सन्ध्याहरुमा
सुनका किरणहरु बटुलेर
हरेक मध्यरातहरुमा आँखाका ज्योति बटुलेर
जुनलाई समर्पण गर्ने पक्षमा छु ।।

– Adelaide Australia

Yuddha Prasad Mishra – Mahotsav

युद्धप्रसाद मिश्र – महोत्सव

अशान्तिको धरित्रिमा
छ आज दन्केको चिता
उखाडिनु छ दुर्दशा
हुँदै प्रभुत्ववादिता

मिटाउने गरीवका
रगत् निचोरने प्रथा
उदीयमान छन् हुँदै
मनुष्यमा मनुष्यता

ज्वलन्त रक्त क्रान्तिका
चरित्रले सुशोभित
हुँदैछ आज विश्वमा
युवा चिराग ज्योतित

दिने कठोर ब्रत गरी
नढल्न आत्म गौरव
उठिरहेछ ज्यूँनुको
अति ठूलो महोत्सव

जुन १९८२

Yuddha Prasad Mishra – Biddhyarthi Awaj

युद्धप्रसाद मिश्र – विद्यार्थी आवाज

दानवताकन दूर धकेल्दै
जनजागृतिको दैलो खोल्छु
न्याय उठाउन बन्दूक खुकुरी
खुर्पि खुँडाको भाषा बोल्छु

नेपालीको ज्यान बचाउन
भर्तिकेन्द्रको बाटो मास्छु
शहर शहरमा जुलुस निकाल्छु
पर्चा छर्छु पोष्टर टाँस्छु

निम्न वर्गको ख्याति जगाउन
कलम रगड्छु आगो पार्छु
जरजर दुनियाँमाथि परेको
बर्बरताको शेखी झार्छु

वेग वेगका छाल उठेका
बाँध फुटेको धक्का झेल्छु
शहर गाउँका भेदभावको
गहिराइमा पौडी खेल्छु

हिजो गरेका जति बदलाको
रगत निचोरी धरती पोत्छुर्
धर्मपशु अनि धनपशुलाई
हलो भिर्राई पर्ती जोत्छु

आज पढेको शब्द शब्दले
जागृत गर्छु झुप्रा झुप्री
काला धनको छातीमाथि
खेल्छु कपर्दि उफ्री उफ्री

विद्यार्थी हूँ पीडित जनता
मुक्ति हुने अभिभारा बोक्छु
राजनीतिमा भाग नलेउ
भन्नेलाई ठोक्छु ठोक्छु

जागृतिको कर्नाल फुक्छु
भोका नांगा अघि अघि र्सार्न
नसा नसामा रगत उमाल्छु
भोलीको दिन झलमल पार्न

सडे गलेका चिथरा भिर्ने
डोको बोक्नेको दुनियाँमा
हुने र्समर्पण प्राण बिर्छाई
हृदयदेखिको मेरो धामा

अवधि पुगेका पीडक दुर्बल
सके हुँदै गई क्षीण मनोबल
प्रगतिशीलको उदित किरण नव
निस्केको छु ज्योतित भइ अब

भूखमरीको शक्ति श्रोतले
देशद्रोहितको हरकत ढाल्छु
नूतनताको आवाहनमा
युग पुरानुको लाश निकाल्छु

देश चाहिँ यो कृषि प्रधान
किसान पाउँदैनन् खान
सहन शक्तिको परिधी टुट्नु
स्वाभाविक हो मैले उठ्नु

आर्थिक पीडा परदा असहन
हृदय जलेको देश छ दनदन
कटु अनुभवको आगोमाथि
खेल्नु छ मैले राख्नु छ ख्याति

भोका नांगा दाजुभाइ
चाहिँ दुनियाँमा छरिएका
दूर देशका वेश्यालयमा
दिदीबहिनीहरू भरिएका

युवक हृदयले प्राण बिर्सजन
गनैं पर्ने ज्ञात भैसक्यो
नेपाली हूँ भन्न पनि अब
लाजमर्नुको बात भै सक्यो

२०४०
(युगविजय-१)

Deep Raj Neyong-Hang – Shunya Chetana Ra Badhshala

दीपराज नेयोङ्हाङ – शुन्य चेतना र बधशाला

निक्कै भयो चेतनाको खोपी भित्र
तितेपाती र साल्धुपका सुगंधहरु बहदैनन अचेल
यज्ञकुण्ड भित्र केवल
मानबअस्तुका बिभुतिसंग
पलेटी मारेर बसेको छ पुजारी शान्तिमन्त्र जप्न

सिन्धुघांटीको बधशालामा खिया लागिसकेको छ
आफ्नै आँगनमा रिमिक्स गर्दै
एउटा नयाँ बधशालाको निर्माण छ

फेरी बग्न लागेको छ चर्मवती नुनिलो पानीबाट
थोपा थोपा
तितो इतिहास कोर्दै मेची माहाकाली

शुभारम्भका हरेक बाटाहरुमा
बिरालाहरु बाटो काट्छ्न
च्याउका झुटा आकृतिमा
एउटा परिवाको अन्त्य हुन्छ
नदीहरु आगो बगाउछन र खडेरीहरु पानी देखिंदा
चस्माहरु किन अनुत्तरित ?

