Prashanta Kharel – Aagaka Filungaharu Tekera

प्रशान्त खरेल – आगाका फिलुङ्गाहरू टेकेर

हृदयभरि अनगिन्ति चोटहरू बोकि
समयको निशा भित्र
इतिहासलाइ मुक प्रश्न गर्दै
वर्तमानले अचेट्न नसकेका सपना समेट्न खोज्दै
आमा, मुटुभरि ज्वाला बोकि
आगाका फिलुङ्गाहरू टेकिरहेको छु म
बाँच्नु मात्र जीवनको सार्थकता होइन
तर यथार्थनै बाँच्नु भएपछि
कल्कलाउँदा पालुवाहरू खङरङ्ग सुकेको हेर्दै
राताम्य फूलहरूमा बाक्लै जमेका
सेता हिउँका पत्रहरू सुम्सुमाउँदै
जीवनको परिभाषा खोज्दैछु
आमा, मनभरि अनगिन्ति रहरहरू बोकि
आगाका फिलुङ्गाहरू टेकिरहेको छु म
इतिहासले कहिल्यै जवाफ दिएन
वर्तमान निशब्द टोलाइरहेछ
पट्पट् फुटेको बाँझो धर्तिमा
मरूभूमीको तातो वालुवा खनाउँदै
भविष्य ङिच्च हाँसिरेको छ
चिरा परेको समयलाइ नियाल्दै
मातृभूमीको नक्सा खोज्दैछु म
आमा, शरीरभरी माटो धसि
आगाका फिलुङ्गाहरू टेकिरहेको छु म
खुला आकाशमा वाजहरूको मेला भित्र
सेता परेवाहरूको चिच्याहट कान थाप्दै
पृथ्वीको जुनसुकै दिशाबाट पनि
सुर्योदय हुन सक्छ भनि
विहानिको पर्खाइमा निश्पष्ट रातमा
एकोहोरो प्रतिक्षामा बसेको छु म
आमा, तिम्रा सेता केशहरूमा सुन्दर चन्द्रमा नियाल्दै
आगाका फिलुङ्गाहरू टेकिरहेको छु म

गौरादह ४, झापा

Kshetra Pratap Adhikari – Mero Apaharan

क्षेत्रप्रताप अधिकारी – मेरो अपहरण

कसैले मलाई दागा धर्‍यो
र, मेरो अपहरण गर्‍यो
दस लाख फिरौती माग्यो
र, मैले दिन सकिनँ
अब मेरो हालत के हुन्छ !
अचेल म-
यस्तो सोचमा अल्झेको छु
म किन अपहरण हुने ?
आफैँलाई Continue reading “Kshetra Pratap Adhikari – Mero Apaharan”

Dhruva Thapa – Chowk Bajar Ko Shalik

ध्रुव थापा – चौक वजारको सालिक
(क्यालिफोर्निया अमेरिका)

सानै देखि त्यहा चौक वजारमा
माछा किन्दा देखि वस चढदासमेत
अढेस लाग्ने गरेको सालिक
आज………………….. गायव ।
मथिंगल रन्थनिन्छ सानै
देखिदेख्ने Continue reading “Dhruva Thapa – Chowk Bajar Ko Shalik”

Narayan Tiwari – Sanket

नारायण तिवारी – संकेत

मानिसहरू पुरिएका छन्
र मेरो मुटु यसबेला कामिरहेको छ ।

मानिसहरूलाई गिद्ध र स्यालले लुछ्दैछन्
म सुनिरहेको छु
रेडियो खुल्ला छ-
राहतका कार्यहरूमा कुनै कमी भएको छैन

मदर टेरेसा Continue reading “Narayan Tiwari – Sanket”

Haribhakta Katuwal – Malai Nasodha Kahan Dukhchha Ghau

हरिभक्त कटुवाल – मलाई नसोध कहाँ दुख्छ घाउ

मलाई नसोध कहाँ दुख्छ घाउ
म जे छु ठिकै छु बिथोल्न नआऊ

मेरो जिन्दगीमा सधैं यो उदासी
सकेकै छु जिउन कहीले नहाँसी
मेरो चाहन हो तिमी हाँसे पुग्छ
मेरो घाऊ तिमी नहाँसे पो दुख्छ
तेसैले म भन्छु तिमी , मुस्कुराऊ
मलाई नसोध कहाँ दुख्छ घाँउ

कतै बिरानीमा हराए भने म
कतै बेहोसिमा कराए भने म
मेरो प्राप्ती त्यही यती ठाने पुग्छ
मेरो घाऊ तिमी नहाँसे पो दुख्छ
आन्ध्यारोमै छोड दियो , नजलाऊ
मलाई नसोध कहाँ दुख्छ घाँउ

शब्द – हरिभक्त कटुवाल
स्वर, संगीत – नारायण गोपाल

Kusum Gyawali – Pauju

फुत्किएको मालिकका खुट्टाहरुबाट
मन पर्दैन पाउजुहरुलाई
आफ्नो मसिनो आवाज
सुम्पिन्छन् मालिकहरुका पाऊमा
बेरिइरहन्छन्, टासिइन्छन्, निशर्त कुल्चिइरहन्छन्
तर पनि कहिलै दुख्दैन
पाउजुहरुको स्वाभिमान !

कहिले नीलाखुट्टाहरुमा
कहिले पहेला खुट्टाहरुमा
कहिले राता खुट्टाहरुमा
पाउजुहरु हल्लाहरुको मन्द आभाष मात्रले
निशंकोच वा निशर्त फेरिईरहन्छन्
नयाँ समयहरुसँगै अपरचित खुट्टाहरुमा
जीवनहीन पाउजूहरुलाई के मतलव नवीनताको
तर पनि निरन्तर जारी छ पाउजुहरुको
कथित नवीनताको उत्तरआधुनिक खोज

निलो बर्तमानको एन्टी क्लक यात्रामा !
पाउजुहरले व्यापार गर्छन र सेवाको अभिनय गर्छन
पाउजुहरु वेश्यावृत्ति गर्छन र राजनीतिको अभिनय गर्छन
पाउजुहरु मृत्युको अभ्यास गर्छन र जीवनको अभिनय गर्छन
खुट्टाहरुको रङ्गले फरक पार्दैन पाउजुका आवाजहरुलाई
खुट्टाका गन्तब्यहरुले बद्ल्दैन पाउजुका मनोवृत्तिहरुलाई
पाउजुले गाएका सुमधुर दासताका संगीतहरुमा
विपनामै नाचेको देख्न सकिन्छ बजारमा
स्वाधिनताको सुदूर यात्रामा निस्केका
शालीन खुट्टाहरु पनि

खुट्टामा झूण्डिनू परेकोमा पाउजुहरुले गुनासो गर्छन्
झूण्डिन चाहान्छन् टाउकोमा, गलामा वा छातिमा
सुकसुकाउँदा सरीरहरुलाई थाहा हुदैन
टाउको भित्र झुण्डिएको हुन्छ वास्तविक पाउजू
नलगाउदैमा खुट्टाहरुमा सुनका कुनै पाउजुहरु
कहिलै मुक्त हुन सक्दैनन् सरीर
नफुकाले सम्म टाउको भित्र झुण्डिएका नीला पाउजु
गणतन्त्र ब्राण्डका नयाँ एसेम्बल्ड पाउजूहरु
रातो कपडामा पनि बेरिएका हुन्छन्
टाउकामा बाधिने ती पाउजुहरु
खुट्टा लगाइने सुनका पाउजुहरु भन्दा
धेरै डर लाग्दा छन्

साढे अठारसय वर्षभन्दा पनि पुरानो छ पाउजुको इतिहास
तिमीले पढ्न अस्वीकार गरेपछि
सुनौला श्रीपेचका काला इतिहासहरु
तयार पारिएको छ पढाउन अब
सुनका पाउजुहरुको इतिहासहरु
के हामी पढ्न तयार छौ ।

Sujan Budhathoki – Galli Haru Bata (Nepali Gajal)

गल्लिहरुबाट एउटा गोवन मेरो घर लाग्छ
मलाइ यो सर्पहरु देखि ओउधी डर लाग्छ

मेरो ग्वालिमा भैंसी ब्याएकोले होला,
सायद उस्लाइ पनि दूध प्युन रहर लाग्छ
गल्लिहरुबाट एउटा गोमन मेरो घर लाग्छ