पर्दैन अब मन्त्र जप्न
शुभारम्भहरु शुभ छैनन्
मृत्यु मौज्दातहरु प्रसस्त ब्याज दिन तम्तयार छन्
के अर्थ छ ?
तितेपाती र सल्धुप उम्रनुमा अचेल

निगुरोघारी पन्छाउदै मुसोलेनी र हिटलर
समाधिस्थलबाटै सम्बोधन गर्दै
रिमिक्स बधशालाको निर्माण गर्छ
के अर्थ छ ?
नाकका ज्ञानेन्द्रीयहरुमा
जब चेतनाको खोपी भित्र
साल्धुप र तितेपातिका सुगंधहरु बहदैनन अचेल
त्यसैले त
प्रत्येक रात बिहानी हुन नपाउँदै
चमेली र पारिजात
आत्महत्या गर्छन
झिसमिसे नहुँदै

पथरी – कोशी मोरङ

Tulasi Prawas – Ye Priya Man

तुलसी प्रवास – ए प्रिय मन !

म अक्षरहरूको बुई चढेर
दूर अक्षरयात्रामा जान चाहन्छु
ए प्रिय मन !
मलाई नरोक
दूर देशका दूर कवितामा
म आफूलाई हराउन चाहन्छु ।

मलाई के दियो र खै
यो शहरले ?
म बस्ती बस्तीमा पुगेर
मन सँग मन साट्न चाहन्छु
म अक्षरहरूको बुई चढेर
दूर अक्षरयात्रामा जान चाहन्छु ।

जहाँ भोक छ, जहाँ रोग छ
यो देशभित्र रोपिएको
अव्यवस्थाको शोक छ
तिनै निर्धन बस्तीहरूमा
म अक्षरहरूको बुई चढेर
अक्षरहरूकै मलम लगाउन चाहन्छु ।

मलाई नरोक ए प्रिय मन !
म दूर देशमा एउटा
बुद्घ जन्माउन चाहन्छु
यी खोला, कन्दरा, हिमाल
अनि सुसेलीहरूमा
सेतीको पानी जस्तै
सेता सेता मनहरूको माझमा
म अक्षर रोप्न चाहन्छु ।

मलाई नरोक,
म अक्षरहरूको बुई चढेर
अक्षरयात्रामा जान चाहन्छु
चहराइरहेका मनहरूमा
अक्षरकै मलम लगाउन चाहन्छु
म दूर देशमा एउटा
बुद्घ जन्माउन चाहन्छु ।।

पोखरा

Mukul Dahal – Khaand

मुकुल दाहाल – खांद

घामका खिरिला किरणहरू
यहां आउंदैनन् ।
हावाका हलुका खुट्टाहरूले
टेक्दैनन् ।
ओस छ सधैं ।
गुमसुम छ सधैं ।
मुसाहरू,
माकुराहरू,
छेपाराहरू,
सर्पहरूको भोज हुन्छ ।
नाटक, लीला हुन्छ ।
यो खंँदमा
जीवन खुम्चन्छ हरेक क्षण
गंडेउला जस्तै ।
जीवनमा कहिल्यै बिहान हुंदैन ।

Prakash Dhamala – Ma Ra Sanu Maiya

प्रकाश धमला – म र सानु मैया

मेरी सानु मैया सधै सधैं
उज्यालो बस्ति रोप्छु भन्थिन
जहाँबाट
भावना फुल्न सकोस
जहाँ बाट विचार उम्रन सकोस
स्नेहका सप्तरंगीहरु छाउन सकुन
मलाई सधै सधै भन्ने गर्थिन |

मेरी सानु मैया भन्ने गर्थिन
“हेर्नुहोसन, सपना को हत्या पछि बिपना बौलाहेछ्न,
हेर्नुहोसन ,मुनाको बलात्कारपछि मदन भोट लागेछन,
सोच कति संग्कुचित भएर सुतिर’छ रोडहरुमा
प्रेम कति साघुरो भएर घुसरिरा’छ भीडहरुमा”
सायद सानु मैयालाई लाग्थियो
उनी कवितामा झैँ हरफहरुमा कुध्न सकुन /

हिजो मेरो देश सुनामी छालको बेगमा बगिर’ दा
सानु मैया
तिमीले रंगहरुको बेग्लो संसारमा
इतिहासको कुची चोबेर स्वयम रंगीन चहन्थियौ
म बम रोपेर
गुलाफ फुलाउने यात्रामा लागिर’दा
तिमि छाया टिपेर गोडी रहनथियौ /

सानु मैया
मेरो छातीमा चिरांग, साम्ची
फुट्न खोजीर’दा तिमीले सुनकोश बाधँ बान्थियौ
तिमीले फुलबारीको दिवाल पनि उब्यौथियौ
साच्चै म चिताको थाक चडीर’दा
तिमी चिन्तनको भरयंग उक्लदै जान्थियौ
लाग्छ. मेरो लागि
तिमी चिन्तन हौ
तिमी विचार हौ र
तिमी दर्शन हौ /

– Adelaide Australia