रक्सी लाग्दैन हजुर बरु यहाँ यो देस्मा,
महिनोउ दिनदेखि बरु तिजको दर लाग्छ
गल्लिहरुबाट एउटा गोवन मेरो घर लाग्छ

दिनभरी गोरुहरुसङ्गै जोतिएर जमिनमा,
मेरा बाउलाइ बेलुका ढुटो खान कर लाग्छ
मलाइ यो सर्पहरुदेखि ओउधी डर लाग्छ

धामन घुमिरहन्छ अनि भुकिरहन्छ कुकुर,
तर उस्को अरुभन्दा पनि बढी जहर लाग्छ
गल्लिहरुबाट एउटा गोवन मेरो घर लाग्छ

आमा म सानो छदा भन्नुहुन्थ्यो बाडेर खाउ,
रगतकै रोटिमा पनि दुस्मनको नजर लाग्छ
गल्लिहरुबाट एउटा गोवन मेरो घर लाग्छ

आकासको वायुलहरमा उढिजाने चराहरुझै,
मानोउ एउटा मान्छे सपना बोकेर सहर लाग्छ
गल्लिहरुबाट सधै एउटा गोवन मेरो घर लाग्छ

तिम्रा ति नक्कली ओठका चुम्बनहरु भन्दा ,
मलाइ यहाँ मेरै आमाको माया अमर लाग्छ

गल्लिहरुबाट एउटा गोवन मेरो घर लाग्छ!!
मलाइ यो सर्पहरु देखि ओउधी डर लाग्छ!!

Nira Sharma – Anurodh

आफ्नो वल्लो आँगनबाट
पल्लो आँगन चहारे झैँ
मधेस झर्न सक्दिनँ म
अचेल।
एउटै घर एउटै छानो
तर सोच फरक छ
अचेल।

सोचहरूलाई पर्खाल बनाएर
खै किन कोरिँदैछन् यी सीमारेखाहरू
सिङ्गो एउटा नेपाल नबनेर
किन भाचिँदैछन् आफ्नै भूगोलहरू
विस्मृतिका गर्भमा विलिन
नाता साइनो र आत्मियतासँगै
किन हराएका छन् अस्तित्वहरू?

पहिले पहिले मधेस जल्दा
कति सजिलै पग्लन्थ्यो पहाड
र निभाउँथ्यो आगो हिउँ बनेर
जुर्मुराउँथ्यो एकता एक ढिक्का भएर―
तर आज…..
ज्वालासँगै दन्केको छ मधेस
ह्वार्ह्वार्ती सल्केको छ।
सम्झौता र सहमतिमा मिल्ने हातहरू
भाँचिएका छन्,
काटिएका छन्
पहाड र मधेसका सेतुहरू
लत्रेका छन्,
भत्केका छन् ।

सयौँ वसन्त पार गरेकी मेरी आमा
नाति भेट्ने रहर पोको पारेर
पहाडबाट जब झर्छिन् मधेस,
डराई डराई पाइलाहरु कँपाउँदै
भन्छिन् तराईका सपुतहरूसँग
“बाबु ,मलाई मेरो नाति भेट्नुछ
नखेद,
मेरो बाटो नछेक
मलाई जान देऊ
न मधेसी,न पहाडी
मात्र एउटा नेपाली नाति भेट्न देऊ
मलाई जान देऊ।”

Sarubhakta – Mahabharat

कुरुक्षेत्रमा कौरवहरू जम्मा हुन्छन्
कुरुक्षेत्रमा पाण्डवहरू जम्मा हुन्छन्
र, प्रत्येक दिन शङ्खका अहम्नादहरू गर्दै
धर्मका नाममा युद्ध गर्छन्
तर, धर्मको नाममा सुरु हुने
महाभारत युद्धहरू सधैँसधैँ
पापयुद्धहरूमा Continue reading “Sarubhakta – Mahabharat”

Krishna Giri – Man Ka Byatha

कृष्ण गिरी – मनका व्यथा

मनका व्यथा मन मै राखी बस्नु पर्ने पीडा कस्तो
जिन्दगी यो मानिसको काठमाण्डौमा धेरै सस्तो ।

दुख्नेहरु रोइरहेका हास्नेहरु रमिते छन्
सुम्सुम्याउनु कता कता छर्किदिन्छन् नुन चुक झन ॥
संवेदना विलिन भयो मान्छे भयो पशु जस्तो
जिन्दगी यो मानिसको काठमाण्डौमा धेरै सस्तो ॥

दया छैन माया छैन मन लाग्यो हरण गर
लाज छैन शरम छैन राम्रो लाग्यो वरण गर ॥
मेसिनको रोबोटझै मान्छे भयो किन यस्तो
जिन्दगी यो मानिसको काठमाण्डौमा धेरै सस्तो ॥

मनका व्यथा मन मै राखी बस्नु पर्ने पीडा कस्तो
जिन्दगी यो मानिसको काठमाण्डौमा धेरै सस्तो ।

Madan Sitaula – Jasle Sablai Khushi Dinchha

मदन सिटौला – जस्ले सबलाई खुशी दिन्छ उहि बढी रुन्छ

किन होला यो दुनियाँमा यस्तो मात्रै हुन्छ
जस्ले सबलाई खुशी दिन्छ उहि बढी रुन्छ
हिड्दा हिड्दै बाटो बिचमा साथ जस्ले छोड्छ
जिन्दगीको पहिलो माया उहि किन Continue reading “Madan Sitaula – Jasle Sablai Khushi Dinchha”

Sharan Aansu – Yahan Desh Chorne Haru Ko Thulo Swar Chha

शरण आँसु – यहाँ देश चोर्नेहरूको स्वर ठूलो छ

यहाँ देश चोर्नेहरूको स्वर ठूलो छ
ठूलै भाग सोर्नेहरूको स्वर ठूलो छ !

ढाँटेर, ठगेर, अरुलाई मारेर भए पनि
अकूत सम्पति जोर्नेहरूको स्वर ठूलो छ !

ऋण माथि ऋण थोपर्दै जनताको टाउकोमा
तिनकै टाउको फोर्नेहरूको स्वर ठूलो छ !

वात्सल्यप्रेमको नदी बग्ने आमाको छातीमा
जंगली काँडाले कोर्नेहरूको स्वर ठूलो छ !

आवाजविहीन छ आज आस्थाको राजनीति
निमुखालाई निचोर्नेहरूको स्वर ठूलो छ

Dipendra KC – Desh Bhakti

दीपेन्द्र के.सी. – देशभक्ति !

दिन !
उस्तै हो यहाँपनि
जो, हार्नेहरुको हुदैन
म, चेपिएको छु इतिहासभित्र ।

सडकमा भेटिने
हराएका नागरिकहरुजस्तै
जसको देशभक्ति
अस्वीकार्य छ यहाँ,
म खोजिरहेछु देशभक्ति आफैभित्र
बश्त्रको बजारमा
सुहाउने देशभक्ति कुन हो ?
धोती, कमीज
टोपी, दौरा सुरुवाल
बख्खु, घलेक, भोटो, खाँडी ?
भक्ति, बलभद्र
मरेर गए सीमामै उभिदाउभिदै
नरोजी कुनै बश्त्र
देशभक्ति लिएर गए मुटुमै
म रोज्छु त्यही बाटो /
त्यागेर सवै प्रकारका बश्त्रहरु
म निस्कदै छु बश्त्रबजारबाट
विचार छोटिएको लामो बश्त्र
आयातको ट्याग लागेको रँगीन बश्त्र
चटकेहरुका थरीथरी नटबश्त्र ।
ती भन्दा
इज्जत छ त्यो देशमा, लाजमात्रै छोपेर बाँच्ने नाँगाहरुको
देशभक्तिको हुलमुलमा
सुन्दर लाग्छन् नाँगाहरु ।
भक्ति थापाको शालिकमुनि
जोसँग राग छ भक्तिको मुटुको
म त्यही देशभक्तिको अधिकार माग्छुु ।
बश्त्रधारीहरु !
म अश्लील र बिरुप पो देख्छु
तिमीहरुको जुलुस !
जसको खल्तीमा
च्यातेर टुुक्रयाइएको
देशको नक्शा छ ।
बागलुङ, हालः लुभेन बेल्जियम ।

Sudhir Chhetri – Naya Barsha

सुधीर छेत्री – नयाँ वर्ष

यदि तिम्रा तिलस्मी कोखिलाहरूमा विकासका प्वाँखहरू उम्रेका भए
धुलो हटाउँदै, तुवाँलो चिर्दै, खेतहरू उफ्रँदै
माटोले लिपेको गाउँमा नाङ्गै उफ्रिरहेको भोको बालकलाई छाम्न जानू।
उसका सुकेका आन्द्राभित्र शीत भएर पस्नू।
केही साउअक्षरहरू कानमा गुनगुनाएर आउनू।
फुटेका कुर्कुच्चाहरूलाई सपनाका पुतलीहरू उड्नसक्ने रङ्गीन क्षितिजहरू दिएर आउनू।
पसिनाका भजन गाइरहेका पाँसुलाहरूभित्र
आजीवन लहराइरहने धानका बालाहरूको बैँश भरेर आउनू।
फुटाएर आउनू खडेरीका रित्ता घैँटाहरू।

नयाँ वर्ष
यदि तिम्रो सुरिलो गीतमा अस्मिता र परिचयको धुन गुन्जिरहेको भए
भञ्ज्याङहरू उक्लँदै, भिरालीहरू तर्दै
कुइरोले छोपेको जङ्गलमा बोधीवृक्ष खोज्न जानू।
कलिलो राजकुमारका अर्द्धमुदित आँखाहरूबाट फलामको दृढता मागेर ल्याउनू।
पस्नू प्रत्येक पाइतालामा गन्तव्यको मांशपेशी बनेर।
फुलिदिनू आस्थाको बैशाख।
फिँजाइदिनू उपलब्धिका बिस्कुनहरू।

(Sent to Sanjaal Corps via Email)

Sushil Ghimire Trailokya – Mukti

सुशिल घिमिरे ‘त्रैलोक्य’ – मुक्ति
(Source: मधुपर्क जेठ, २०६९)

सन्त्रास रात अनि अनिदो निद्राझैं जीवन
वेदनाका स्वरहरू, कृत्रिम फलझैं
जेलिएको, अल्भिmएको वा अल्झाइएको कृत्रिमझैं जिन्दगी
तर प्राकृतिक Continue reading “Sushil Ghimire Trailokya – Mukti”

Kabin Basnet – Aakash Ma Bilaya

कबिन बस्नेत – आकाशमा विलय

तिमी जतिसुकै
विगतको चिहानमाथि नयाँ फूलहरू फुलाउने प्रयास गर,
तिमी जतिसुकै
आँसुलाई हाँसोहरूसँग साट्न खोज,
वसन्तले रङ्ग भरेका यी संसारीक फूलहरूको कौमार्यलाई
शिशिरको तुषारोले नङ्ग्याएरै छाड्छ ।
जिजिविषाहरू चुलिदै जान्छन्,
सपनाहरू जो पुरा हुनेछैनन् सायद कहिल्यै पनि
खप्टिदै जान्छन्
पत्रेचट्टान जस्तै ।

के तिमीहरूलाई थाहा छ ?
मभित्र एउटा सानो आकाश बाँच्छ,
निश्चल, निर्मल, निर्लिप्त
यो आकाशमा सर्वशक्तिमान समयको पनि केही चल्दैन,
यो आकाशले विश्वयुद्धले नदेखेको बबन्डर पचाउन सक्छ,
यो आकाशको पक्षमा म पनि हेमलक पिउन सक्छु,
कालकूट पिउन सक्छु,
दु:खको सगरमाथा एकै सासमा चढ्न सक्छु,
र, फूलझैँ हाँस्न पनि सक्छु
मेरो आकाशको त्यो फूलको अघिल्तिर
शिशिर पनि हार खाएर फर्किन्छ ।

एकदिन,
मसँगै मेरो अस्तित्व पनि
यै आकाशमा विलय हुनेछ,
मेरो विलयसँगै म झुल्किनेछु
तिमीभित्रको यस्तै आकाशमा
तारा भएर अनन्तसम्म
दिगदिगन्तसम्म ।

B S Chhetri – Urath Lagdo Samaya

बिष्णु सिलवाल छेत्री – उराठ लाग्दो समय

उराठ लाग्दो समय एक्लो उदाशी जीवन
फुल नफुल्दै कोपिलामै ओइलाई झर्यो यौबन
मेरो संसार मात्र तिमि ,तिमि नै मेरो सहारा
हामी बीच नदि एउटई तर किन दुई किनारा

अनायासै तिमि आयौ,नौलो आसा पलायो
उजाड यो जिन्दगीमा मधुमास छएदेयो
हिमनदी झैँ चोखो माया देएको थिए तिमीलाई
सारा खुसि लुटाईदीय रित्त्याएर आफैलाई

कति सपना सजाएथे कस्तो कल्पना गरेथे
जिन्दगीको सहयात्री तिमीलाई नै रोजेथे
कतै तिमीलाई चोट लाग्दा पिडा मलाई हुन्थियो
आखा तिम्रो रसाउदा मन मेरो रुन्थियो

तिम्रै निम्ति बगे कति आँसुक ति भेलहरु
तिम्रै यादमा बिते कति अनिदा ति रातहरु
तिमि आउने आस बोकी दोबाटोमा कति कुरे
निरासाले छाती पोल्दा आफै भित्र कति जले

कठोर तिम्रो हृदेमा मेरो नाम कहाँ थियो
मेरो माया तिम्रो लागि मात्र एउटा खेल थियो
खै कसरि बिर्सु भन मर्म भेधी ति चोटहरु
भो अब न बढाउ अपराधी ति हातहरु

कुनै दिन अंगालोमा छाद हाले रोयेथिऔ
सात जन्म साथ दिने कसम पनि खायेथौ
मनको राजा हजुर भन्थेउ तर आज पराए भए
भिडहरुको माझ पनि आज किन एक्लो भए

गोधुलीको झिसमिसेमा संगै हामी दुल्थेउ
एक अर्काको साथ पाउदा दुनिया सारा भुल्थेउ
आज किन दिल खोलेर रुना मन लाग्यो
त्यो मिठो अतितमा भुल्न मन लाग्यो

तिम्रो मेरो अमर प्रेम खै आज कता गयो
मनको एक कुनामा अब्सेस मात्र बाकी रह्यो
तिम्रो तस्बिर मेरो लागि कहिले नभुल्ने नासो भयो
आज किन निश्चल प्रेम आफ्नै निम्ति पसो भो

आखिर रहेछ यो जीवन मात्र एउटा संयोग
पल भर को मिलन अनि फेरी वियोग
तिमि कहाँ मा कहाँ जोडिन्छ नया नाता यहाँ
समय बीच मौलाएर एकदिन छुटछ साथ यहाँ

Basudev Adhikari – Kaafal Pakyo

वासुदेव अधिकारी – काफल पाक्यो

पोहोर पोहोर
कहाँ पाक्न पाउनु काफल ?
सधैँ ठिहीले खाने
सधैँ डढेँलोले चाट्ने
सधैँ बाँदरले लुछ्ने
मुना भाँचिहाल्ने
उत्पात खसाइ हाल्ने
चिचिला टिपिहाल्ने !

हिजो
वसन्त आगो फुक्थ्यो
वसन्त बाँदर पाल्थ्यो
वसन्त प्रलय बोक्थ्यो
तर पनि कोइली गाउँथ्यो
‘काफल पाक्यो, काफल पाक्यो’

यस पटक
ठिही पग्लियो घाममा
आगो बाल्दा बाल्दै
डढेलो प्रदायक समातिए
क्यामरामा कैद भयो
तिनको आगो, लज्जा र कलङ्क
बाँदहरु थाके
र वसन्त गानमा मिसिए
आफैँ मसाङ्ग्रियो उत्पात
जोगिए काफल बोटका मुना
जोगिए काफलका चिचिला
मिठो घामको स्पर्शमा
मुना छिप्पिइहाल्यो
चिचिला बढिहाल्यो
अहिले सबै काफल पाकेको होइन
तैपनि कोइलीले गायो
‘काफल पाक्यो, काफल पाक्यो’

चरीले काफल पाकेको गीत गाउनु
सबै बोट काफल पाक्नु होइन
सबै दाना काफल पाक्नु होइन
यो यामको गीत हो
यो उत्सवको सङ्गीत हो
यो महक उद्वोधन हो
याम शुरु भएपछि
नपाकेको बोट पाक्छ
उत्सव शुरु भएपछि
नपाकेको हाँगा पाक्छ
माहौलले नै नपाकेको दाना पकाउँछ
हो, कुनै दाना नपाक्न सक्छ
कुनै दाना कुहिन सक्छ
तिमी किन चिन्ता गर्छौ
काफलको जङ्गलमा
केही दाना काफल पाकेन भनेर
संसारको कुन जङ्गलमा
कुहिएको छैन एक दाना काफल ?

स्वागत छ
‘काफल पाक्यो’ गीतलाई !
कोइलीलाई !
पाकेको काफलको महकलाई !

नपाकेको काफल पाक्ने घाम
र किराबाट जोगाउने
तितेपातीको अर्गानिक झोल
छँदैछ नि हामीसित !

Komal Shrestha Malla – Mareko Swabhiman

कोमल श्रेष्ठ मल्ल – मरेको स्वाभिमान ?

स्वाभिमान र राष्ट्रिय एकता
भौगोलिक अखण्डता र स्वाधिनता
सकिन्छ सकिन्न अक्षुष्ण राख्न ?
म क्रान्तिकारि रुपान्तरणलाई
पढन,सुन्न र मनन गर्न
शसश्त्र रगत आन्दोलनलाई बुझ्न
बुदै बूदे समझौताहरुमा भिज्न
गरुङ्गो मन खोल्ने अनुरोधमा
न्यायकी देबी को तूलोमा
राष्ट्रिय र अराष्ट्रिय तत्वको
निर्क्योल खोज्न
िदनका िदन
फेरि पनी पर्दैछु मसानमा
मसानमा मात्र हैन
फेिर पनी जल्दैछु चितामा रु
होला र यहा
समुन्नत बर्ग बिहीन समाज ???
अनी
मिल्ला र गणतन्त्रात्मक राज ???
यस्तो रक्तपिपासु बाघ दौड
र सिनोमा !
र र र
हिजो थियो थिएन
जाच्न कसिमा !!!

बहुजातीय
बहुभाषिक
बहुसास्कृतिक
बहुधार्मिक
स्वाधिन फिराद कहा गरु ?
प्रतिउत्तर सून्य सून्य नहोस भनेर
उफ !
तर लगाम खिचीएको
हक
अधिकारका
समानताका घोडाहरु
मात्र मृृत कर्तब्यको मकुण्डो
र नाटकी िसंह गर्जनमा
संघर्ष ? क्रान्ती ?
बलिदान आसु पानीमा ..!
अहो
मन्चन तहस नहसको
धार्मिक सास्कृतीक
बर्गीय जातीय क्षेत्रीय
लैङ्गीग एकता भत्काउने ?

समुन्नत
बर्गबिहिन
समतामुलक
अग्रगामी समाजको नाऊमा
सुख समृद्दि आरोग्यतामा
बाचुला र
धरापमा बुद्द खोजेर …!!

Bhimnidhi Tiwari – Natyashala

भीमनिधि तिवारी – नाट्यशाला

संसार नाट्यशाला हो; प्रकाश सूर्य, चन्द्र हुन्
जीवनधारीहरू सारा कर्मचारी समान हुन्

छ जो प्रकृतिको पर्दा त्यसैको आडमा डटी
यहाँ भेष लिई नाना आउँछन् नट औ नटी

अभिनीत यहीँ हुन्-विपत्तिया महीपति
अंक प्रलयको बेला, महाप्रलयमा ‘इति’

सुत्रधार भई, काल काम गर्छ निरन्तर
गुण दोष दुवै हेर्ने आलोचक छ ईश्वर !